Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Łańcuch rozrządu 2.4 VII gen

VII łańcuch 2.4 rozrząd łańcuszek VIIgen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
160 odpowiedzi w tym temacie

#31 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 25.03.2016

Wiem że pod pokrywą wygląda to słabo i aż prosi się o takie płukanie.Tylko słyszałem ze może się coś rozszczelnić po takim płukaniu.


  • 0

#32 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:14, 25.03.2016

czemu ma się coś rozszczelnić... 

 

po magnatecku robiłem płukankę u mamy w 17 letnim civicu, do tego czyściłem pod pokrywą silnik + później płukanka i auto śmiga. 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#33 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 25.03.2016

No to trzeba będzie chyba tak zrobić.Widać że o te auto specjalnie nie dbano jeszcze trochę czasu minie zanim doprowadzę je do porządku


  • 0

#34 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:49, 25.03.2016

http://liquimoly.pl/...ine-2662-detail

Ja używam tego i w swoim samochodzie i u kolegi w takiej samej Hondzie Accord .Dodatkowo płukam silniki  w warsztacie i nic się nie wydarzyło .Na pewno nic nie sprawdzonego i nie markowego bym u siebie nie zastosował.


  • 0

#35 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 25.03.2016

No to przy wymianie spróbujemy.tylko czy jak wymienię olej odsysając go pompką będzie ok? czy lepiej na kanał i spuścić go?

podejrzewam że po tym preparacie będzie jakiś syf i może pompka nie dać sobie rady.


  • 0

#36 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:15, 26.03.2016

Jeżeli masz profesjonalną wysysarkę warsztatową podłączoną pod pneumatykę z koncówkami to zrobisz to dobrze. Jeśli nie to tradycyjnie.Ten syf to będzie w postaci rozpuszczonej a nie tak jak myślisz kawałki brudu

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:17, 26.03.2016

  • 0

#37 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 26.03.2016

Tak myślałem że będzie w postaci rozpuszczonej,tylko pytanie jak mocno zgęstnieje? ale zrobię to tradycyjnie,bo pompkę która dostałem jest z lidla,czyli zabawka niż profesjonalny sprzęt.


  • 0

#38 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 11:00, 27.03.2016

To lepiej zrób to tradycyjnie i nie używaj tej pompki.Nie będzie gęste tylko czarny kolor.Jak wspomniałem ja używam LM PRO LINE.U mnie po 8 tyś przebiegu na oleju i dodaniu płukanki jest ciemny olej a jeżdżę na 0W-30

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:04, 27.03.2016

  • 0

#39 tom-ash1

tom-ash1
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 28.03.2016

 

Co jest z tymi mechanikami.... Stan lancucha sprawdza sie poprzez okienko rewizyjne na pokrywie rozrzadu, od strony kola. Mysle ze to powinno wyjasnic wszystkie watpliwosci:

 
 
Jezeli popychacz napinacza wystaje wiecej niz 13,5 mm to lancuch powoli kwalifikuje sie do wymiany. Przy skrajnie rozciagnietym lancuchu, powinno wywalic checka, blad synchronizacji lub blad walka rozrzadu, dokladnie juz nie pamietam.

 

 

 

To jest rewizja czy faktyczni okienko ?  

 

----------------------

 

ok :) 


Użytkownik tom-ash1 edytował ten post 19:47, 28.03.2016

  • 0

#40 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:25, 28.03.2016

okienko rewizyjne :-D


  • 0

#41 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 24.04.2016

Płukanka zalana i dziękuje ze mnie namówiliście bo olej teraz mam złociutki   :u

przed wlaniem sprawiłem jeszcze spalanie oleju i wyszło około 700ml.na 1000km

zobaczymy jak po płukance wyjdzie spalanie??

Zajrzałem jeszcze w okienko rewizyjne i popychacz napinacza wystaje po moim krzywym mierzeniu około 25mm czyli szykuje się na wymianę.

[attachment=8533:1200.jpg]


Użytkownik Pablo83 edytował ten post 21:50, 27.02.2017

  • 0

#42 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:57, 25.04.2016

Nie zapomnij wymienić dolnego łańcucha pompy oleju.


  • 0

#43 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:26, 25.04.2016

Czyli wymieniam dwa łańcuchy,3 x płoza,napinacz,pompa wody czy coś jeszcze?


  • 0

#44 feniks

feniks
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Leszczyny
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:zbyt mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:opływowe CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:57, 25.04.2016

Ja w swoim 2.0 też wymieniałem łańcuch rozrządu po przebiegu jakieś 150tyś. już nie pamiętam, i rzeczywiście mechanik sprawdzał mi wychylenie przy napinaczu, łańcuch oryginalny z ASO kosztował coś koło 800zł, płozy zostały bo były dobre reszta też. po wymontowaniu widziałem (porównałem) długość styranego łańcucha z nowym, rzeczywiście był wyciągnięty. największy problem stanowiła nakrętka na wale i aż głowę odwróciłem gdy w ruch poszedł palnik. napinacz z tego co pamiętam jest hydrauliczny a nie na sprężynę ale mogę się mylić, zresztą ty opisujesz problem w 2.4 więc mogą być jakieś różnice.


  • 0

#45 Pablo83

Pablo83
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 25.04.2016

Napinacz jest hydrauliczny i nikt do niego nie zaglądał od nowości,bo na okienku rewizyjnym był jeszcze oryginalny silikon.

Słyszałem że lepiej też go wymienić razem z rozrządem a auto ma już nalatane 250tys.

Tylko boje się tych mechaniorów bo znając życie jak oddam auto do roboty to jeszcze coś wymyśla ze jest jeszcze coś do wymiany....

Może poczekać aż zapali się check? czy będzie już za późno ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, łańcuch, 2.4, rozrząd, łańcuszek, VIIgen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq