korekta krótkoterminowa STFT jak jest na + (mieszanka uboga "za dużo tlenu, za mało paliwa") korekta STFT jest na - (mieszanka bogata "za mało tlenu, za dużo paliwa")
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 21:22, 15.10.2015
#77
Napisano 21:28, 15.10.2015
no to kolego ja to wiem, tylko jaki widzisz powód zbyt bogatej mieszanki?
#78
Napisano 21:35, 15.10.2015
Moze zapchany filtr powietrza, lejace wtryski, wadliwa lambda.
#79
Napisano 21:39, 15.10.2015
filtr powietrza nowy, a reszta niestety nie wiem..
#80
Napisano 21:46, 15.10.2015
Jesli jestes dociekliwy to mozesz sprawdzic cisnienie paliwa, czy np regulator cisnienia sie nie zacina. Niestety do tego trzeba miec manometr i zestaw przylaczy.
#81
Napisano 21:53, 15.10.2015
sonda lambda 1 sonda lambda 2 czujnik temperatury powietrza zassanego, ciśnienie na listwie wtryskowej....trzeba pamiętać że zarówno jak pompa paliwowa jak i filtr oraz wtryskiwacze również ulegają amortyzacji"zużyciu" tym bardziej jak mamy przejechanych kilkanascie tysięcy km... niektórzy zapminają o tym że jeżdżąc na gazie w zbiorniku trzeba miec przynajmniej 1/3 pojemności Pb inaczej sukcesywnie bedziemy zacierali pompę... jako ciekawostkę dodam że spotkałem się z sytuacją gdzie podciśnienie w instalacji lpg było wpięte w podciśnienie fabryczne na trójniku. Powodowało to czasem problemy z korektami... dlatego osobiście jestem zwolennikiem wpinania się zaraz za przepustnicą (wiertło i wkrętka)
#82
Napisano 07:27, 16.10.2015
#83
Napisano 15:54, 16.10.2015
#84
Napisano 17:04, 16.10.2015
A co do kolektora-pisalismy wczesniej jakie maja byc wskazania. Akurat uzywalismy jednostki kpa.
Przelicz,i porownaj.
I edytuj post nastepnym razem.
#85
Napisano 17:09, 16.10.2015
A były dobrze ogarnięte.
Przeleciałem cały dolot i niby wszystko ok.
Potem wpadłem na pomysł żeby sprawdzić przednią poduchę i strzał w 10.
Kiedyś poprostu ją sprawdzałem i była ok a teraz zasysam powiertrze a tu nir ma końca...
Teraz po wymianie mam korekty na +3 więc duża poprawa. Polecam odczepić wężyk od zaworka i sprawdzić no i teź sam wężyk zaworek kolektor.
Oczywiści chodzi mi o korekty na jałowym.
#86
Napisano 18:01, 16.10.2015
jezeli chodzi o cianienie w kolektorze to u mnie jest 4.4 psi co odpowiada 30.33kPa, czyli podobnie jak u Was, bo ta druga wartosc to chyba zupelnie od czego innego bo 20.8 inHg to jest ponad 70kPa;)
Użytkownik mickry edytował ten post 18:10, 16.10.2015
#87
Napisano 18:43, 16.10.2015
Krzyzak24 pewnie ma na mysli poduszke,ktora jest sterowana w jakis magiczny sposob wlasnie podcisnieniem z kolektora. Jak zdejmujesz pokrywe dolna,to po lewej jest takie male cus.
Dobrze mowie?
Ale krzyzak24 dobrze by bylo jakbys uprecyzyjnil-co puszczalo ppwietrze?
#88
Napisano 19:00, 16.10.2015
#89
Napisano 20:49, 16.10.2015
Sterowane to jest przez zaworek pod osłoną po lewej stronie.
Zaworek jest otwarty do chyba 1500 obr silnika a powyżej jest zamykany i od strony poduchy się roaszczelnia żeby nie nadwyrężać poduszki.
Ja miałem nieszczelną poduszkę ale są do sprawdzenia przewody od kolektora aż do poduchy.
Poducha jest połączona z przewodem metalowym poprzez wsunięcie i może przerdzewieć lub mniej prawdopodobne wysunąć się. A do kolektora jest doprowadzpny wężyk od strony bloku.
Użytkownik krzyzak24 edytował ten post 21:13, 16.10.2015
#90
Napisano 09:03, 17.10.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych