Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
347 odpowiedzi w tym temacie

#121 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1,733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 21:20, 15.11.2015

Ze sie przedziurawil?:-)
  • 0

#122 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:04, 15.11.2015

dolot jest szczelny, opsikane wszystko i z każdej strony


  • 0

#123 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:18, 15.11.2015

a myslicie że jeżeli samostart chociaż w małej ilosci się przedostanie przez jakąś szczelinkę to bedzie wyczuwalna zmiana pracy silnika?


  • 0

#124 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:55, 15.11.2015

No to chociaż samą przepustnicę razem z czujnikami.
  • 0

#125 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 00:34, 16.11.2015

przepustnice podmieniałem, podobnie jak czujniki wałków wału, ecu nawet było podmieniane


  • 0

#126 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 16.11.2015

A cisnienie paliwa na listwie sprawdzales? Bo jakos nie doczytalem.


  • 0

#127 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:32, 17.11.2015

Sprawdzałem, nawet całe pompy podmieniałem
  • 0

#128 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:15, 18.11.2015

to sa juz jaja ze nikt nie moze znalesc przyczyny usterki;)


  • 0

#129 chemycky

chemycky
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 18.11.2015

Spotkałem się z przypadkiem gdzie niewłaściwie podłączona sonda szerokopasmowa do ecu gazowego  robiła takie cyrki... nawet gdy auto pracuje na benzynie.  Zwróccie uwagę jak zmieniają się korekty podczas przełaczania (gaz-benzyna) (benzyna-gaz). Kiedy przełączamy z benzyny na gaz korekty powinny wędrować na "-" odczekajmy 30 sekund i przełączmy na benzynę korekty powinny wędrować na "+"


  • 0

#130 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:17, 18.11.2015

A czy wszyscy z tymi objawami plusowych korekt mają GAZ? możeby spróbować wywalić na chwilę sterownik gazowy i spróbować czy to pomoże?


  • 0

#131 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1,733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 00:58, 19.11.2015

A czy wszyscy z tymi objawami plusowych korekt mają GAZ? możeby spróbować wywalić na chwilę sterownik gazowy i spróbować czy to pomoże?

 

znam ludzi, którzy bez instalacji LPG mają podobny problem (przypomnę: za wysokie LTFT w IDLU na jałowym).


  • 0

#132 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:20, 19.11.2015

ja nie mam gazu... 


  • 0

#133 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:27, 19.11.2015

a ja mam minusowe;D
  • 0

#134 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 20.11.2015

A jakie są widełki jeżeli chodzi o korekty długie i któtkie?
Nie jest to nigdzie napisane ale na logikę to im bliżej zera tym lepiej.
Tydzień temu na regulacji gazu miałem krótkie na +10 a dziś +5.5 na benzynie więc już nie wiem od czego to zależy.
Paliwo w baku to samo.
  • 0

#135 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:20, 23.11.2015

z tego co pamiętam od -7 do +7 to norma


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq