Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F20b6 drgania na jałowym, brak mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#16 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:10, 29.11.2015

Lubię konkrety, który element skrzyni mógłby powodować takie dolegliwości?

Zawór TCC.


  • 0

#17 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:22, 29.11.2015

A cóż to takiego? Jak dziala, gdzie jest, kto go tam włożył i czy ten ktoś jest przypadkiem kontrewolucjonistą?
  • 0

#18 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 29.11.2015

A cóż to takiego? Jak dziala, gdzie jest, kto go tam włożył i czy ten ktoś jest przypadkiem kontrewolucjonistą?

Znajduje się na skrzyni. Spina sprzęgło przy jednostajnej jeździe, żeby nie było uślizgów. Nie do końca rozpięty powoduje wibracje przy naciśniętym hamulcu w pozycji D, bo próbuje ruszyć a nie może. Podczas ujęcia gazu i jego gwałtownemu dodaniu powinien się rozłączyć, a skrzynia zredukować bieg. 


Użytkownik ulek3pl edytował ten post 23:33, 29.11.2015

  • 0

#19 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:39, 29.11.2015

Dobre, ale więcej danych. To jeden z tych nad poduszką reakcyjną?
  • 0

#20 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 29.11.2015

80420B.jpg

how-to-service-accord-tcc1.jpg


Użytkownik ulek3pl edytował ten post 23:45, 29.11.2015

  • 0

#21 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:02, 30.11.2015

aaaaa wiec jednak te za 900zl, dobrze bo juz myślałem ze ze cala skrzynia za 500zl. Ok tak na poważnie, tu przyznaje 100% racji bo do objawów ladnie pasuje, a pozatym ulek2pl wspomnialeś o zabce i trzymaniu na hamulcu, a taki objaw jest, tylko ze ja wiæzałem to z drganiami motoru. Tylko tak: mowisz o rozłaczaniu sprzegla ciernego w konwerterze- czemu jest włączone podczas startu auta? Raszta rzeczy typu kik i takie tam działa normalnie i skrzynia potrafi szybko rozłaczyć spięty konwerter i redukować w dół. Teraz pytanie: ten świński duet zaworów panuje tylko nad tym czy coś jeszcze i drugie pytanie: czy takie xachowanie nie determinuje dtc w stylu "torque converter lock to clutch" jak w innych wozach typu bmw audi itp, bo to ba rdzo niebezpiecznene zjawisko dla skrzyni.
  • 0

#22 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 30.11.2015

To jest zawór od tzw. lock-up'a. Być może nie pracuje w pełnym zakresie ruchu. Jak nie zapnie blokady to można przegrzać olej. 


  • 0

#23 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:40, 02.12.2015

Temat skrzyni porzucam, dzis porozbierałem to dziadostwo i... Oba zawory od sprzęgła wygladaja w środku jak nowe, zero zaniczyszczeń na sitkach, opór 15.4 ohma, oba klikaja po akumulatorem jak i podczas testów w ecu skrzyni. Błędów oczywiście w skrzyni brak. Aha jest tak jak podejrzewałem, ecu a/t ma czujniki na obu wałkach w skrzyni i na bierząco bada ich prędkości, tak wiec wątpię aby nie zgłosiło ustery podcxas zblokowania konwertera na sztywno. Jedyna anomalia jaka znalazłem w skrzyni to jakieß ciśnienie opisane jako baro; jego wartość to 172kpa a zakres od 0-170 na jałowym w pozycji P. Coż to?
I teraz z innej beki, czy jest ktos, kto czyta te moje wypociny i mógłby pochwalić sie wiedzą na temat: Powypalane zawory od lpg a pomiar kompresji- zależności lub ich brak, czy test wypada dobrze, a po rozgrużeniu hondy okazuje sie ze nie ma przylgni, moze ktos już padł na taką robotę?
  • 0

#24 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 02.12.2015

Pewnie ciśnienie oleju w skrzyni. Miałem kiedyś taką dziwną Hondę na warsztacie. Zimna chodziła ładnie, natomiast po rozgrzaniu nie chodziła na pierwszym cylindrze. O dziwo ciśnienie było prawidłowe zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku. Zawory wyregulowane, paliwo dochodziło, iskra była. Po zdjęciu czapki okazało się, że jeden zawór miał małe pęknięcie na przylgni. Jeszcze możesz mieć zbity wałek rozrządu. 


Użytkownik ulek3pl edytował ten post 23:03, 02.12.2015

  • 0

#25 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 02.12.2015

Tak wyjechalem z tym tematwm kompresji bo w momencie kupna ja zmierzyłem i bylo wszedzie po 15, a nie chodzila wogole dopiero po regulacji zaworów zaczęła jakoś jeżdzic i tak sobie drźy na rozgrzanym do dziś i tak sobie myślę czy ten poprzedni właściciel znawca hond i vtecow nie narobił bałaganu jeżdzac z podpartymi zaworami. Tylko tak, ja zrobiłem nia przez 1,5 roku 25 tysi i nic gorzej nie jest, a wydaje mi sie że gdy już zacznie wżerać głowice to powinno byc stopniowo coraz gorzej. Podniose jutro pokrywke i zobacze walek, jak nic tam nie bedzie to organizuje sobie auto zastępcze i rozpolawiam motor. Skoro juz przy glowicach; czemu tak jest ze uszczela do starej świni accorda kosztuje 250 zl a do insigni, renówy czy 2.2 pumy można kupic elringa ponizej 100zl. Wkur.... mnie to.
  • 0

#26 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:57, 03.12.2015

Akurat poniższy komplet uszczelek góry silnik'a Elring'a kupisz w hurcie w IC za ok.400 zł to już tak nie narzekaj ;)

 

http://e-katalog.int...nika- gora.html

 

Elring robi dobre uszczelniacze zaworowe z rozgraniczeniem na ssące i wydechowe tak jak Honda OEM to miałbyś już wszystko co potrzeba do zrobienia głowicy (zakładając, że skończy się na frezowaniu gniazd i szlifowaniu zaworów ;)

 

Pierścienie tłokowe/panewki kupisz w hurcie w Hipol'u - http://www.hipol.pl


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#27 czoper1511

czoper1511
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Piaseczno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 07.12.2015

Lubię konkrety, który element skrzyni mógłby powodować takie dolegliwości?

Witam i co kolego udało sie coś zrobic z tym mułem i szarpaniem ...bo ja mam takie same objawy ..pozdrawiam


  • 0

#28 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 07.12.2015

Nic jeszcze nie robiłem, brak czasu ale zaczne od egr.
  • 0

#29 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:53, 08.12.2015

Nic jeszcze nie robiłem, brak czasu ale zaczne od egr.

 

+ egr plate - nie zapomnij ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#30 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 08.12.2015

+ egr plate - nie zapomnij ;)

albo użyć takiego egr plate  :D

 

574.jpg


Użytkownik ulek3pl edytował ten post 17:37, 08.12.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq