Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie chce odpalić F18B2

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:38, 06.02.2016

Wszystko dzialalo extra i nagle dzis rano silnik nie chce odpalic.

Aku nowy i szybko kreci ale nic nie chce zalapac. Przekaznik pompy paliwa wykluczam, bo juz go kiedys robilem a poza tym slychac ze pompa sie zalacza. Probowalem odpalac na LPG ale rowniez bez skutku.  Wykrecilem swiece i sprawdzilem iskre - jest.   Jedyne co mnie zastanawia to suche swiece.  

Macie jakies sugestie? Co sprawdzic? Czekam na szybka odpowiedz bo stoje przy aucie


Użytkownik michal750 edytował ten post 11:39, 06.02.2016

  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#2 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:07, 06.02.2016

Przewody wysokiego napiecia OK, kopulka tez. 

Czy pompa paliwa moze dawac za niskie cisnienie?


  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 13:54, 06.02.2016

błędów silnika nie ma żadnych(kontrolka silnika po przekreceniu zapłonu gaśnie?)? kluczyk immo gaśnie?


Użytkownik Maxell edytował ten post 13:55, 06.02.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#4 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:32, 06.02.2016

Tak, wszystko gasnie.

Silnik odpalil po powtornym wygrzaniu przewodow WN i przeczyszczeniu kopulki.   Jednak moim zdaniem winna jest pompa paliwa, gdyz teraz slychac inny dzwiek po przekreceniu zaplonu niz poprzednio.  Wczesniej bylo slychac lekkie piszczenie a teraz slychac szum paliwa w przewodach.


  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#5 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 15:16, 06.02.2016

Jak Ci odpalił po zabiegu z przewodami WN i kopułką to na pierwszy ogień do wymiany a nie szukać tam gdzie potencjalnie jest wszystko ok...

Jak będziesz miał mało paliwa to pompę będzie inaczej słychać. Jak chodziła "na sucho" to mogła zajść powietrzem i przez jakiś czas może ją być słychać inaczej. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq