XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 13:01, 17.10.2015
#92
Napisano 13:17, 17.10.2015
Jesli jestes dociekliwy to mozesz sprawdzic cisnienie paliwa, czy np regulator cisnienia sie nie zacina. Niestety do tego trzeba miec manometr i zestaw przylaczy.
Kolego a powiedz mi czy taki zwykły standardowy zestaw do pomiaru wystarczy zeby się wpiąć w tą szybkozłączke czy trzeba specjalny dedykowany do hondy?
#93
Napisano 20:47, 17.10.2015
Manometr nie musi byc dedykowany do hondy, ale potrzebny trojnik kompatybilny z tym przylaczem, lub cos innego wykombinowac, juz nie pamietam jak to tam dokladnire wyglada.
#94
Napisano 18:14, 22.10.2015
Sprawdziłem korekty u siebie, no i po paru minutach pracy silnika na jałowych korekty poszły na -10, dalej już nie czekałem. Czyli jest podobnie jak u kol. mickry , bo u reszty z Was korekty idą na + . Z tego co zauważyłem to Mickry i ja mamy polifty, a reszta chłopaków z wątku przedlifty - ciekawe czy to jakiś trop
Ogólnie auto jeździ bezproblemowo, żadnych checków mimo to fajnie by było rozwiązać ten temat.
Był Acc V 95r, potem VI 2000r, a teraz VII 2006r
#95
Napisano 20:39, 22.10.2015
#96
Napisano 18:25, 23.10.2015
mickry - na szczęście nic z tych objawów nie mam, wszystko jest ok. Po prostu przeczytałem wątek i z ciekawości zobaczyłem jak jest u mnie. Auto w serii, żadnych modów
Był Acc V 95r, potem VI 2000r, a teraz VII 2006r
#97
Napisano 10:12, 24.10.2015
#98
Napisano 10:32, 24.10.2015
Wszyscy doszukujecie się usterek na samochodzie podczas pracy na benzynie... a czy ktoś wziął pod uwagę jakość paliwa? znam przypadek gdzie po zatankowaniu pb98 na stacji x samochod kichał prychał co nie miało wczesniej miejsca.... wystarczyło zatankować na innej stacji i problem ręką odjął. jakość paliwa z pewnością ma znaczenie na korekty krótko i długoterminowe. Można na pełen zbiornik dolać buteleczkę uszlachetniacza by zalegający syf na wtryskiwaczach itp rozpuscić... ja osobiscie poprawę zaobserwowałem... delikatna ale była.
#99
Napisano 14:58, 24.10.2015
#100
Napisano 07:51, 25.10.2015
#101
Napisano 09:04, 25.10.2015
#102
Napisano 17:49, 27.10.2015
Mam po modyfikacjach (reflash,dolot,wydech) korekte na benzynie Long na poziomie 5,5 %
Po staniu na jałowym po ok 40 minutach korekta long na poziomie 17.2% chyba tak nie powinno byc?
pytam bo szukam przyczyny przy jezdzie na gazie ustawionym pod mape 5,5 po jakims czasie zaczyna sie falowanie na jalowym obroty spadaja do 1000 potem ida do 1200 i dopiro spadaja na 650 i korekta na 20+
wczesniej przed modami wszystko bylo super z gazem (instalacja gazu modyfikowana by uciagnac wieksza moc po modach)
mechanior sprawdzal auto niby zadnego lewego powietrza ani bledow wszystko ok
gazownik sprawdzzal instalacje i niby tez wszystko ok
Użytkownik stalker7 edytował ten post 18:07, 27.10.2015
#103
Napisano 21:54, 27.10.2015
Moze byc tez nieszczelny wydech, z tego co piszesz to cos tam bylo robione. Jesli nieszczelnosc jest przed sonda to tez pokaze uboga mieszanke. Trzeba szukac pod katem tego co sie zmienilo.
#104
Napisano 10:18, 28.10.2015
przenoszę do tematu, gdzie ten sam problem jest od dawna omawiany.
od siebie może dodam swoje ostatnie działania.
idąc tropem ostatnich wpisów, postanowiłem podmienić wtryskiwacze benzynowe. niestety operacja została zakończona fiaskiem, gdyż samochód nie odpalił. paliwo na listwie było, wyszło na to że wtryskiwacze nie otwierają się. przyznaję, że leżały u mnie co najmniej 1.5 roku bez żadnego zabezpieczenia. po spięciu na krótko z zasilaniem 12v, tylko jeden się odezwał. obecnie szukam sposobu na rozruszanie ich domowymi sposobami. moczę je w pozycji pionowej, zalewając od czasu do czasu płynem odrdzewiającym. jak czas pozwoli i wena techniczna mi nie przejdzie, planuję stworzyć coś na kształt profesjonalnej maszyny czyszczącej wtryskiwacze działającej parę dni.
przy okazji, wymieniłem uszczelki na swoich (dwie były uszkodzone, ale wszystkie już twardawe) - oczywiście te, które wchodzą do kolektora.
jeśli, uda mi się rozruszać wszystkie wtryski, podmienię je i dam znać, czy zaszła jakaś zmiana.
#105
Napisano 15:09, 28.10.2015
blow a sprawdziłeś w końcu to ciśnienie paliwa? ja dodam od siebie że wymienialem u siebie filtr paliwa i byl mocno brudny zeby nie powiedzieć ze było w nim błoto ale ta wymiana nie pomogła na korekty...chciałbym u siebie zmierzyć ciśnienie ale niebardzo wiem jak się za to zabrać, jakie narzędzia pomiarowe kupić żeby dało się wpiąć w tą złączke...Podpowie ktoś coś?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych