Nie czekaj aż się zapali bo może przeskoczyć. Jak się zapali kontrolka to w tym momencie już masz rozjechane fazy rozrządu.
Masz wymienić następujące elementy:
1.Łańcuch rozrządu ja osobiście zalecam OEM
2.Nowy napinacz OEM
3.Ślizgi de weryfikacji (po wyjęciu - weryfikacja czy nadają się do dalszej pracy)
4.Łańcuch pompy oleju OEM (weryfikacja ślizgu)
5.Napinacz łańcucha pompy oleju OEM
6.Uszczelniacz wału korbowego (w pokrywie rozrządu)
7.Uszczelka pokrywy zaworów
Nie słuchaj nikogo jak Ci ktoś powie że można zostawić dolny łańcuch
Centralnej śruby wału nie odkręcać pneumatem
Do fachowego odkręcenia śruby potrzebny jest specjalny klucz wewnętrzny do zablokowania koła pasowego (nie każdy warsztat to ma )
Do wymiany dolnego łańcucha trzeba ściągnąć miskę olejową i odchylić ,,sanki,,
Dobry warsztat sobie z tym poradzi - powinni mieć dokumentację np Autodata łańcuchy .Wtedy wszystko wyjdzie jak serwisie a cena mniejsza
Pokrywę rozrządu i miskę olejową złożyć na masę (DIRKO,VICTOR REINZ) Nic na czerwony marketowy silikon
Użytkownik Statom edytował ten post 09:16, 26.04.2016