Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie otwieraja sie drzwi tylne prawe od zewnątrz

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:19, 13.07.2015

Rozumiem, że chodzi Ci o boczek. W przypadku tylnych drzwi trzyma się na 3 śrubach: w klamce 1 i pod uchwytem 2. Klamkę po wykręceniu przesuwasz we wnęce w stronę przodu samochodu i jest już luźna. Trzeba tylko odpiąć drucik - wystarczy zwykły płaski śrubokręt lub jeśli masz silne paluchy to też dasz radę. Po odkręceniu wszystkich 3 śrub musisz wypiąć dolną część boczku - trzeba to zrobić w miarę zdecydowanym ruchem. Nic tam nie powinieneś połamać. Kolejny krok to odchylenie dołu boczku do siebie i podniesienie tak, żeby wyjąć go ze szczeliny pomiędzy szybą a drzwiami. W tym momencie masz odpięty boczek - zostają tylko wiązki kabli.

 

Klamki ci teraz nie opiszę bo dawno temu to robiłem, ale wiązało się to z odkręceniem samego zamka - jest tam bardzo mało miejsca. Uważaj też przy odkręcaniu samej klamki - tam łączy się plastik z metalem i jak można się domyśleć plastiki po latach nie dają rady i może coś się połamać. Trzeba być delikatnym ale stanowczym. Pamiętam, że przydała mi się taka elastyczna przedłużka do klucza i chyba przez dziurę w zamku, była też korozja na śrubie :)


  • 0

#17 N-rique

N-rique
  • Forumowicz
  • 266 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:43, 13.07.2015

Podziękować zią :poklony:


  • 0

Był CH1 '98 (sell) :-) (piękna "lodówa"...)
A teraz jest "Leśnik"


#18 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 27.07.2015

Dobra nie będę tworzył nowego tematu 

 

Nie otwierają mi się lewę tylne drzwi ani od środka ani od zewnątrz, padło nagle bez jakiś objaw

Teraz pytanie co mogło się zepsuć? I najważniejsze pytanie jak je teraz otworzyć??


  • 0

#19 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 08.08.2015

Niestety nie dałem rady zrobić manuala krok po kroku bo miałem ograniczony czas na zaprzyjaźnionym warsztacie, zrobiłem fote efektu końcowego i otwieram drzwi spokojnie bo to niema prawa puścić dodatkowo jest posmarowane klejem typu kropelka  :)

 


Kolega Racjel ma racje żeby wyciągnąć klamkę trzeba zdemontować cały zamek i jak się nie mylę przez dziurkę  od zabezpieczenia przed dziećmi wkładasz klucz na przedłużce najlepiej zanim odkręcisz zamek wypiąć sobie cięgna bo trochę przeszkadzają a jak odkręcisz to się nie da bo wszystko lata jak kryka w kiblu :)

Załączone pliki


  • 0

#20 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:19, 08.08.2015

Musiałeś aż do warsztatu jechać? xd ja to robiłem na podjeździe jeszcze narzędziami z biedronki za 50 zł :P Na kręcenie przez blokadę rodzicielską niewpadłem, ale dałem radę przez połączenie kilku przedłużek i "kolanko".
 

Dobra nie będę tworzył nowego tematu 

 

Nie otwierają mi się lewę tylne drzwi ani od środka ani od zewnątrz, padło nagle bez jakiś objaw

Teraz pytanie co mogło się zepsuć? I najważniejsze pytanie jak je teraz otworzyć ??

Jakie masz objawy: któraś klamka chodzi luźniej? ryglowanie drzwi działa normalnie czy nic się nie dzieje?
Najbardziej prawdopodobne jest to, że zaciął ci się centralny.
Jest też opcja że nadłamała ci się ta część o której tu piszemy + właśnie blokada, ale jeśli grzybek od ryglowania jest sztywny to odpowiedz na moje pytania w temacie:
http://www.accordklu...wi-tylne-prawe/


  • 0

#21 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:25, 09.08.2015

Musiałeś aż do warsztatu jechać? xd ja to robiłem na podjeździe jeszcze narzędziami z biedronki za 50 zł :P Na kręcenie przez blokadę rodzicielską niewpadłem, ale dałem radę przez połączenie kilku przedłużek i "kolanko".
 

Jakie masz objawy: któraś klamka chodzi luźniej? ryglowanie drzwi działa normalnie czy nic się nie dzieje?
Najbardziej prawdopodobne jest to, że zaciął ci się centralny.
Jest też opcja że nadłamała ci się ta część o której tu piszemy + właśnie blokada, ale jeśli grzybek od ryglowania jest sztywny to odpowiedz na moje pytania w temacie:
http://www.accordklu...wi-tylne-prawe/

 

To był warsztat ślusarski w którym kiedyś pracowałem, a jak widać potrzebowałem dostępu do blachy i spawarki. :)


  • 0

#22 Racjel

Racjel
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:16, 09.08.2015

No faktycznie zrobiłeś to "trochę" lepiej niż ja :) na pierwszy rzut oka wygląda solidniej niż seryjnie.


  • 0

#23 sztympel

sztympel
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:08, 11.08.2015

No faktycznie mogli tą blaszkę przedłużyć.


  • 0

#24 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 11.02.2016

Ehdhd
Może teraz ja dodam swoje 3 grosze. Było mi ciężko wyjąć klamkę. Udało się to mojemu koledze. Ten plastik mialem identycznie ulamany jak kolega który założył temat i identycznie prawie naprawiony. Dospawana blaszka i 3 nity Problem pojawił się przy składaniu wszystkiego P o założeniu klamki i blaszki wzmacniajacej za cholere nie moglismy ustawić zamka w swoje miejsce. To właśnie blaszka przeszkadzała. A dokładniej jeden wystający kawałek który po prostu ucielismy Spróbuję wrzucić fotę klamki
  • 0

LPG BRC


#25 ticol

ticol
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 11.02.2016

Fota

Załączone pliki


  • 0

LPG BRC


#26 maniek1984

maniek1984
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 11.04.2016

Gratuluję pomysłu z tym drutem mam swoją 6 lat i wymieniłem juz 6 klamek na używki. Śmieje się do mojego dostawcy żeby trzymał w zapasie dla stałego klijenta. Spróbuję tego patentu bo juz mam kolejna do roboty. Wypełnienie różnymi juz klejami nie pomaga może ten drut da rade.
  • 0
maniek





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq