Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

f18b2 nie dopala na pierwszy cylinder

VI f18b2 problem 1cylinder

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 25.08.2015

Aparat i kable uzywane ale pewne, swiece nowe

Użytkownik adams94 edytował ten post 22:00, 25.08.2015

  • 0

#17 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 25.08.2015

Może jednak nie takie pewne? Od tego powinieneś zacząć diagnozę. 

Pozdrawiam


  • 0

#18 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 25.08.2015

Aparaty w sumie były 2 używane po tym ktory kupilem z autem, kabli jeden komplet, wiec az taki zbieg okolicznosci zeby na każdym komplecie nie palił akurat na pierwszy cylinder?
  • 0

#19 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 26.08.2015

Załączony plik  IMG_20150826_115444-1280x960.jpg   161,01 KB   9 Ilość pobrań

@slawex9

 

Wstawiam zdjecie spod maski, mam nadzieje ze na komputerze bedzie dobrze widac, bo wstawialem z tabletu


Użytkownik adams94 edytował ten post 13:37, 26.08.2015

  • 0

#20 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 14:06, 26.08.2015

Matko boska.... Kto montowal to cudo? Przeca to albo slepy musiał być albo nie myślący

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#21 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 26.08.2015

No robota jeat odwalona ale widzialem kilka juz tak zamontowanych instalacji dlatego sie tym nie przejąłem
  • 0

#22 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 18:48, 26.08.2015

Noo ktoś musiał mieć sporą wyobraźnie zakładając tą instalacje... Pierwsze co się rzuca to usytuowanie elektrozaworu przy filtrze, jak pamiętam to powinien stać pionowo inaczej może siadać. Jeśli chodzi o samą instalacje to sekwencja tyle że budżetówka jak widzę. 

A co do twojego problemu to spróbuj wyjąć świece na każdym cylindrze, włóż w fajki i po kolei dokładaj do masy i obserwuj iskrę zaczynając od potencjalnie działającego cylindra. Porównaj czy grubość iskry, kolor i częstotliwość jest taka sama oczywiście na oko i daj znać czy są jakieś różnice między 1 cylindrem a pozostałymi. Możesz jeszcze zrobić podmiankę świec pomiędzy cylindrami.  Będziesz potrzebować do tego kogoś żeby ci zakręcił rozrusznikiem. Następnie sprawdź mimo wszystko jeszcze raz kompresję i podaj dokładnie ile na jakim cylindrze masz. W między czasie jak chcesz mieć wykluczone dodatkowo niektóre elementy które potencjalnie nie mają wpływu to wyczyść IACV i FITV, zrób regulacje zaworów. Na te czynności poświęcisz trochę tylko swojego czasu a nic nie wydasz wiec może warto spróbować. Ale tak jak piszę to są elementy które potencjalnie nie powinny mieć na to wpływu z zaznaczeniem na Potencjalnie.


  • 0

#23 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:14, 26.08.2015

A może rozrząd coś przeskoczył?
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#24 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:40, 26.08.2015

A może i też tak być ale szczerze to przy tym silniku to trzeba się naprawdę postarać żeby przy dobrym pasku i napinaczu przeskoczył. Ale w sumie zrzucić pokrywę i pokręcić trochę sprawdzić czy się znaki pokryją nie szkodzi :) Najwyżej w koszty trzeba będzie wrzucić kilka g silikonu :p


  • 0

#25 adams94

adams94
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:s
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 26.08.2015

Niedlugo mialem sie brac za wymiane rozrządu ale wole pierw ustabilizowac prace silnika bo balem sie ze bedzie trzeba zdejmowac glowice. Jutro sprawdze czy ten nie przeskoczyl i napisze co jest grane
  • 0

#26 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:10, 27.08.2015

 Jeśli chodzi o samą instalacje to sekwencja tyle że budżetówka jak widzę.

Jeśli BRC nazywasz budżetówką to powodzenia.

 

Jest to niestety typowy montaż wielu zakładów montujących BRC.

Sam sprzęt daje radę, komp potrafi wiele znieść jeśli chodzi o samoadaptację, ale niestety nie wszystko.

Ja bym na początek oddał do jakiegoś zakładu ogarniającego temat żeby to poprawili.

 

Montowanie filtra fazy ciekłej na nadkolu to pikuś przy przedłużaniu wężyków do wtrysków.

Bo dobrze widzę, że każdy wężyk ma złączkę założoną?

Do tego nie zamocowany filtr fazy ciekłej.

 

 

Generalnie jeśli montaż jest zrobiony w taki sposób to bym się nie zdziwił jakby problemy były od gó....nego montażu.

Chodzi o sprawdzenie skąd jest brany sygnał obrotów.

 

Ogarnij najpierw temat gazu a dopiero bierz się dalej.


  • 0

#27 Zbrza

Zbrza
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:37, 05.09.2015

Witam mam problem podobny jak kolega . Mój accord nie palił na pierwwszy cylinder od prawej strony na wolnych obrotach . Zaczeliśmy z znajomym mechanikiem od podmiany modułu(tam gdzie jest palec nie wiem jak to sie nazywa) świece, kable nowe

Dalej wymienilismy uszczelke pod kolektorem ssącym , wyczyściliśmy przepustnice egr itp i nic to nie dało.

Postanowiłem zrobić remont generalny i głowica pierścienie olejowe panewki wymieniłem/naprawiłem  i dalej nie chodzi na jeden gar tylko że tym razem na drugi od prawej . Accord 1.8 CH6

Co robić Panowie? 

 


 

Gas odłaczylismy żeby wykluczyć jego wine 


Użytkownik Zbrza edytował ten post 06:38, 05.09.2015

  • 0

#28 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 07:08, 05.09.2015

Jak wyżej. Sprawdź rozrząd. Poobserwuj iskrę, jak ruszany był aparat i cały silnik może warto sprawdzić poprawność ustawienia zapłonu. Co do aparatu to podmianka była na peny egzemplarz czy taki z półki używany? No i jeszcze do sprawdzenia czy wtryski nie są przytkane ew. filtr paliwa do wymiany. 

Pozdrawiam


  • 0

#29 Zbrza

Zbrza
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Kielce
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:57, 05.09.2015

Iskra normalna , Aparat od innego sprawnego auta, a co do wtrysków to na gazie było tak samo wiec odpadaja . Wiec elektryka w porządku paliwo ok może coś z powietrzem jakieś podciśnienia? 


  • 0

#30 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:03, 05.09.2015

Mysz w dolocie jednego cylindra?

Bo zasilanie wtrysku jest?
Gazowy wtryskiwacz cyka?
Na diagnostyce gazu jesteś może w stanie wyłączyć po kolei wtryskiwacze benzynowe? Jest jakaś różnica? Bo jeśli iskra jest i paliwo jest to zostaje powietrze. Ale jeśli inne cylindry pracują to tylko ten jeden cylinder ma problemy z zasilaniem powietrzem?

Bo zawory oczywiście wyregulowane?

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f18b2, problem, 1cylinder

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq