Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
421 odpowiedzi w tym temacie

#76 tomtytus

tomtytus
  • Forumowicz
  • 253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:05, 28.01.2016

Pewnie coś w tym jest...


  • 0

#77 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:38, 28.01.2016

Było już napisane chyba w tym wątku - auto przechodzi test wykonany zgodnie z instrukcją
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#78 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:28, 14.02.2016

Minęło właśnie 3000km od wypalania komputerowego, jechałem na trasie i zacząłem słyszeć jak silnik zaczyna trochę inaczej chodzić, tak jakby głośniej, za chwilę wzrosło spalanie, więc zapewne zaczęło się wypalanie samoistne. Po ok 30 minutach się zatrzymałem, ale nie gasiłem silnika, bo spalanie nadal było podwyższone, z rury strasznie śmierdziało, ale ruszyłem dalej i po chwili wszystko wróciło do normy, a filtr zapewne się sam wypalił (w końcu). Myślę, że jakbym się zatrzymał i zgasił auto to by znowu się zapaliła kontrolka o wypalaniu. 

 

Swoją drogą, to naprawdę trwało bardzo długo, bo ponad 30 min jazdy.


  • 0

#79 Afcior

Afcior
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Liverpool
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 14.02.2016

Mi się wypala około 15 minut i średnio co 600 mil


  • 0

#80 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:23, 14.02.2016

Mi się wypala około 15 minut i średnio co 600 mil

Masz jakieś widoczne oznaki wypalania? Bo u mnie ten odgłos silnika nie jest aż tak wyraźny, myślałem nawet, że to ja sobie coś ubzdurałem, bo się z Aurisa benzynowego przesiadłem.


  • 0

#81 Afcior

Afcior
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Liverpool
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 14.02.2016

U mnie  przy wypalaniu nie zauważyłem aby silnik chodził jakoś inaczej. Ja rozpoznaję wypalanie tylko  po spalaniu chwilowym na komputerze. Po każdym wypaleniu kasuje najechane mile i wiem mniej więcej kiedy znowu będzie wypalał. Zawsze wychodzi mi około 600 mil.


  • 0

#82 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:35, 14.02.2016

Minęło właśnie 3000km od wypalania komputerowego, jechałem na trasie i zacząłem słyszeć jak silnik zaczyna trochę inaczej chodzić, tak jakby głośniej, za chwilę wzrosło spalanie, więc zapewne zaczęło się wypalanie samoistne. Po ok 30 minutach się zatrzymałem, ale nie gasiłem silnika, bo spalanie nadal było podwyższone, z rury strasznie śmierdziało, ale ruszyłem dalej i po chwili wszystko wróciło do normy, a filtr zapewne się sam wypalił (w końcu). Myślę, że jakbym się zatrzymał i zgasił auto to by znowu się zapaliła kontrolka o wypalaniu. 

 

Swoją drogą, to naprawdę trwało bardzo długo, bo ponad 30 min jazdy.

podsumowując napisaliście to  samo. Afcior więcej  trasy robisz czy miasto miasto ?

 

U mnie  przy wypalaniu nie zauważyłem aby silnik chodził jakoś inaczej. Ja rozpoznaję wypalanie tylko  po spalaniu chwilowym na komputerze. Po każdym wypaleniu kasuje najechane mile i wiem mniej więcej kiedy znowu będzie wypalał. Zawsze wychodzi mi około 600 mil.


  • 0

#83 Afcior

Afcior
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Liverpool
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 14.02.2016

Więcej trasy.


  • 0

#84 Acoord 2.2 cdti 2009

Acoord 2.2 cdti 2009
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:warszawa i okolice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 31.03.2016

witam kolegów,

widzę że temat wciąż żyje.

 

po moim myciu i wypalaniu przejechałem ponad 5 tyś i nic się nie dziele.

spalanie w normie. 


  • 0

#85 kamilski

kamilski
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Warszawa/Puławy
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:227
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:21, 31.03.2016

witam kolegów,

widzę że temat wciąż żyje.

 

po moim myciu i wypalaniu przejechałem ponad 5 tyś i nic się nie dziele.

spalanie w normie. 

 

no to gratki :) ja się nadal męczę... filtr czyściutki, wszystko jest jak należy, ale się cholerstwo samo nie wypala... i co najlepsze potrafi pokazać zapchanego zaraz po wypaleniu. Nagle wartość PM skacze z 2g na 30.


  • 0

#86 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 22:18, 01.04.2016

Panowie ja 2-3 tygodnie temu wycialem DPFa (wyjeli filtr z puszki) i zaprogramowali oryginalny sterownik silnika tak jakby seryjnie silnik wychodzil bez filtra.
Od tego czasu brak problemow z DPF. Spalanie moze z pol litra nawet zmalalo.

Koszt wywalenia DPFa: 1000 zl

 

Polecam to rozwiazanie, a nie ciagle martwic sie czy blad wyskoczy.


  • 0

#87 tomszwed

tomszwed
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Podzamcze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:32, 28.04.2016

Witam ponownie. Od mojego wypalania minęło sporo czasu. Czekałem na automatyczne wypalenie jak na Franciszka hihi. Aż się doczekałem poblisko 3.000 km. Chyba tak długo, bo leję vpowera zazwyczaj.
  • 0

#88 grzes-24

grzes-24
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:estate
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 30.04.2016

Panowie ja 2-3 tygodnie temu wycialem DPFa (wyjeli filtr z puszki) i zaprogramowali oryginalny sterownik silnika tak jakby seryjnie silnik wychodzil bez filtra.
Od tego czasu brak problemow z DPF. Spalanie moze z pol litra nawet zmalalo.

Koszt wywalenia DPFa: 1000 zl

 

Polecam to rozwiazanie, a nie ciagle martwic sie czy blad wyskoczy.

Ja wyciąłem DPF w lipcu tamtego roku. Do tej pory żadnego problemu. Dodam, że także żadnego problemu z przeglądem


  • 0

#89 1LBR267

1LBR267
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sport tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 08.05.2016

We wrześniu 2015 zapalił mi się tez z wykrzyknikiem, filtr został wypłukany i wyczyszczony - do dnia dzisiejszego jest spokój, pokonałem od tego czasu ponad 10 000 km, do pracy mam około 15 km w jedna stronę, raz w tygodniu zona bierze auto do swojej pracy - około 30 km w jedna stronę, w tym niecałe 20 po autostradzie, przed dłuższą trasa leje preparat do czyszczenia DPF, a tydzień temu "wyczyściłem" DPF dokładnie na trasie Drezno - Erfurt, specjalnie wyjechałem wcześnie rano, żeby autostrada była pusta i cały dystans pokonałem z prędkością około 200 km/h - chyba po takim zabiegu DPF powinien być jak nowy


  • 0

Jest:2006 Audi A6 2.7 TDI quattro avant, 2009 Honda Accord 2.2 iDTEC
Było:1991 Chevrolet Caprice, 1993 Mitsubishi Diamante 3.0, 1990 Ford Explorer 4.0, 2005 Toyota 4Runner 4.0, 1997 Lexus ES 300, 2001 Citroen C5 2.0 Break


#90 Bykuli55

Bykuli55
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Hamburg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:09, 08.05.2016

A wiec tak.. jak zapali się kontrolka z wykrzyknikiem to różnie bywa . Jak wypalanie nie pomaga bo obstawiam że te 200 zł w aso to za samo wypalanie  podczas , którego filtr się sam regeneruje ... bla ,bla....  Jeśli został wypalony filtr  i po 200 km zapala się kontrolka to nie ma co już go wypalać . Wykręcamy filtr dpf Myjka ciśnieniowa płyny do sady i jazda .. myjemy go porządnie , wsadzamy później do wanienki albo zalewamy i powtórka .... Pisałem już o tym sposobie niedawno na forum ... Jak już wymyjemy filtr  i zacznie przez niego lecieć porządnie woda , bo jak się zapali  kontrolka DPF! to nic prawie z niego nie leci ..  Zakładamy dpf-a i dopiero robimy wypalanie ...
Pomaga i jedyny najtańszy i najlepszy sposób naprawy .... 
I uwaga : Przeganianie auta , pałowanie na autostradzie i nic nie daje  a możecie zaszkodzić dla auta - to jest tak jakbyście zakleili sobie usta i przebiegli się 1 km ...

A jeśli kontrolka sie jeszcze nie pali ale wiem ze za chwile się może zapalić gdyż w ostatnim miesiącu juz dwa razy dpf-a wypalałem, to po wyczyszczeniu też sie zapali? tzn. po odłączeniu czujników itp.bo w tej chwili kontrolka sie nie pali,i czy musze jechać i go jeszcze raz wypalić pomimo tego?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq