Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

No to sobie pojechałem - nie obraca sie kluczyk w stacyjce

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 25.07.2015

Witam,

własnie przed chwilka poszedłem do autka i niestety nigdzie nie pojechałem bo? Bo kluczyk sie nie obraca w stacyjce. Tak jakby blokada kierownicy trzymała. Rozebrałem plastiki ale nie wiem do czego sie zabrać. Co ja koge na szybko teraz zrobić??

Prośba o pomoc.


  • 0

#2 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:31, 25.07.2015

Jedyne co przychodzi mi do głowy to spróbować zdemontować stacyjke i wtedy przyjrzeć się problemowi bliżej, tak na szybko to chyba niestety nic nie zdziałasz nie uszkadzając niczego
  • 0

#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:46, 25.07.2015

A kierownica chodzi? Bo może blokada się zaciela... Jeśli to to niestety aje trzeba rozebrać osłonę kolumny i dobrać się do stacyjki

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:55, 25.07.2015

A próbowałeś na początek kręcić kierownicą? To znaczy ciągniesz nie w tą stronę gdzie blokada i wtedy przekręcać kluczyk. 

Jak blokada łapie na skręconych kołach to właśnie pomaga kręcenie kierownicą żeby zmniejszyć nacisk na nią.


  • 0

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:34, 25.07.2015

Bierzesz drugi kluczyk i modlisz się żeby można było przekręcić. Jak odpalisz to migiem do firmy która dorabia klucze i regeneruje zamki. Tam mądry pan sprawdzi czy wytarły się kołki we wkładce czy wytarł się kluczyk. albo będą dorobione nowe kołeczki we wkładce albo nowy klucz. Nawet nie próbuj niczym pryskać do wkładki stacyjki!! A już tym bardziej WD40!!

 

U mnie wytarł się kluczyk i używam kluczyka zapasowego.

 

I niech nikt nie czaruje ze smarowaniem czymkolwiek, to nie pomoże nic a nic.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 bonik

bonik
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 25.07.2015

Mialem podobnie. U mnie nie trzymala blokada kierownicy, tylko zaciela sie blokada samego zamka w stacyjce (czy cos takiego). Sprytny pan slusarz to "rozblomowal". Po wszystkim dziala ok, tyle ze nie masz juz tej blokady, jak chcesz doprowadzic do stanu fabrycznego to trzeba wymienic mechanizm stacyjki.

Poszukaj w googlach o rozblokowaniu stacyjki, i porownaj czy masz to samo
  • 0

#7 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 26.07.2015

Stacyjka była do regeneracji. Znalazłem jakiegos fachowca w necie i na szczęście miał czas podjechać. Zdemontował stacyjkę pojechał na warsztat i ja zregenerował potem zamontowanie. 200 zł i jeżdzę dalej. A tak na marginesie w ostatnim czasie zgubiłem kluczy do auta. Idzie cos z tym zrobić??


  • 0

#8 MyKeey

MyKeey
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 02.09.2015

U mnie była taka historia. Nie mogłem przekręcić kluczyka nawet do pozycji I. Koła zablokowane. Na szczęście mechanik mieszkał blisko i rozebrał ją i "wykręcił" po czym kazał zawieźć do zakładu ślusarskiego. A tam w pół godzinki panowie rozebrali stacyjkę i naprawili zapadkę. Okazało się też, że kluczyk już jest na tyle wytarty, że musieli dorobić nowy i przełożyć immobiliser. Cały zabieg 200 zł za stacyjkę + 150 zł za kluczyk, ale można było znowu odpalić.

Po około 3 tygodniach sytuacja się powtózyła. Tym razem sam rozkęciłem i zawiozłem do zakładu by poprawili swoją robotę, oczywiście bezpłatnie. Zrobili i tłumaczyli się, że stacyjka już nie pierwzej młodości i żeby takie sytuacje się nie powtarzały to usunęli blokadę kierownicy.

Stacyjkę złożyłem, jak na razie kręci bez zarzutu, ale po moich zabiegach pojawiła się kontrolka SRS, którą będę musiał wykasować.


  • 0

#9 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:49, 02.09.2015

nie wykasować a pewnie zerwałeś taśmę poduski powietrznej :) 


  • 0

#10 MyKeey

MyKeey
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9 Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 07.09.2015

nie wykasować a pewnie zerwałeś taśmę poduski powietrznej :)

Błędy udało się skasować i od kilku dni nic się niewydolność nowego nie pojawia wiec chyba na szczęście nie zerwałem tej taśmy bo jak mniemam znowu by coś się pokazało?
  • 0

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:43, 07.09.2015

Błędy udało się skasować i od kilku dni nic się niewydolność nowego nie pojawia wiec chyba na szczęście nie zerwałem tej taśmy bo jak mniemam znowu by coś się pokazało?

.... tak , taśmę masz całą , jak nic już nie wyskakuje .


  • 0

#12 albundy

albundy
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:KATOWICE
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 22.12.2018

Padła mi stacyjka. Na allegro do kupienia używana z kluczykiem. Czy jak wymienie ją to odpale auto bez problemu ?
  • 0
Jest cały czas przy mnie, zawsze mogę na nią liczyć, nie jest zazdrosna,
ale trochę wymagająca, nie robi fochów
o inne kobiety i pojedzie ze mną na koniec świata...

#13 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:31, 22.12.2018

Padła mi stacyjka. Na allegro do kupienia używana z kluczykiem. Czy jak wymienie ją to odpale auto bez problemu ?

A co z immo? Bez przeprogramowania się nie da. Jak nie masz kogoś kto to ogarnie to znajdź ogarniętego gościa od stacyjek. Rozbierze obie i przełoży co trzeba i stara będzie działać

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 thomas89br

thomas89br
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:świętokrz.-Broniszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:25, 27.05.2019

Witam. Odgrzewam kotleta i jednocześnie proszę o pomoc/informacje. Oryginalny klucz z immo bardzo trudno jest już przekręcić z pozycji 0 na 1 (nie chodzi o blokadę kierownicy). Po parunastu sekundach próbowania w końcu się udaje (szybkie próby obrotu prawo-lewo) ale mam świadomość że nie służy to stacyjce. Mam drugi klucz (prawdopodobnie bez immo - zielona kontrolka klucza cały czas miga a nie gaśnie w położeniu II), który przekręca się bez problemu z 0 na I więc wnioskuję, że problem leży tylko w zbyt wytartym kluczyku. Moje pytanie brzmi: Jakie jest teraz najlepsze wyjście z sytuacji i jakoś bardzo nie szarpiące portfela ? Chyba, że się mylę i stacyjka też już może nie domagać, ale chyba wtedy ten drugi klucz też by "robił" problemy ? Zdjęcie kluczy:

Załączony plik  klucze Accord.jpg   33,01 KB   11 Ilość pobrań


Użytkownik thomas89br edytował ten post 16:29, 27.05.2019

  • 0

#15 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 20:15, 27.05.2019

dwoma kluczami na raz spróbuj odpalać ;) kręcisz tym bez immo z przyłożoną częścią klucza z immo (klucze ułożone jeden na drugim w literę L). jak nie masz więcej kluczyków, to lepiej jechać do magika od kluczy i dorobić na zaś. jak dwoma kluczami będzie problem z odpalaniem, to zaś do magika, żeby stacyjkę naprawił. zawsze też można przełożyć immo z działającego kluczyka i przełożyć do dorobionego ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq