Cześć, trochę się wetnę. W nawiązaniu do mojej wypowiedzi ze str. 11.
Pojechałem do mojego gazownika, bo auto zaczęło mieć delikatne problemy z rozruchem tj. w pierwszych sekundach 500obr./min. i jakby z trudnością pracował. Podpiął swój sprzęt i okazało się, że rzeczywiście korekty idealne i na PB i na LPG. Adaptacja została więc wyłączona, bo podobno podwyższa spalanie o 0,5l/100km. I dalej rozpoczęliśmy strojenie na trasie. Skutek był taki, że oprogramowanie zaczęło po strojeniu pokazywać prawidłowe korekty na LPG, a na benzynie pokazywało znowu za wysoko. Także cóż można zgłupieć
Plus tej sytuacji jest taki, że nie ma problemów z niskimi obrotami po nocnym postoju. Za 3 tysiące km mam wymianę filtrów LPG i kolejną regulaminową regulację także odezwę się za jakiś czas.
Aha podobno nowy Qbox Plus Staga, to dużo lepsze rozwiązanie niż kiedyś...