Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Regeneracja DPF

VIII #dpf #regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
421 odpowiedzi w tym temacie

#226 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:53, 26.03.2017

sam pajacujesz - pokaż mi coś merytorycznego twojej produkcji, znafffffco


  • -1

#227 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 09:00, 26.03.2017

sam pajacujesz - pokaż mi coś merytorycznego twojej produkcji, znafffffco

 

Wystarczy przeczytac moje posty... sory zapomnialem ze ty nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Chyba ten dpf cleaner wraz ze spalinami ktore chcesz zatrzymac w silniku przezarly ci juz ostatnie szare komorki ...

 

Tak to jest jak jakis cebul kupi sobie pierwszy raz w zyciu honde i nie wie o czym mowi ;/ Silniki DTEC sa wyjatkowo ekologiczne (w porownaniu z innymi dieslami) jesli chodzi o spaliny, dlatego nie dymia po wycieciu DPF itd.  Dlatego tez przejda przeglad bez DPFa bez problemu nawet za granica co z reszta potwierdzaja inni uzytkownicy (nie mylic z teoretykami zza monitora).


Użytkownik Uniek edytował ten post 09:03, 26.03.2017

  • -1

#228 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 09:00, 26.03.2017

przestańcie pieprzyć że po wycięciu dpf-a auto nie dymi, jest setki filmików na YT jak po wycięciu dpf-a jak mocno obciążyć silnik to auta zaczynają dymić, jak chcecie to wycinajcie a nie wprowadzajcie ludzi w błąd, sprawa była już poruszana w tym temacie z osmoloną rurą wydechową po wycięciu dpf i jak byś miał choć odrobine honoru uniek to przyznał byś sie że przed wycięciem dpf rura była u Ciebie czysta jak lustro a teraz jest okopcona. Jak idę ulicą i widzę na w mierę nowym aucie napis cdi to od razu patrzę na rurę wydechową i widzę czy auto ma jeszcze dpf czy już ma wycięty.


Użytkownik Maxell edytował ten post 09:03, 26.03.2017

  • -1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#229 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 09:06, 26.03.2017

przestańcie pieprzyć że po wycięciu dpf-a auto nie dymi, jest setki filmików na YT jak po wycięciu dpf-a jak mocno obciążyć silnik to auta zaczynają dymić, jak chcecie to wycinajcie a nie wprowadzajcie ludzi w błąd, sprawa była już poruszana w tym temacie z osmoloną rurą wydechową po wycięciu dpf i jak byś miał choć odrobine honoru uniek to przyznał byś sie że przed wycięciem dpf rura była u Ciebie czysta jak lustro a teraz jest okopcona. Jak idę ulicą i widzę na w mierę nowym aucie napis cdi to od razu patrzę na rurę wydechową i widzę czy auto ma jeszcze dpf czy już ma wycięty.

Bzdury piszesz. Pokaz mi film na youtube z silnikiem diesla hondy gdzie auto dymi. Dawaj ! (nie pisze tu o innych markach samochodow)

Ja ciagle pisze o konkretnym silniku 2.2 DTEC. Nie interesuja mnie szmelcwageny i inne ktorzy nawet w facie testow zanizaja oprogramowaniem emisje spalin.

Nie przekonuja mnie tez stwierdzenia ze widziales filmik na youtube, albo ze na ulicy widzisz jak jedzie opel i dymi bo takimi "argumentami" mozesz jedynie trafic do uzytkownika o nicku piotr2012.

Ja ci zrobilem filmik gdzie moje auto po wycieciu dpf i do tego po mapie nie dymi ani troche ... Dalej nie wierzysz ?

Nie twierdze ze wyciecie DPF to jest idealne rozwiazanie. Ale obecnie jest to jedyne dobre wyjscie z sytuacji gdzie UE wprowadza kolejne absurdalne przepisy odnosnie norm emisji spalin. Niedlugo bedziemy jezdzic kosiarkami bo tak chca biurokraci z UE.


Użytkownik Uniek edytował ten post 09:17, 26.03.2017

  • 0

#230 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:18, 26.03.2017

jedynie kamilski się przyznał, że coś jednak dymi

 

http://www.accordklu...-14#entry795220

 

ale jeden Janusz , co jest wielkim znaffco, i tak będzie twierdził, że akurat u niego nie dymi, a pewnie nawet mniej, a samą rurę ma jak lustro (duński diagnosta będzie się mógł w niej przejrzeć), a tym co dymi to dlatego, że "majo zło mape" :om:


  • -2

#231 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 09:19, 26.03.2017

jedynie kamilski się przyznał, że coś jednak dymi

 

http://www.accordklu...-14#entry795220

 

ale jeden Janusz , co jest wielkim znaffco, i tak będzie twierdził, że akurat u niego nie dymi, a pewnie nawet mniej, a samą rurę ma jak lustro (duński diagnosta będzie się mógł w niej przejrzeć), a tym co dymi to dlatego, że "majo zło mape" :om:

 

Jakbys nie byl ignorantem to bys wiedzial ze silnik moze dymic z miliona roznych powodow :D ale skad ty teoretyk zza monitora mozesz o tym widziec

Po za tym kamilski robil jeszcze dodatkowo mape ... ale ty przeciez czytac ze zrozumieniem nie umiesz.

 

Idz lepiej szukac owocow zakopanych w ziemi tfu marchewek :D lol


Użytkownik Uniek edytował ten post 09:37, 26.03.2017

  • 0

#232 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:20, 26.03.2017

Zależy jaka mapa. Kilka dpf z idetec wywalilismy. Niektóre dymia, niektóre tylko smierdza. Znaczy smierdza wszytkie. Zależy od kondycji jednostki, jak jest padło to puści dymka na odcince i rano
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#233 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 10:35, 26.03.2017

ale hefi odpowiedz mi na pytanie czy po wywaleniu dpf rura wydechowa jest osmolono jak włożysz tam palca czy nie? bo to że nie widać dymu na postoju to nie znaczy że cząstki sadzy nie przedostaja się do powietrza, bo jak widać dla uńka to jest mega duży problem włożyć palca do rury a później umyć ręce z sadzy.


  • -1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#234 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:43, 26.03.2017

Niektóre z dpf mają już brudna, tym bardziej bez.
Jak silnik jest w fajnej kondycji i nie ma przesadzonej mapy to imo jest dobrze. Nikt nie pozna oprócz właściciela rano przy odpaleniu, kiedy mu zasmierdzi dizlem.
Ja z własnego prywatnego auta bym nie wycial. Raz, że mam auto na gwarancji, 2 zaczyna mnie już drażnić smród albo bąki jadąc za kimś.


Aaaa i nie wierzę w te cleanery do silnika czy wtryskow itp. Raz zapchany dpf jest już na wylocie, kwestia czasu. Imo

Użytkownik hefi edytował ten post 10:48, 26.03.2017

  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#235 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:07, 26.03.2017

@hefi

mi tam pomogły - we wrześniu zapalił mi się raz nawet w trasie - przy idealnych warunkach do wypalania; 700 km od wypalania komputerem

 

odkąd stosuję dodatki - przehulałem się całą jesień i zimę bez najmniejszych problemów, jeżdżąc w warunkach podmiejskich/miejskich, bez żadnych dłuższych tras - zrobione kilkanaście tysięcy km ; wypalanie samoczynne co 1500-2000 km;

 

mam kontakt z 3 innymi masochistami (© Janusz) i wszystkim pomogły (przy autach ze  znacznie większymi przebiegami niż u mnie (u mnie w tej chwili 57 tys z kawałkiem)


  • -1

#236 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:54, 20.08.2017

Dla zainteresowanych regeneracją DPF-a
https://m.youtube.co...eature=youtu.be

Cena za osobowe 750 zł. Ja i tak wolę Pb

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik lajsta edytował ten post 15:56, 20.08.2017

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#237 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:57, 17.12.2017

Ostatnio mnie "dopadł" dpf... zapaliła się kontrolka ostrzegawcza,a tu pech bo stałem w gigantycznym korku i nie miałem jak przegonić auta. Po godzinie jak już prawie wyjeżdżałem na autostradę pojawił się dodatkowo wykrzyknik.Auto weszło standardowo w tryb awaryjny. Wypalanie serwisowe udało się za trzecim razem. Olej do wymiany...po 2tkm przebiegu. I co dalej? 160tkm przebiegu,częsta jazda na krótkich dystansach po dzieci do przedszkola czyli dpf zaraz pewnie się znowu przypomni.Sam nie będę się bawił w czyszczenie domowymi sposobami. Czy macie doświadczenia z firmą euro-VAT? Niby gwaratują 100 procentową sprawność ale wiadomo,że napisać można wszystko a w rzeczywistości jest różnie. Najchętniej bym to wywalił ale trochę obawiam się problemów z władzami.
  • 0

#238 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:46, 17.12.2017

Ja jestem po manualnym czyszczeniu wyciągniętego filtra i generalnie polecam tego rodzaju usługi.

Nie wywalaj, wywalić można zawsze, ale po co, skoro za 1/3 ceny wywalania można w zasadzie dobrze wyczyścić.

Żadne wypalania serwisowe, bo jak można spalić coś, co zostało już spalone?

Taka jeszcze mała uwaga, skoro Ci się zapaliła kontrolka ostrzegawcza o zatkaniu, to NIE DAWAJ OGNIA SAMOCHODOWI!!! To znaczy, że komputer już nie jest w stanie sam z siebie przeprowadzić procesu wypalenia. Spaliny nie mają już praktycznie dokąd uciekać, więc dawanie w palnik w takiej sytuacji jest nie wskazane.

Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 22:47, 17.12.2017

  • 0

#239 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:20, 18.12.2017

Czyściłeś sam czy w u kogoś kto się tym zajmuje?


  • 0

#240 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:33, 18.12.2017

Robiła firma, tu masz "przypadek" Tyberiusza:

 

http://www.accordklu...stałych/page-13

 

pozdrawiam


  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq