XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:33, 22.01.2016
Tydzień temu zakupiłem accorda z jednostką 2.3 VTEC z prawdopodobnie 180 tys udokumentowanym przebiegiem. Dużo szukałem na temat tych silników ale jest on mniej obeznany niż 1.8 czy 2.0. Chce wiedzieć na co zwrócić uwagę czego pilnować. Jaka jest tendencja brania oleju i jaki zalać bo czeka mnie wymiana. A miałem valvoline 5w40. Dziennie do pracy mam 6 km to bardzo mało ale po pracy czasami więcej nadrabiam ale to nie zawsse. Nie żyluje go powyżej 4 tys obrotóbo źle warunki na drodze. motor suchutki nie poci się. Głównie chodzi mi o olej.
#2
Napisano 09:44, 22.01.2016
Lepiej poszukaj tematu o olejach bo zaraz poleje sie fala krytyki
#3
Napisano 10:07, 22.01.2016
Chce wiedzieć jaki zalać olej a jak komuś nie pasuje to niech nie odpowiada. Zastanawiam się nad valvoline tylko nie wiem czy 5w40 czy juz 10w40.
#4
Napisano 10:22, 22.01.2016
Wiem że mam inny silnik, ale ostatnio zalałem właśnie Valvoline Durablend 10w40 i uważam, że o wiele lepiej silnik pali przy mrozach jakie mamy (w Sylwka miałem -21 stopni) teraz, niż gdy w tamta zimę miałem Castrola, i był problem z paleniem już przy -6 - -8stopni.
Nie wierze do końca w reklamy, że właśnie Durablend jest na takie krótkie przejazdy o których Ty mówisz, bo i mi w ciągu tygodnia nieraz zdarza się pokonać male dystans.
Do wymiany pozostało mi ok. 600km (bo co "dychę" zmieniam) i przez ten okres dolałem to, co pozostało w bańce, czyli ok. 500-600ml. Na Castrolu musiałem dolać ponad litr. Więc uważam, że jednak coś w tym musi być. Za ok. 600km wymiana, i już właśnie zakupiłem filterki i oczywiście Valvo Durablend 10w40.
Wysłane z Lumia 920
#5
Napisano 10:37, 22.01.2016
zalej 5w40 albo 5w50 jak jeździsz w trasę
#6
Napisano 10:54, 22.01.2016
#7
Napisano 11:01, 22.01.2016
Temat olejowy jest na tyle szeroko opisany że zaproszę do lektury. Dalszą dyskusja w temacie proszę kontynuować odnosząc się do tej części zapytania:
Chce wiedzieć na co zwrócić uwagę czego pilnować. Jaka jest tendencja brania oleju
#8
Napisano 11:09, 22.01.2016
branie oleju jak w f18 czy f20 standard zapiekanie pierścieni
#9
Napisano 11:11, 22.01.2016
Wszystkie te silniki są bliźniacze.
Trzeba ustawiać luzy zaworowe w odpowiednim interwale. Monitorować stan oleju bo niektóre silniki biorą większe ilości oleju niż inne.
Warto też sprawdzić świece po zakupie, ewentualnie wymienić na nowe irydowe a gdy jest problem z nierówną pracą lub szarpaniem to można wymienić przewody zapłonowe + kopułkę i palec.
Warto też wymienić olej w skrzyni biegów na Honda MTF.
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:12, 22.01.2016
#10
Napisano 13:16, 22.01.2016
. Zastanawiam się nad valvoline tylko nie wiem czy 5w40 czy juz 10w40.
Oczywiście zalewaj syntetyk jak najdłużej zwłaszcza jeżeli pozwala na to kondycja silnika i nie trzeba dolewać oleju litrami (zresztą syntetyk powinien lepiej czyścić silnik z nagarów i zmniejszy szansę na zapieczenie się pierścieni olejowych).
Valvoline jest bdb, może być Maxlife 5W40 do bardziej zużytych silników, którym już zauważalnie ubywa oleju albo standardowy Synpower 5W40.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 16:34, 22.01.2016
Heja!
Też mam pod maską 2.3 VTEC i powiem ci że od 3 wymian ( co 10k km) zalewam Valvoline Synpower 5w30 , obecnie mam najechane 219.000 km wg. licznika bo ile naprawdę to nie wiem. Także polecam!!
U mnie jak przy zmianie zaleję pod kreskę max to przy kolejnej nie zejdzie nawet do połowy.
Wczesniej zalewałem Motul X-Cess 5w40 - też OK wg. mnie
Pozdro
moja VI 2.3ES
http://www.accordklu...23es-by-szumek/
#12
Napisano 17:59, 22.01.2016
#13
Napisano 19:13, 22.01.2016
lepiej w40 odporniejszy na temp a f23 lubi się grzać, noi ma wąskie panewki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych