Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

STFT i LTFT po raz kolejny pytam

VII Korekta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
347 odpowiedzi w tym temacie

#226 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:02, 07.04.2017

Masterbb a u Cb jak z gazem. Wszystko chodzi bezproblemowo?

Akurat odesłałem swojego ELM na gwarancję, a chciałem Ci zrobić wykresy i pomiary. Ja z gazem nie mam problemów od początku. Kupiłem auto zagazowane STAQ QBOX, reduktor Magic 3 , wtryski Magic FX ... tak tak dla tych co trochę czytali to forum i inne instalacja zakładana przez poprzedniego użytkownika w GZW Zbrosławice na śląsku, ale złego słowa nie powiem wszystko śmiga super auto jeżdzi jak na PB, byłem już raz na przeglądzie korekta mnożnika i strojenie wszystko w trasie i pewnie autko dostawało trochę po tyłku z tego co patrzyłem po strojeniu na licznik z 60-70 KM Panowie zrobili :).  U mnie AFR na gazie na jałowym takie jak na PB mniej więcej korekt nie mam za dużych generalnie na Pb STFT -5% LTFT -2%, ale na gazie mam większe ciut niż na PB dochodzące do -10% STFT i -5% LTFT od razu dodam, że za krótko miałem ELM aby to dokładnie zmierzyć obecnie jeżdzę tylko na PB bo testuje zużycie paliwa, które wydaje mi się ciut za duże ale w sumie w większości jeżdzę krótkie trasy w mieście do pracy 4km a generalnie średnio do 10km trasy. Też czytałem o tym że na LPG AFR w ok 15,3-15,5 powinien być ale z tego co ja pamiętam mam w okolicach 14,7 tak jak na Pb. 

 

 

Co do przepustnicy ja używam relative wskaźnika w Torque i tam mam 3,9% a chyba ten drugi parametr w ok 13 -13,9% ... muszę sprawdzić na HDS konkretnie te parametry bo też mi się wydaje że mam do czyszczenia przepustnicę nie była robiona pewnie od początku autka. 


Użytkownik Masterbb edytował ten post 09:05, 07.04.2017

  • 0

#227 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 09:46, 07.04.2017

Sluchajcie podstawa to Pb
.zresetować korekty kompa benzyny.
Pojezdzic z 30km na benzynie i odczytac korekty ltft ma byc bliskie zero najlepiej w granicy +-10 .afr u mnie akurat jest rowne 14 7 ale jak mowi ralfi moze byc troszzke bardziej ubogo w kierunku 15. Podcisnienie juz nie pamietam ile ale bylo wyzej pisane.Jesli tak jest to znaczy ze mamy wszystko z autem ok i możemy przystapic do strojenia lpg.
U mnie czy t benzyna czy lpg w calym zakresie pracy silnika korekty sa idealnie pokryte oraz afr jest ten sam.
Czyli 14.7 do chyba 12.7 z tego co pamietam komp ori podlewa gdzies na duzych obrotach chyba kolo 6 tysi na mniejszy afr ale na gazie ustawilismy idealnie rowno w calym zakresie obrotow.
Żadnych cheack itp nie mam nigdy na lpg czy pb.
Jesli na benzynie mamy ok to wtedy bawcie sie lpg ale jak na Pb jest kicha to nie liczcie na lpg i beak cheack.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#228 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:04, 07.04.2017

Może to głupie pytanie ale czy wasze 2.4 ma sondę szerokopasmową, że mówicie jakie macie AFR?


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#229 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:30, 07.04.2017

Tak k24 ma sonde.
Tu sa moje korekty na zimnym silniku zaraz po odpaleniu. Mozna podgladnac afr i przepustnice a czyscilem ja z pol roku temu.
Ona musi byc troche otwarta na wolnych bo inaczej silnik by nie mial powietrza
Swoja droga ciekawe dlaczego mi nie pokazuje temp coolant?
.d354885d0cbf86b237d7191d06720b14.jpg

Użytkownik slasz129 edytował ten post 10:32, 07.04.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#230 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:00, 07.04.2017

Chwilę pojezdzilem na Lpg i korekty w porządku generalnie 0 +-3 także spoko, może wczoraj były takie wysokie bo auto stało dłuższy czas w miejscu i może sie zgrzał- to by się zgadzało z tym co pisał Rafi2000. Afr przy delikatnym traktowaniu najczęściej 15.2 (ogólnie waha się 14.7-15.7. Na bucie 12.8 ale to tylko miałem możliwość raz sprawezic.
Odnośnie logów z Torque wysłałem sobie na maila ale to jest tylko screenshot części loga. Da się jakoś zrobić aby taki log wczytać do programu i przejrzeć?

Wysłane z mojego NX511J przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Sebaj edytował ten post 11:26, 07.04.2017

  • 0

#231 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:39, 07.04.2017

Gzw dzwoniłem do niego rozkładając już ręce to z naszej rozmowy wywnioskowalem, że ma ogromną wiedzę. Wspominając o moim monterze z Silesia car to powiedział, że to jedyna rzetelna konkurencja na Śląsku. Auto sprawdzałem u specjalisty od Hondy z Mysłowic. Nie powiem, obroty przestały falowac, lecz korekty na Pb w okolicach 15(HDS). Powiedział, że to auto już tak ma, i że muszę do gazownika jechać

Użytkownik bartox88 edytował ten post 14:40, 07.04.2017

  • 0

#232 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:44, 07.04.2017

Na bucie afr powinien byc okolo 13 plus minus. Zwlaszcza na wysokich obrotach lepiej jak jest bokato zwlaszcza w k20a6 bo tam tloki lubia sie z tuleja zaprzyjaznic blizej...

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#233 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 07.04.2017

Zrobię jeszcze kilka km na samej Pb i wtedy będzie wiadomo co i jak. Już widzę że parametry są lepsze niż d razu po przełączeniu z gazu.
Co to gazu:
Wielozawor: Tomasetto
Filtr gazu: FL-01
Reduktor/parownik: ACR-01
Zawór odcinający:VALTEK
Przewody: PARKER
Wtryskiwacz:HANA H-2001
Listwa wtryskowa: barracuda 130
Czujnik ciśnienia: PS-04
Elektroniczna jednostka sterująca: STAG Q-BOX
  • 0

#234 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:28, 08.04.2017

No to graty powinny starczyc choc moze brakowac troche cisnienia gazu jesli masz k24. Ale przy normalnej jezdzie (bez butowania) powinno to wystarczyc do prawidlwego zestrojenia z malymi rozjazdami korekt

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#235 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:56, 08.04.2017

Po resecie ECU zrobiłem 30 km na samej benzynie. Oto korekty:

Od razu po odpaleniu silnika:

9498f0ead54bc9admed.jpg

Po 3 minutach:

6a3c08fb09927d1c.jpg

Po 5 minutach:

e3631c40a5016587.jpg

Po przejechaniu 7 km: Bieg jałowy

7ff368792fc83f0c.jpg

Po przełączeniu na gaz:

1e447affcf9caab8.jpg


Użytkownik bartox88 edytował ten post 08:07, 08.04.2017

  • 0

#236 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:00, 08.04.2017

Yy gdzie te korekty? Ten fejsbuk nie idzie.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#237 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:01, 08.04.2017

zaraz zedytuje. I co wygląda w miare?


Użytkownik bartox88 edytował ten post 08:07, 08.04.2017

  • 0

#238 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:40, 08.04.2017

Troche duze te korekty. Zawory sprawdzone.filtr powietrza. ?
A gaz to na 100% do regulacji.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#239 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:44, 08.04.2017

Zawory ma raczej okej, ma 28kpa na wolnych. Na pb jako tako ale lpg juz w ogole check sie nie zapala?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#240 bartox88

bartox88
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Knurów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 08.04.2017

Zawory ma raczej okej, ma 28kpa na wolnych. Na pb jako tako ale lpg juz w ogole check sie nie zapala?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Na Pb nigdy. Póki co na gazie nie zapaliło się ale to kwestia czasu
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq