Monitoruję wątek od 2 lat i ciągle walczymy z accordem i zapychającym się DPF. accord VIII 2.2. 180 KM przebieg około 80000 w tym momencie czeka go 3 wymiana DPF przy okazji były wymieniane 2 komplety wtryskiwaczy zgodnie z procedurą wymiany DPF. Nie ma możliwości wypalenia DPF podczas użytkowania normalnie auta ( cykl mieszany miasto- trasa) ASO rozkłada ręce i nic poza kolejną wymianą DPF nie proponuje. DPF wyciąć nie chcę. Dodam że pomiędzy wymianami DPF auto przechodzi cykliczne wypalanie " po zapaleniu kontrolki" w ASO i w momencie kiedy już nie mogą proponują wymianę DPF. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły w aso mówią że poza jedną aktualizacją żadnego innego nowego softu nie mają.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Filtr cząstek stałych
#181
Napisano 15:13, 07.12.2016
#182
Napisano 15:29, 07.12.2016
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
#183
Napisano 15:30, 07.12.2016
80 tys i trzecia wymiana DPFa... ...podziwiam i jednocześnie współczuję;
zainteresuj się tym wątkiem i tym wpisem:
http://www.accordklu...-14#entry806532
na razie jest ok - dodatek działa, mimo że dużo jeżdżę krótkimi odcinkami
dodatek ćwiczą jeszcze forumowicze vanderbart i pakotek
pozdrawiam
Użytkownik piotr2012 edytował ten post 15:30, 07.12.2016
#184
Napisano 15:56, 07.12.2016
A nie pomyśleli żeby wymienić czujniki? Sprawdzić termostat?
ASO nie widzi problemu w działaniu, czekam na odpowiedz użytkownika z forum odnośnie maszyny testującej która pokazywała dwie temperatury bo mam kts delphi oraz gna 600 i i nigdzie tego nie zauważyłem. Biorę pod uwagę to ale dopóki naprawiają auto na gwarancji nie chce robić nic na własną rękę.
80 tys i trzecia wymiana DPFa... ...podziwiam i jednocześnie współczuję;
zainteresuj się tym wątkiem i tym wpisem:
http://www.accordklu...-14#entry806532
na razie jest ok - dodatek działa, mimo że dużo jeżdżę krótkimi odcinkami
dodatek ćwiczą jeszcze forumowicze vanderbart i pakotek
pozdrawiam
Właśnie się zapoznałem i ciekawe spostrzeżenie, jeśli dojdzie do zastosowania u mnie podzielę się z wynikami. Ogólnie mimo że siedzę w hondach od lat na innych forach to muszę przyznać że przeglądając parę tych wątków poziom dyskusji jest naprawdę bardzo pozytywny. Sprawa accorda stała się bardziej sprawą honoru jeśli tylko są chęci i pomysły to wycinać nie mamy zamiaru.
Jeśli ktoś by mógł podzielić się informacją na jakiej wersji albo kiedy miał wgrywany soft to by mi trochę pomogło ?
Użytkownik hoek edytował ten post 15:59, 07.12.2016
#185
Napisano 13:04, 08.12.2016
Tuneforce
Rozumiem, że Tuneforce jest dobrą opcją i nie ma sensu jeździć po innych miastach?
#186
Napisano 09:00, 11.01.2017
Witam wszystkich.
Opowiem po krotce moja historie i jak rozwiazalem problem. Z gory dziekuje za wyrozumialosc jako ze jestem nowy na forum.
Moj accord to anglik aczkolwiek sprawa sie rypla na wycieczce do polski (na szczescie bylem juz w domu)
Problem:
Zapchany filtr. Kontrolka z wykrzyknikiem.
Opcje: (moje rozwiazanie podam na koncu)
1. wypalanie. moim zdaniem bez sensu pomaga tylko na chwile (moim zdaniem jesli auto samo sobie nie poradzilo z wypalniem a tak zostalo zaprojektowane to wspomagacze tez nic nie dadza)
2. najdrozrze rozwiazanie wymiana na nowy. Mozna samemu robota prosta ale filtr drogi a potem trzeba jeszcze komputer podlaczyc. Jak dzwonilem do hondy to w sumie sama wymiana taka sama cena, z tym ze oni wola robic etapowo najpierw wypalic, potem wymienic olej, sprawdzic wsystko i jak nie pomoze to nowy. Nie chce za bardzo klamac ale jak wszystko podliczylem to mi okolo 4000zl wyszlo plus laweta (powiedzieli mi ze nie moge jechac w trybie awaryjnym) a do najblizszej hondy lub ASO mialem 120km.
3. wyzucenie filtra. moim zdaniem kolejna porazka jest powod dlaczego mamy ten filtr wiec powinien zostac nienawidze gdy jedzie przedemna diessel na wolnych obrotach i kopci, ze juz nie wspomne o ochronie srodowiska i o tym jaka przyszlosc naszym dzieciom szykujemy.
4. regenaracja na zasadzie wyciagniecia filtra i wypalenia palnikiem, ciezko mi sie wypowiedziec, wyglada to dosc inwazyjnie ale moze pomoc, nie bralem tego pod uwage.
5. moje rozwiazanie z uzyciem detergentu i myjki cisniniowej:
wymontowanie filtra, nie bojcie sie tego w 2.2 idtc sprawa jest naprawde banalna wszystko jest na wierzchu pod autem tylko sciagam oslone i wykrecamy trzy sruby mocujace to ukladu wydechowego reszta roboty jest od gory silnika, demontujemy oslone filtra z gory, jesli mamy odpowiedni klucz to mozemy najpierw usunac czujnik z gornej czesci filtra a jesli nie to wystarczy odrobine przygjac oslone i tez wyjdzie , wtyczka miesci sie w otworze. kolejne trzy sruby mocujace do turbine, termometr w dolnej czesci filtra i w zasadzie wyciagmy i demontujemy reszte oslon z filtra.
Filtr zalewamy spora iloscia detergentu do mycia silnikow, im mocniejszy tym lepszy, ja wlalem 1 litr wytelepalem filtr zeby wszystko zalal i odstawilem na jakies 15min, czas na myjke cisieniowa w kazdy mozliwy otwor wprowadzamy cisnienie az do momentu kiedy przestanie leciec piana ,ja mycie powturzylem dwa razy wiec za pierwszym razem niedokladnie plukalem okolo 15min natomiast drugie plukanie to juz okolo godziny. pozbylem sie duzej ilosci brazowego nalotu (wyglada jak rdza). Filtr spowrotem na miejsce i trzeba kogos z kompem do usuniecia bledu (okol 50zl u pana "Mietka" ) chemia to okolo 80zl. napewno sie oplaca.
Ja swoj zabieg zrobilem okolo 1,5 roku temu, duzo jezdze po miescie wiec warunki dla filtra sa zle ale i tak ciagle jest ok ani razu nie mialem nawet kontrolki normalnego przytkania (bez wykrzynika) wiec naprawde warto za 130zl i trche wlasnego czasu filtr jest jak nowy.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.
Pozdrawiam wszystkich
Użytkownik jasiek9696 edytował ten post 10:57, 11.01.2017
#187
Napisano 09:12, 11.01.2017
Siemka,
miałem kiedyś ósemkę w dieslu (teraz mam 2.4 benzynkę), nigdy mi się nie zapchał pomimo że moje trasy były głownie po mieście (bo pewnie był wycięty przez poprzednika, a nigdy tego nie sprawdziłem)
ale wracając do kolegi Jasiek, ja osobiście miałem już plan gdyby się zapchał to właśnie taką opcję jak Ty bym zastosował na dzień dobry. Wygląda to na najbardziej logiczne rozwiązanie i z technicznego punktu widzenia, tak samo idealne bo dosłownie pozbywamy się nagaru zgromadzonego w filtrze.
Życzę wszystkim rozsądku i nie wywalania filtrów bo to co wydala diesel jest jedną z przyczyn powodowania raka u ludzi. To właśnie jeden z powodów dlaczego te filtry są montowane. Powietrze skażone oparami po spalaniu diesla przyczyniają się nie tylko do zanieczyszczenia środowiska.
#188
Napisano 07:41, 12.04.2017
No i jestem po czyszczeniu DPF-a sposobem urzytkownika
jasiek9696
Tyle ile syfu i gnoju wyleciało z filtra to zastanawiam się jak można takie coś wypalić ? jak można wypalić coś co jest już spalone ?
Do czyszczenia użyłem płynu DIMMER i jakiegoś specyfika przemysłowego do odtłuszczania. Godzinę leciała czarna woda :]
Auto lepiej reaguje na gaz i czuć moment ...Nawet zauważyłem ze ciszej pracuje.
#189
Napisano 14:34, 12.04.2017
@lukasz_lo gratulacje;
też mam chęć w tym roku podłubać i zrobić generalne czyszczenie - chociaż od jesieni DPF mi nie dokucza i dodatki wspomagające wypalanie dają radę;
może jak żona już przysiądzie w domu w czasie wakacji to podłubię;
szkoda, że jeszcze nie dorobiliśmy się żadnej fotorelacji, ale sam tak mam, że jak już zacznę coś robić to zapominam o bożym świecie i potem żałuję;
pozdrawiam
#190
Napisano 22:53, 14.04.2017
#191
Napisano 12:19, 05.11.2017
#192
Napisano 14:37, 16.11.2017
Myślałem co ty zrobić o również decyduje się na czyszczenie filtra, za bardzo nie mam możliwości, ale jest i mnie firma, co to robi na szczęście.
#193
Napisano 14:52, 16.11.2017
A tak w ogóle gratuluję - 300 tys. i dopiero teraz... ...rekordzista
Pozdrawiam
#194
Napisano 16:33, 16.11.2017
#195
Napisano 11:15, 22.11.2017
Powiem tak, podobnie jak ktoś wyżej.
Tam jest tyle syfu, tak zapaćkany, że ja także nie wierzę w żadne wypalenia i dopalania. Nie wiem, gdzie spaliny z wypalania miałyby się wydobywać, tak pozapychane wszędzie. Nie można wypalić czegoś, co już było spalone i nie ma tam miejsca na ujście spalin gdziekolwiek.
Nie dziwię się, że wymuszenie wypalenia w serwisie działa na krótką metę.
Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 12:29, 22.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, fitr, DPF, wypalanie, wycinanie, kreator mocy
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , wczoraj, 17:29 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych