Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Po montażu LPG wywala dziwne błędy.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 Worton

Worton
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:3.0
  • Wersja:EX - V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 09.09.2015

Kto do instalacji za 4k zakłada filtr za 5 złotych...

Może się zdarzyć że zatankujesz słaby gaz. Najlepszy filtr Ci wtedy nie pomoże...

Wtedy jest właśnie ważne jakie masz wtryski. Poza tym wtrysków Hana nie można regenerować w przeciwieństwie do Barracudy.

Nie napisałem że Hana są złe tylko że bardzo łatwo je zepsuć... Jeżeli miałbym wybierać to bez wahania biorę Barracudę.

Pozdrawiam.


  • 0

#17 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 26.10.2015

witam. wreszcie miałem okazję zabrać się do sprawdzenia całego zestawu jaki mam w acco. A wiec parownik tomasetto at09 alaska, wielozawór tomasetto. komp stag 4 no i nieszczęsne wtryski valtek 3ohm, zbiornik 35L. Dodam, że do problemów z błędami doszło to że teraz czesto samochód odpala się tylko na gazie i nie mogę w ogóle instalacji wyłączyć... czego to może być przyczyna?


Użytkownik wojti edytował ten post 23:53, 26.10.2015

  • 0

#18 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:48, 27.10.2015

witam. wreszcie miałem okazję zabrać się do sprawdzenia całego zestawu jaki mam w acco. A wiec parownik tomasetto at09 alaska, wielozawór tomasetto. komp stag 4 no i nieszczęsne wtryski valtek 3ohm, zbiornik 35L. Dodam, że do problemów z błędami doszło to że teraz czesto samochód odpala się tylko na gazie i nie mogę w ogóle instalacji wyłączyć... czego to może być przyczyna?

Zestaw to masz zarąbisty,a co do niemożliwości przełączenia to masz uszkodzony sterownik.


  • 0

#19 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:39, 27.10.2015

komp jest uszkodzony? wiem że mam taki zestaw ale niestety dopiero będę musiał zmieniać wszystko samemu i bawić się w konfiguracje. 


Użytkownik wojti edytował ten post 12:39, 27.10.2015

  • 0

#20 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:49, 27.10.2015

komp jest uszkodzony? wiem że mam taki zestaw ale niestety dopiero będę musiał zmieniać wszystko samemu i bawić się w konfiguracje. 

Podjedź do mnie podmienimy na inny sterownik i sam się przekonasz....Nic za to nie zapłacisz-po prostu pomocna dłoń trzeba też dać-ja na tym nic nie stracę a Ty będziesz świadomy.Może akurat coś innego-podłączymy pod kompa i sprawdzimy.............

Pozdrowionka


  • 0

#21 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 16:13, 27.10.2015

Ja bym sie na Twoim miejscu nie zastanawial...
  • 0

#22 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:09, 27.10.2015

Ja bym sie na Twoim miejscu nie zastanawial...

Ja też ale wiesz do mnie ma 100 km.....Kazdemu staram się pomagać jak mogę-ale większość walczy sama i wywala kasę w błoto.Zresztą kto bogatemu zabroni :gitara:


  • 0

#23 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:45, 27.10.2015

Zestaw to masz zarąbisty,

 

Bo jeszcze kolega ironii nie zrozumie  :cwaniak:

Wtryskiwacze i parownik masz z najniższej półki.


  • 0

#24 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:09, 28.10.2015

podjedź do kolegi Adama, na pewno nie pożałujesz tych 100km,Hanek forumowych przerobił już sporo i wszystkie zyją:-)


  • 0

#25 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:43, 28.10.2015

Tu nie chodzi o te 100km tylko o to ze mogę nie znalezc czasu. Przyjechałem do Polski na kilka dni i to tak bardziej przypadkiem niż zaplanowane. Aczkolwiek postaram sie to zrobić. Teraz np kilka dni po Polsce jeżdżę i narazie brak problemów...
  • 0

#26 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 14.01.2016

Siemano. Moich negatywnych przygód z moim gatunkiem ciag dalszy. Teraz bylo kilka dni z bardziej wilgotnym powietrzem i zaczely sie cyrki. Mianowicie nie mam kontroli nad lpg. Tzn nie moge wylaczyc instalacji. Odpala mi sie z kontrolka swiecaca tak jakby od razu uruchamial sie na gazie. Wciskajac przycisk zero reakcji. Musze kilka razy uruchomić od nowa silnik i wtedy uruchamia sie normalnie (ale tez nie zawsze bo zdarza sie ze sporo uruchomien musi byc) migajaca kntrolka i na benzynie. Ale jak chce wylaczyc gaz przed zgaszeniem silnika juz nie reaguje na przycisk. Dodam ze w suche dni wszystko ok. Tak jak by gdzies woda wchodzila robila zwarcie... Ale gdzie szukac przyczyny? Podpowiedzcie moze macie pomysly
  • 0

#27 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 02:44, 15.01.2016

wojti, Adam napisał Ci że masz uszkodzony sterownik,robiłeś coś z tym?


  • 0

#28 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:23, 15.01.2016

no bawiłem się przy nim chociaz niestety na podmiankę nie mam kompa żeby nim dłużej pojeździć. TYlko mysle skąd w kompie brałaby się woda? jest wysoko uszczelniony. Podjade w końcu do Adama ale mój tryb pracy nie pozwala mi na zbyt wiele...


Użytkownik wojti edytował ten post 06:24, 15.01.2016

  • 0

#29 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:19, 15.01.2016

woda nie musi wcale wchodzić, wystarczy wilgotne powietrze żeby robić zwarcie. Widocznie gdzieś jest słabe połączenie. Bez obejrzenia organoleptycznie nikt Ci nic nie doradzi


  • 0

#30 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 15.01.2016

podłączyłem pod kompa i próbowałem coś zdziałać no i w kompie też zero reakcji na przycisk b/g. No nic może uda mi się do Adama jakoś wieczorem którymś podjechać.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq