Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
347 odpowiedzi w tym temacie

#76 chemycky

chemycky
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 15.10.2015

korekta krótkoterminowa STFT jak jest na + (mieszanka uboga "za dużo tlenu, za mało paliwa") korekta STFT jest na - (mieszanka bogata "za mało tlenu, za dużo paliwa")


  • 0

#77 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:28, 15.10.2015

no to kolego ja to wiem, tylko jaki widzisz powód zbyt bogatej mieszanki? 


  • 0

#78 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:35, 15.10.2015

Moze zapchany filtr powietrza, lejace wtryski, wadliwa lambda.


  • 0

#79 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:39, 15.10.2015

filtr powietrza nowy, a reszta niestety nie wiem..


  • 0

#80 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 15.10.2015

Jesli jestes dociekliwy to mozesz sprawdzic cisnienie paliwa, czy np regulator cisnienia sie nie zacina. Niestety do tego trzeba miec manometr i zestaw przylaczy.


  • 0

#81 chemycky

chemycky
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 15.10.2015

sonda lambda 1 sonda lambda 2 czujnik temperatury powietrza zassanego, ciśnienie na listwie wtryskowej....trzeba pamiętać że zarówno jak pompa paliwowa jak i filtr oraz wtryskiwacze również ulegają amortyzacji"zużyciu" tym bardziej jak mamy przejechanych kilkanascie tysięcy km... niektórzy zapminają o tym że jeżdżąc na gazie w zbiorniku trzeba miec przynajmniej 1/3 pojemności Pb inaczej sukcesywnie bedziemy zacierali pompę... jako ciekawostkę dodam że spotkałem się z sytuacją gdzie podciśnienie w instalacji lpg było wpięte w podciśnienie fabryczne na trójniku. Powodowało to czasem problemy z korektami... dlatego osobiście jestem zwolennikiem wpinania się zaraz za przepustnicą (wiertło i wkrętka)


  • 0

#82 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:27, 16.10.2015

no wlasnie nie mam takiego sprzetu, zeby tak wszystko sprawdzac itp to trzeba miec kupe czasu;)
  • 0

#83 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:54, 16.10.2015

u mnie na torque turbo boost i podcianieniomierz taki wskaznik jest i pokazuje albo 10,2 psi albo 20.8 in/HG, natomiast cisnienie w kolektorze 4.4psi jak to interpretowac?
  • 0

#84 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 17:04, 16.10.2015

Mickry-masz turbo...? Torque rozne rzeczy pokazuje.

A co do kolektora-pisalismy wczesniej jakie maja byc wskazania. Akurat uzywalismy jednostki kpa.
Przelicz,i porownaj.

I edytuj post nastepnym razem.
  • 0

#85 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:09, 16.10.2015

Mi korekty szły dodatnie do nawet 16 ostatnio przy regulacji gazu na 12 i że niby zawory do regulacji.
A były dobrze ogarnięte.
Przeleciałem cały dolot i niby wszystko ok.
Potem wpadłem na pomysł żeby sprawdzić przednią poduchę i strzał w 10.
Kiedyś poprostu ją sprawdzałem i była ok a teraz zasysam powiertrze a tu nir ma końca...
Teraz po wymianie mam korekty na +3 więc duża poprawa. Polecam odczepić wężyk od zaworka i sprawdzić no i teź sam wężyk zaworek kolektor.
Oczywiści chodzi mi o korekty na jałowym.
  • 1

#86 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:01, 16.10.2015

Blow sory pisalem na tel;) czego ja mam takie dziwne jednostki? co do turbo boost, chodzi o podcisnienie;) krzyzak24 o jakiej poduszce mowisz?

jezeli chodzi o cianienie w kolektorze to u mnie jest 4.4 psi co odpowiada 30.33kPa, czyli podobnie jak u Was, bo ta druga wartosc to chyba zupelnie od czego innego bo 20.8 inHg to jest ponad 70kPa;)

Użytkownik mickry edytował ten post 18:10, 16.10.2015

  • 0

#87 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 18:43, 16.10.2015

Zmien sobie w ustawieniach jednostki:-)

Krzyzak24 pewnie ma na mysli poduszke,ktora jest sterowana w jakis magiczny sposob wlasnie podcisnieniem z kolektora. Jak zdejmujesz pokrywe dolna,to po lewej jest takie male cus.

Dobrze mowie?


Ale krzyzak24 dobrze by bylo jakbys uprecyzyjnil-co puszczalo ppwietrze?
  • 0

#88 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:00, 16.10.2015

a no widzialem cos takiego zastanawialem sie od czego to... powiem Ci ze na gazie mam dobre korekty na pb tragedia;)
  • 0

#89 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:49, 16.10.2015

Poducha przednia jest usztywniana podciśnieniem z kolektora.
Sterowane to jest przez zaworek pod osłoną po lewej stronie.
Zaworek jest otwarty do chyba 1500 obr silnika a powyżej jest zamykany i od strony poduchy się roaszczelnia żeby nie nadwyrężać poduszki.
Ja miałem nieszczelną poduszkę ale są do sprawdzenia przewody od kolektora aż do poduchy.
Poducha jest połączona z przewodem metalowym poprzez wsunięcie i może przerdzewieć lub mniej prawdopodobne wysunąć się. A do kolektora jest doprowadzpny wężyk od strony bloku.

Użytkownik krzyzak24 edytował ten post 21:13, 16.10.2015

  • 0

#90 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:03, 17.10.2015

ale mowisz o poduszce silnika?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq