kamilski musisz miec lipna mape. U mnie w domu sa 2 accordy. VII i VIII obydwa w dieslu. Moja VII nie ma filtra fabrycznie, a VIII zostal usuniety. Jechalem nie raz za VIII i ani razu nie puscil nawet baka, doslownie nic.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#196
Napisano 11:33, 06.10.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#197
Napisano 12:03, 06.10.2016
Ja również nie zauważyłem głośniejszej pracy, tzn różnica jest tylko, jak stoi się przy wydechu. Dźwięk jest nieco inny, bardziej metaliczny i może delikatnie głośniejszy niż przed wycięciem. Ale siedząc w środku różnicy nie ma absolutnie żadnej.
Odnośnie puszczania dymka: jak długo jeździ się po mieście w korku i po takiej jeździe trochę się przedmucha wydech - to chmurka pójdzie. Ale to normalne przy każdym dieslu (bez filtra). Ale w codziennej jeździe tego nie widać.
#198
Napisano 18:28, 06.10.2016
no niestety, poległem w końcu. Po 15kkm od wymiany oleju na Motula zaświecił się i już żadne kolejne wypalanie nie pomogło... zapieprzył się na amen chyba.
Ale inna sprawa jest taka, że mówi się, że filtr zamula... a umnie czy z filtrem czy bez parametry silnika na hamowni takie same. Także sam nie wiem o co w tym chodzi.
Plusy:
- koniec z ciągłym zapychaniem
Minusy:
- dymienie
- głośniejsza praca
kto ci cial i robil program?
Użytkownik fatek edytował ten post 18:29, 06.10.2016
#199
Napisano 15:52, 08.10.2016
kto ci cial i robil program?
w mastersie robiłem. Ja nie sprawdzałem jadąc za autem, tylko widziałem na hamowni jak dymi, może nie jest to nie wiadomo co, ale jednak przed wycięciem nie było nic. Może podczas jazdy nie widać, najbardziej dymił przy 4tys. obrtów na 4 biegu. Muszę sprawdzić jak jest podczas jazdy. Poza tym mam ok.230KM i to też może robić różnicę.
#200
Napisano 20:42, 09.10.2016
Poza tym mam ok.230KM i to też może robić różnicę.
Myślę, że tak.
A jak sprzęgło się sprawuje?
#201
Napisano 10:47, 10.10.2016
Myślę, że tak.
A jak sprzęgło się sprawuje?
sprzęgło jak nowe, przejechałem 40 000km na tej mapie już i nie ma różnicy. Myślałem, że dwumasa się odzywa, ale to z przewrażliwienia pewnie. Skrzynia i sprzęgło chodzą idealnie. Auto ma obecnie przejechane 162kkm. Mapa była robiona przy 120kkm.
#202
Napisano 18:03, 11.10.2016
to krotko filterek zyl:) mam 123 tysie mysle ze jeszcze troche pociagnie.mialem modo mk4 po chipsie (z wycietym dpf) i nie dymilo (choc pierwszy program byl skopany dymil jak lokomotywa).ale tuner poprawil (przy okazji ten wczesniejszy program dobil 2 wtryski ktore i tak nie byly w formie).ja jak wczesniej pisalem robilem w gcs tuning. i podejrzewam ze jak mi sie odezwie dpf to go tam usune ale auto zostanie w serii starzeje sie
#203
Napisano 10:36, 22.11.2016
No i wróciłem;
wyznawców DPFa niewielu już zostało, ale jeszcze parę osób jest
na początku zwracam honor Millersowi - to nie olej miał wpływ na wchodzenie w tryb serwisowy;
teorię o olejach odrzucam na dzień dzisiejszy;
zapalanie się kontrolki DPFa - i to co 600-700 km - było zapewne spowodowane tym, że zrobiło się zimniej oraz tym, że zacząłem dowozić dzieci do szkoły i przedszkola - dwa razy dziennie kursy po 3 km w jedną stronę, z jednym przystankiem;
po wymianie oleju z powrotem na Motul FE również tryb serwisowy włączył mi się po ok. 700 km - i to w trasie, kiedy miał idealne warunki, żeby rozpocząć wypalanie;
wcześniej w wakacje było znacznie cieplej, a dwa, że nie było kursów z dziećmi - jazdy były dłuższe, to i udawało się dociągnąć odcinki pomiędzy wypaleniami do ok. 1200 km; wtedy też wypalał mi się samoczynnie - ale temperatura powietrza też była wyższa;
wtedy przypadkiem trafiłem na wpis kolegi vanderbart
http://www.accordklu...e-9#entry764725
opisuje w nim, że miał DPF tak zapchanego, że nawet komputerowo już nie chciał się wypalić, dopiero "poszło" po dodaniu do paliwa dpf cleanera firmy Wynn's;
po kontakcie dowiedziałem się, że od tamtego czasu przejeździł 9000 km, dodając co trzecie tankowanie fioletowego dpf cleanera firmy Wynn's; odkąd go stosuje problemy z DPFem zniknęły;
link do strony producenta: http://www.wynns.eu/...filter-cleaner/
na marginesie - są dwa Wynnsy - czarny i fioletowy - ten czarny jest do zastosowań warsztatowych;
no i sam zastosowałem - aktualnie, robiąc dużo krótkich odcinków, przy coraz niższych temperaturach, przejechałem 3000 tys. kilometrów - problemów z DPFem nie ma;
kamilski też opisywał, że przy zmianie oleju
http://www.accordklu...e-7#entry757766
dodał do paliwa cleanera firmy STP
i to też może go zmyliło, że pomogła zmiana oleju, a nie dodanie cleanera - co pozwoliło mu zapomnieć o DPFie na jakiś czas;
podsumowując - ja dodałem na razie Wynn'sa dwa razy, pierwszy raz tuż przed ostatnim wypalaniem serwisowym przy użyciu komputera (chciałem, żeby wypalił na paliwie z dodatkiem), potem wyjeździłem jeden bak bez dodatku, i przy kolejnym tankowaniu dodałem cleanera i na tym baku DPF wypalił się jeden raz w czasie jazdy;
aktualnie zbliżam się do 3000 km od ostatniego trybu serwisowego;
co jeszcze zauważyłem - wypalanie samoczynne na paliwie z cleanerem nie powoduje tak drastyczngo wzrostu spalania; normalnie dochodziło momentami do końca skali, nie spadając poniżej 10 litrów, natomiast z celanerem tylko chwilowo przekracza 10 - przez większość czasu utrzymując się na poziomie 7-8 litrów; właściwie można nawet nie zauważyć, że rozpoczęła się procedura
Dodatek obniża wymaganą do wypalania sadzy temperaturę i pewnie dodatkowy wtrysk nie musi tak dopompowywać paliwa;
to tyle na razie - dam znać jak dalej będzie wyglądała sytuacja
pozdrawiam
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 12:09, 22.11.2016
#204
Napisano 15:19, 22.11.2016
Dwa spostrzeżenia mam do Twojego posta Piotr, a w zasadzie 3:
Nie jestem przeciwnikiem DPF'a. Ale nie jestem też zwolennikiem tego wynalazku, jeśli zapycha się co 1000km.
Powyższe mogłoby wskazywać na fakt, że wypalanie filtra w Accordzie (Hondzie ogólnie) nie działa tak, jak powinno i trzeba ten proces wspomagać dolewając czegoś do paliwa. Można tylko mieć nadzieję, że nie ma to żadnego negatywnego wpływu na silnik/wtryski, itp.
I po trzecie: wracając do pierwszego
Musisz przyznać, że ciężko być zwolennikiem DPF'a, który zamiast codziennej bezproblemowej eksploatacji powoduje, że nie robisz nic, tylko sprawdzasz, badasz, eksperymentujesz i zamartwiasz się, czy dziś dojedziesz do celu bez problemu czy jednak się nie uda.
Tak, czy inaczej trzymam kciuki.
Szkoda, że w ASO nic na ten temat nie mówią
#205
Napisano 15:30, 22.11.2016
ech, aż tak dramatycznie to nie wygląda, że "że nie robisz nic, tylko sprawdzasz, badasz, eksperymentujesz i zamartwiasz się";
ostatni raz komputer podłączałem przy ostatnim wypalaniu serwisowym - 3000 km temu;
komputer mam swój, więc też jeździć do ASO nie muszę;
wychodzę z założenia, że usunąć zawsze zdążę - a póki co szukam innego rozwiązania, może ktoś inny będzie miał potem na skróty;
a same dodatki - cóż, to już temat na inny temat, równie dobrze można stwierdzić, że paliwa premium wysuszają silnik, albo depresatory zimowe mają zły wpływ - też można znaleźć takie opinie
zbliża się najgorszy okres dla DPFa - zobaczymy jak się będzie zimą sprawował, jak da mi popalić to skończy się pewnie usunięciem
pozdrawiam
edit: 23.11.2016
ech, dzisiaj byłem w ASO i widziałem tourer'a na płockich numerach 922** i wypalaniu DPFa
edit: 25.11.2016
dzisiaj tankowanie, i akurat wypadło dolewanie Wynns'a - po tankowaniu przejechałem może 15 km i zaczęła się procedura wypalania - 3100 km od ostatniego trybu serwisowego; spokojnie na trójce, 60-70 km/h z obrotami ok. 2500; wszystko ok; także - odpukać - działa
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 17:18, 25.11.2016
#206
Napisano 17:27, 26.11.2016
ech, aż tak dramatycznie to nie wygląda, że "że nie robisz nic, tylko sprawdzasz, badasz, eksperymentujesz i zamartwiasz się";
ostatni raz komputer podłączałem przy ostatnim wypalaniu serwisowym - 3000 km temu;
komputer mam swój, więc też jeździć do ASO nie muszę;
wychodzę z założenia, że usunąć zawsze zdążę - a póki co szukam innego rozwiązania, może ktoś inny będzie miał potem na skróty;
a same dodatki - cóż, to już temat na inny temat, równie dobrze można stwierdzić, że paliwa premium wysuszają silnik, albo depresatory zimowe mają zły wpływ - też można znaleźć takie opinie
zbliża się najgorszy okres dla DPFa - zobaczymy jak się będzie zimą sprawował, jak da mi popalić to skończy się pewnie usunięciem
pozdrawiam
edit: 23.11.2016
ech, dzisiaj byłem w ASO i widziałem tourer'a na płockich numerach 922** i wypalaniu DPFa
edit: 25.11.2016
dzisiaj tankowanie, i akurat wypadło dolewanie Wynns'a - po tankowaniu przejechałem może 15 km i zaczęła się procedura wypalania - 3100 km od ostatniego trybu serwisowego; spokojnie na trójce, 60-70 km/h z obrotami ok. 2500; wszystko ok; także - odpukać - działa
Witam
Mnie akurat dzis zapalila sie kontrolka z wykrzyknikiem. Zdazylo sie to drugi raz od maja czyli od kiedy mam Honde. W miedzyczasie przejechalem jakies 12 tys km. Stalo sie to drugi raz po tym jak codziennie przez kilka dni jezdzilem tylko krotkie trasy po miescie. Mieszkam w DE i jesli srednio co miesiac jezdzilem do pl czyli 1000 km w jedna strone nie bylo tematu. Wynika z tego ze honda nie lubi krotkich dystansow gdzie silnik nie ma mozliwosci sie porzadnie nagrzac. Teraz przeczytalem temat o srodku marki wynn's. Sprawdzilem na allegro jakies 33zl wiec chyba to przetestuje i zobaczymy jak bedzie . Opis wygląda obiecująco.
Ps: Poki co czeka mnie serwisowe wypalanie wiec przy okazji zapytam jaki sie wyswietla stan zapchania.
Pozdrawiam
#207
Napisano 15:23, 07.03.2017
siema panowie, temat jak bumerang.....
przejechałem już ponad 30 tyś po moim zabiegu , wymiana oleju i co ? - jest gitara.
przypominam koszt 20 zł na naprawę dpf + wypalenie serwisowe - kto nie wierzy zapraszam do początku tego tematu.
Użytkownik Acoord 2.2 cdti 2009 edytował ten post 15:24, 07.03.2017
#208
Napisano 16:31, 08.03.2017
a ja się przehulałem przez całą zimę bez żadnych przygód dodając co 2-3 tys. km cleanera DPF;
stosowałem Millers'a, Wynns'a oraz (teraz) Mannol'a - wszystkie działają bez zarzutów i wypalanie cykliczne odbywało się bez problemów co 1500-2000 km, bez względu na temperaturę otoczenia i długość trasy - jak się załączyło można było spokojnie kontynuować nawet na 2 biegu
dzisiaj właśnie zaliczyłem wypalanie - jadąc przez miasto - na Mannolu;
i przy nim chyba zostanę - dodaje się go najmniej (tylko 1 ml na litr paliwa); ja miałem nawet bardziej rozrzedzony bo 50 ml na pełny bak (65l) i też dało radę, mimo zimnej aury i jeździe na 2-3 biegu
pozdrawiam
ps.
przypominam, że już od września - zanim zacząłem stosować w/w środki - miałem co 700-800 km tryb serwisowy; przy typowo zimowych temperaturach to nawet nie chcę myśleć co by się działo
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 17:21, 08.03.2017
#209
Napisano 18:51, 20.03.2017
Witam Panowie,
Mieszkam i pracuję w Danii i też tutaj zakupiłem używanego Accorda VIII gen z 2009 roku .Mam nalatane aktualnie 188 tys km przebieg. Około 400 km temu zapaliła mi się kontrolka check system, okazało się, że to dpf. Na serwisie w Daniii wypalili mi komputerowo filter i zmienili olej na Castol 0w30 gdzie w Polsce podczas serwisowania zawsze wlewali mi 5w30. Pomijając ten fakt, że nie powinno się tak robić problem powrócił po tygodniu jazdy. Znów mam kontrolke check system. Próbowałem sam go wypalić poczas jazdy,ale nie chce sie załączyć żadne wypalanie. Zdaniem serwisantów filtr jest już do wymiany. Najchętniej bym go usunął, ale nie wiem czy przejdzie mi tu przegląd, bo bardzo rygorystycznie sprawdzają auta na przeglądzie. Za usunięcie są wysokie kary. Auto cały czas jest mi potrzebne.
1Czy dzieje się coś złego jeżdżąc w trybie serwisowym ?
2Jeśli mam kontrolke z wykrzyknikiem to znaczy że filtr jest już tylko do wymiany ?
3Czy ktoś wie jak to jest dokładnie z dpfami w Danii podczas przeglądów ?
Użytkownik HondaDK edytował ten post 19:50, 20.03.2017
#210
Napisano 19:46, 20.03.2017
1.Czy dzieje się coś złego jeżdżąc w trybie serwisowym ?
nie działa ci tempomat i masz przycięte obroty do 3 tys. - na biegu 3 i wyższym; poza tym - cytując instrukcję - ryzykujesz uszkodzeniem systemu kontroli emisji spalin
2.Dlaczego nie zapaliła mi się kontrolka z wykrzyknikiem ?
a może to wcale nie DPF? może jak już przyjechałeś, to chociaż za wypalenie serwisowe ASO postanowiło cię skasować? W ten sposób mogą ci wymienić połowę części w samochodzie; Gonienie "od czasu do czasu" autem po autostradzie nic nie da, możesz przejechać 1000km autostradą, a wypalanie może się zainicjować następnego dnia, przy 1010 km - akurat wtedy, kiedy będziesz jechał do sklepu
jeśli filtr nie osiągnie odpowiedniego zapełnienia niczego na nim nie wymusisz;
mi - i trzem innym forumowiczom, z którymi mam kontakt - na wszystkie DPFowe bolączki lekarstwem okazały się DPFcleanery - i od tego zacznij;
pozdrawiam
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 19:49, 20.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych