XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#271
Napisano 11:01, 30.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#272
Napisano 11:32, 30.08.2017
Dzięki za szybką odpowiedź, nie jestem pewien co do przytkania wydechu, według mnie auto ma moc, ( choć możliwe że warto zaznaczyć że zarówno przed jak i po reflashu była zaniżona na hamowni, 183 -> 187 jeśli dobrze pamiętam ), błędów od kata nie ma ale w Torque w autotescie przy katalizatorze jest ciągle "Niezakończone", zarówno po kilku setkach km, jak i po zresetowaniu odczytow i po 30km po mieście.
Nie sprawdziłem tego z braku możliwości, ale mam podejrzenie że mój komputer gazowy Zenit Pro OBD który odczytuje korekty po swojej stronie może być podpięty do sondy, stad chyba na wymianę sondy umówię się z gazownikiem aby to podpiął według swojej sztuki.
Czyli kolejny konieczny krok tak jak podejrzewałem to wymiana sondy w ciemno, a pewnie kolejny to przeczyszczenie przepustnicy w ciemno Czyli dopóki tego nie zrobię nie ma co strzępić języka?
Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451
Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/
#273
Napisano 13:59, 30.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#274
Napisano 14:24, 30.08.2017
Rozumiem,
czyli w takiej sytuacji powinienem poprosić gazownika aby ten odpiął się od sondy i wyregulował na afr ( oczywiście jeśli jest podpięte, ale wydaje mi się na logikę ze skoro gazownik reguluje na korektach z benzyny, widząc je po stronie komputera gazowego to mógł się podpiąć tylko w taki sposób )?
A czy żeby sprawdzić czy to instalacja bruździ wystarczy wyłączyć z przycisku czy trzeba odpiąć jakiś bezpiecznik ?
EDIT :
zadzwoniłem do gazownika i uzyskałem potwierdzenie tego co napisał slasz129, nic nie jest podpięte pod sondę bo nigdy tego nie robią, korekty pobierają z OBD, wiec tylko zamieszanie tym wprowadziłem, w kwestii LPG podpiętego do sondy u mnie, sory
Użytkownik Szmytek edytował ten post 14:48, 30.08.2017
Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451
Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/
#275
Napisano 14:29, 30.08.2017
aby sprawdzic czy gaz nie psuje wszystkiego zakrec gaz w butli, z5ob reset kompa i pojezdzij ma pb
Użytkownik slasz129 edytował ten post 14:31, 30.08.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#276
Napisano 14:59, 30.08.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#277
Napisano 22:05, 04.09.2017
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#278
Napisano 16:18, 08.09.2017
Koledzy jaka wartość w dolocie jest w normie w R20A3, bo regulowałem zaworki i gazownik mi pokazał, że mam 28-29kpa, to znaczy, że trochę za luźno dałem?
#279
Napisano 20:59, 11.09.2017
Jestem po wymianie sondy, korekty dalej dość wysoko ( dzisiaj STFT 10 - 22% , LTFT 12% ) ale znacznie niżej niż było, po przy gazowaniu i opadaniu obrotów nie zaobserwowałem wzrostów na 30+% STFT które były wcześniej. Od czasu wymiany ok 200km temu i ok tydzień checka nie było. Wcześniej był 3 razy pod rzad co 30km po mieście.
Czy jest odczuwalnie lepiej możliwe że to nie wszystko, na pewno przede mną czyszczenie przepustnicy i IAC w weekend
Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451
Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/
#280
Napisano 08:32, 28.11.2017
#281
Napisano 09:42, 29.12.2017
powiem Wam tak, po wyczyszczeniu przepustnicy i autokalibracji korekty miałem przez chwile zajebiste na 0 oscylowały bardzo blisko, pojezdziłem troche i znów to samo, nie wiem czy to gaz nie zmienia tego;)
#282
Napisano 11:23, 29.12.2017
#283
Napisano 14:51, 29.12.2017
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że mi też się często zapala błąd p0171 z tego co pamiętam i też mam zenit pro obd i też z tego co wiem u tego samego Pana Artura zakładane LPG. Na pb nigdy błąd się nie zapalił.
Ja też walczę z błędem p0171, krótkie korekty mam rzędu 15-25 na jałowym. Macher od gazu spryskał kolektor ssący starterem i korekty spadły w granicach 0, czyli jest gdzieś nieszczelność i łapie lewe powietrze.
Załączone pliki
#284
Napisano 15:19, 29.12.2017
#285
Napisano 16:39, 29.12.2017
Ja też walczę z błędem p0171, krótkie korekty mam rzędu 15-25 na jałowym. Macher od gazu spryskał kolektor ssący starterem i korekty spadły w granicach 0, czyli jest gdzieś nieszczelność i łapie lewe powietrze.
To muszę sobie to sprawdzić. U mnie nieszczelność była już przy założeniu lpg, może coś się rozszczelniła.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Korekta
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych