Użytkownik adams94 edytował ten post 22:00, 25.08.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
f18b2 nie dopala na pierwszy cylinder
#16
Napisano 21:59, 25.08.2015
#18
Napisano 22:07, 25.08.2015
#19
Napisano 13:34, 26.08.2015
IMG_20150826_115444-1280x960.jpg 161,01 KB 9 Ilość pobrań
@slawex9
Wstawiam zdjecie spod maski, mam nadzieje ze na komputerze bedzie dobrze widac, bo wstawialem z tabletu
Użytkownik adams94 edytował ten post 13:37, 26.08.2015
#20
Napisano 14:06, 26.08.2015
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#21
Napisano 15:06, 26.08.2015
#22
Napisano 18:48, 26.08.2015
Noo ktoś musiał mieć sporą wyobraźnie zakładając tą instalacje... Pierwsze co się rzuca to usytuowanie elektrozaworu przy filtrze, jak pamiętam to powinien stać pionowo inaczej może siadać. Jeśli chodzi o samą instalacje to sekwencja tyle że budżetówka jak widzę.
A co do twojego problemu to spróbuj wyjąć świece na każdym cylindrze, włóż w fajki i po kolei dokładaj do masy i obserwuj iskrę zaczynając od potencjalnie działającego cylindra. Porównaj czy grubość iskry, kolor i częstotliwość jest taka sama oczywiście na oko i daj znać czy są jakieś różnice między 1 cylindrem a pozostałymi. Możesz jeszcze zrobić podmiankę świec pomiędzy cylindrami. Będziesz potrzebować do tego kogoś żeby ci zakręcił rozrusznikiem. Następnie sprawdź mimo wszystko jeszcze raz kompresję i podaj dokładnie ile na jakim cylindrze masz. W między czasie jak chcesz mieć wykluczone dodatkowo niektóre elementy które potencjalnie nie mają wpływu to wyczyść IACV i FITV, zrób regulacje zaworów. Na te czynności poświęcisz trochę tylko swojego czasu a nic nie wydasz wiec może warto spróbować. Ale tak jak piszę to są elementy które potencjalnie nie powinny mieć na to wpływu z zaznaczeniem na Potencjalnie.
#23
Napisano 19:14, 26.08.2015
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#24
Napisano 19:40, 26.08.2015
A może i też tak być ale szczerze to przy tym silniku to trzeba się naprawdę postarać żeby przy dobrym pasku i napinaczu przeskoczył. Ale w sumie zrzucić pokrywę i pokręcić trochę sprawdzić czy się znaki pokryją nie szkodzi Najwyżej w koszty trzeba będzie wrzucić kilka g silikonu :p
#25
Napisano 22:16, 26.08.2015
#26
Napisano 06:10, 27.08.2015
Jeśli chodzi o samą instalacje to sekwencja tyle że budżetówka jak widzę.
Jeśli BRC nazywasz budżetówką to powodzenia.
Jest to niestety typowy montaż wielu zakładów montujących BRC.
Sam sprzęt daje radę, komp potrafi wiele znieść jeśli chodzi o samoadaptację, ale niestety nie wszystko.
Ja bym na początek oddał do jakiegoś zakładu ogarniającego temat żeby to poprawili.
Montowanie filtra fazy ciekłej na nadkolu to pikuś przy przedłużaniu wężyków do wtrysków.
Bo dobrze widzę, że każdy wężyk ma złączkę założoną?
Do tego nie zamocowany filtr fazy ciekłej.
Generalnie jeśli montaż jest zrobiony w taki sposób to bym się nie zdziwił jakby problemy były od gó....nego montażu.
Chodzi o sprawdzenie skąd jest brany sygnał obrotów.
Ogarnij najpierw temat gazu a dopiero bierz się dalej.
#27
Napisano 06:37, 05.09.2015
Witam mam problem podobny jak kolega . Mój accord nie palił na pierwwszy cylinder od prawej strony na wolnych obrotach . Zaczeliśmy z znajomym mechanikiem od podmiany modułu(tam gdzie jest palec nie wiem jak to sie nazywa) świece, kable nowe
Dalej wymienilismy uszczelke pod kolektorem ssącym , wyczyściliśmy przepustnice egr itp i nic to nie dało.
Postanowiłem zrobić remont generalny i głowica pierścienie olejowe panewki wymieniłem/naprawiłem i dalej nie chodzi na jeden gar tylko że tym razem na drugi od prawej . Accord 1.8 CH6
Co robić Panowie?
Gas odłaczylismy żeby wykluczyć jego wine
Użytkownik Zbrza edytował ten post 06:38, 05.09.2015
#28
Napisano 07:08, 05.09.2015
Jak wyżej. Sprawdź rozrząd. Poobserwuj iskrę, jak ruszany był aparat i cały silnik może warto sprawdzić poprawność ustawienia zapłonu. Co do aparatu to podmianka była na peny egzemplarz czy taki z półki używany? No i jeszcze do sprawdzenia czy wtryski nie są przytkane ew. filtr paliwa do wymiany.
Pozdrawiam
#29
Napisano 07:57, 05.09.2015
Iskra normalna , Aparat od innego sprawnego auta, a co do wtrysków to na gazie było tak samo wiec odpadaja . Wiec elektryka w porządku paliwo ok może coś z powietrzem jakieś podciśnienia?
#30
Napisano 09:03, 05.09.2015
Bo zasilanie wtrysku jest?
Gazowy wtryskiwacz cyka?
Na diagnostyce gazu jesteś może w stanie wyłączyć po kolei wtryskiwacze benzynowe? Jest jakaś różnica? Bo jeśli iskra jest i paliwo jest to zostaje powietrze. Ale jeśli inne cylindry pracują to tylko ten jeden cylinder ma problemy z zasilaniem powietrzem?
Bo zawory oczywiście wyregulowane?
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, problem, 1cylinder
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych