XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.
#46
Napisano 12:21, 02.02.2010
#47
Napisano 12:33, 02.02.2010
ALE JEST CZEK-byłem na Modlińskiej u p.Marka i powiedział że mam pojeżdzić trochę,to mi wykasuję-ustawi.
nie rozumiem, to znaczy nic nie zrobił tylko kazał pojeździć? Czy masz przyjechać na regulacje?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#48
Napisano 13:11, 02.02.2010
Dawaj fotki spod maski.
Do zobaczenia na trasie.
#49
Napisano 17:18, 02.02.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#50
Napisano 21:08, 02.02.2010
[ Dodano: 2010-02-02, 21:17 ]
Błąd jaki jest to katalizator,ale pan Marek powiedział że można z tym jeżdzić te 500km nic się nie stanie.Instalację zakładał gazownik w Rembertowie.Dodam,ze oprócz czeka Hania bardzo dobrze jeżdzi i nic sie nie dzieje od tych 10.000km.Dzis gazownik wymienił mi wężyki na wszystkie równe według zaleceń p.Marka(miały różne długości 10cm i 15cm).
[ Dodano: 2010-02-02, 21:20 ]
Pablo fotki są na 3 stronie.
#51
Napisano 19:21, 08.03.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#53
Napisano 20:23, 08.03.2010
Próg przełączenia na gaz ustaw na jakieś 600 rpm,
Czas przełączenia ustaw na 6 s.
O rzesz ty w morde ale masz mnożnik ... za małe dysze ! Mnożnik (pomarańczowa pozioma kreska) powinien zaczynać się w okolicach 1-16 a u ciebie jest 2.
Zaraz zapodam Ci foty jak wykręcić dysze i jak rozwiercać, kup na początek wiertło 2,3 mm a jak masz 2,5mm to też może być i wierć, potem autokalibracja i ustawianie map podczas jazdy (czyt. instrukcja).
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#54
Napisano 20:29, 08.03.2010
Do zobaczenia na trasie.
#55
Napisano 20:58, 08.03.2010
A więc trochę opisu:
1. tu jest przymocowana listwa,
2. tu jest nałożony wąż od kolektora ssącego należy go zdjąć,
3. a to właśnie jest odkręcana dysza
Tu odkręcasz - widok lekko odkręconej dyszy.
A to już całkiem odkręcona dysza.
Nawiercasz tu ...
lub z drugiej strony dyszy tu, proponuję wersję pierwszą nawiercania i pamiętaj - wiercimy na wylot.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#56 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:01, 08.03.2010
Nawiercilem dysze na 2.5mm. Zrobilem autokonfiruracje i wystapily nastepujace problemy:
Temperatura gazu -5
Za duze dysze.
Mnoznik spadl z 2 na 0.8 i jest teraz na czerwono.
Poza tym po zmniejszeniu obrotow na 600rpm autko zgaslo :P
Dalem sobie spokuj bo laptop mi padal i zabiore sie znowu jutro bo dzis juz troche za pozno.
#57
Napisano 07:30, 09.03.2010
Temperatura gazu -5
Czujnik wysiadł nie ma siły a może jest odkręcony
Sprawdź trójnik pomiarowy (w instrukcji jest schemat gdzie powinien się znajdować), ew wymień go jak możesz na nowy. Tu masz przykładową aukcję z czujnikiem http://moto.allegro...._sekwencja.html
Za duze dysze.
Mnoznik spadl z 2 na 0.8 i jest teraz na czerwono.
Tak jest po autokalibracji ale to jest raczej do "ruszenia autem z miejsca" po autokalibracji robimy mapy w trakcie jazdy na IV lub V biegu aby złapać jak największy zakres obciążenia silnika.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#58
Napisano 09:10, 09.03.2010
O spalaniu na razie nic nie mogę powiedzieć, bo dopiero zbiornik zalany do pełna i włączony licznik.
Czekam na radę doświadczonych "gazowników". Czy instalka dopiero się układa, czy jechać podregulować od razu?
#59
Napisano 09:13, 09.03.2010
#60
Napisano 09:17, 09.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych