Zdecyduję się na czyszczenie prawdopodobnie w eurovat. Możecie opisać jak przeprowadzić adaptację dpf po zamontowaniu czystego?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#241
Napisano 10:13, 18.12.2017
#242
Napisano 10:36, 29.12.2017
#243
Napisano 10:38, 29.12.2017
Oczywiście, wymaga podłączenia. Pytanie co należy zrobić po podłączeniu.
#244
Napisano 13:58, 29.12.2017
Dymienie a Diesel,
Generalnie dobrze spalona mieszanka paliwowo/powietrzna nie powinna dymic co ma miejsce w nowych silnikach gdzie kondycja wspomnianego silnika jest fabryczna. Dymienie obserwuje sie po czasie wraz z zuzyciem raz jeszcze wspomnianego silnika oraz gdy silnik otrzyma chwilowe obciazenie. Dpf to filt czastek stalych i posiada rozne stopnie filtracji zaleznie od wymaganych zalozen producenta. Tzw porowatosc w % oraz malo znany parametr psd czyli rozklad wilkosci porów specyfikuja filtr wraz z silnikiem do odpowiedniej normy euro.
Tak wiec nie wzzystkie samochody z dpf spelniaja te same rystykcje eko.
Sam pracuje w produkcji DPF od nastu lat wiec troche wiem jak to wyglada.
Ekologia motoryzacji stala sie marketingowym napedzaniem sytuacji gdzie głownym problemem ekologii sa domowe gospodarstwa a nie samochody. Ale latwiej nalozyc na producentow nowe wymagania ktore finalnie dotykaja Nas i to my za to placimy.
pozd
#245
Napisano 09:08, 17.01.2018
Kolega był wczoraj zrobić przegląd techniczny passatem 2,0 TDI z wyciętym DPF-em i diagnosta powiedział mu że od maja 2018r. zmieniają się przepisy, tak ze do przeglądu technicznego dojdzie badanie spalin, i diagnosta nastraszył kolegę że nie ma możliwości aby auto bez dpf-a spełniło normę emisji euro 5 i przeszło badanie techniczne, i poradził mu aby zrobił sobie przegląd przed majem tego roku, albo sprzedał auto. (A kolega kupił auto miesiąc temu). Także kolega mocno wystraszany. Ciekawe jak to będzie w praktyce.
#246
Napisano 09:23, 17.01.2018
Wg mnie zmiana mocno na +. Stać na konia to stać na siano dla konia.
#247
Napisano 10:01, 17.01.2018
Wg mnie zmiana mocno na +. Stać na konia to stać na siano dla konia.
Stać było na konia, a nie stać na benzynę...?
#248
Napisano 10:15, 17.01.2018
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#249
Napisano 11:53, 17.01.2018
Wg mnie zmiana mocno na +. Stać na konia to stać na siano dla konia.
++ i bardzo dobrze, że zamierzają się za to zabrać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
CU2 by rhaegar: http://www.accordklu...zarna-diablica/
#250
Napisano 12:06, 17.01.2018
Stać było na konia, a nie stać na benzynę...?
Po co mam płacić więcej podatków niż obecnie to robię? Poza tym ekologia na plus, co jako mieszkaniec Krakowa powinieneś mieć na sercu. Szczerze jak widzę reklamy EGR off, DPF off to mi się nóż w kieszeni otwiera. Do tego jeszcze chip i masa sadzy w powietrze. Miałem diesla (fabrycznie bez FAP, Euro 4) i wiem jaki syf leci z rury wydechowej takiego pojazdu (na zimnym silniku, gdy jeszcze EGR jest zamknięty).
Użytkownik sky83 edytował ten post 12:09, 17.01.2018
#251
Napisano 12:26, 17.01.2018
Po co mam płacić więcej podatków niż obecnie to robię? Poza tym ekologia na plus, co jako mieszkaniec Krakowa powinieneś mieć na sercu. Szczerze jak widzę reklamy EGR off, DPF off to mi się nóż w kieszeni otwiera. Do tego jeszcze chip i masa sadzy w powietrze. Miałem diesla (fabrycznie bez FAP, Euro 4) i wiem jaki syf leci z rury wydechowej takiego pojazdu (na zimnym silniku, gdy jeszcze EGR jest zamknięty).
A przypadkiem nie jest tak że na zimnym egr jest otwarty żeby szybciej silnik nagrzać?
Co do silnika DTEC mogę powiedzieć że podczas hamowania na hamowni widać zero dymu. Sam z ciekawości bym zmierzył ten silnik na SKP czy spełnia polska norme zadymienia dla euro5 przewidzianego dla tego typu badań.
W poszukiwaniu mocy...
#252
Napisano 12:38, 17.01.2018
W HDI na zimnym silniku był zamknięty (bezpośrednio po starcie). Inaczej byłby problem z odpaleniem.
#253
Napisano 13:45, 17.01.2018
Po co mam płacić więcej podatków niż obecnie to robię? Poza tym ekologia na plus, co jako mieszkaniec Krakowa powinieneś mieć na sercu. Szczerze jak widzę reklamy EGR off, DPF off to mi się nóż w kieszeni otwiera. Do tego jeszcze chip i masa sadzy w powietrze. Miałem diesla (fabrycznie bez FAP, Euro 4) i wiem jaki syf leci z rury wydechowej takiego pojazdu (na zimnym silniku, gdy jeszcze EGR jest zamknięty).
Nie jestem przeciwnikiem dpf i nie zamierzam go wywalać, chociaż szlak mnie trafił jak samochód zażyczył sobie wypalania jak stałem w korku i nic nie mogłem zrobić...Zastanów się dobrze czy powietrze w Krakowie jest kiepskie tylko ze względu na sporadyczną ilość samochodów z wyciętym dpf'em, które i tak spełniają wymagania normy wyższej niż większość jeżdżących samochodów po naszych ulicach? Jestem pewny, że nie. Problem smogu w Krakowie jest bardzo złożony tak samo jak skomplikowana jest sprawa z dpf. Teraz kupujący są bardziej świadomi bo ogłoszono wszem i wobec wiele problemów, które pojawiają się w czasie eksploatacji diesla z dpf. 10 lat temu jak zaczęto to montować to były tylko zachwyty bo czysty diesel itd itp, Wiele aut zostało kupionych z nieświadomością potencjalnego problemu. Nie każdego użytkownika teraz stać na wymianę na nowy dpf za grube tysiące. Producenci też dali ciała programując silniki na zasadzie ekologia przede wszystkim choćby miał się silini zatrzeć. Wszystko można było rozsądniej unormować. Podsumowując, dyskutować można długo i konstruktywnie na ten temat ale nie lubię takiego uogólniania: "Stać na to to stać na to".
#254
Napisano 14:01, 17.01.2018
#255
Napisano 21:15, 13.02.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, #dpf #regeneracja
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych