Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#61 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
  • Skąd:Miasto rond i pizzeri
  • Silnik:1
  • Wersja:qwerty
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:xx
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:18, 09.03.2010

To jest normalne.
  • 0

#62 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:21, 09.03.2010

To już na kompie się ustawia.Optymalna temp.przełączenia powinna wynosić od 30-40 stopni.
  • 0

#63 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:29, 09.03.2010

Dzięki za szybką odpowiedź. Poprzednio w Civicu też toczyłem 5 lat na gazie, ale to było całkiem co innego. trzeba było przejechać dobry kawałek, żeby przeskoczyło na gaz - do czasu jak się zepsuł czujnik temperatury włączania i został wyrzucony.
  • 0


 


#64 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:30, 10.03.2010

instalka LPG jest spięta z czujnikiem cieczy chłodzącej silnik, ten sam, którego używa komputer do korekt mieszanki w zależności o d temperatury. sta też wiadomo, że LPG też wprowadza małe korekty, w zależności od temp (konfigurowane w sofcie LPG). Mi jakiś czas temu padł czujnik temp, to LPG w ogóle przestało działać, w przeciwieństwie do kompa seryjnego, gdzie z automatu przełącza się an uśrednianą wartość mieszanki
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#65 kaer14

kaer14
  • Forumowicz
  • 285 postów
  • Skąd:Jasło
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Acura TSX
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:54, 10.03.2010

Dzisiaj zmierzyłem średnie spalanie lpg. Po zatankowaniu do pełna przejechałem 110 km i ponownie zatankowałem do pełna 10,1 l lpg. Jazda była w cyklu mieszanym - trochę po mieście, trochę po trasie, kilka razy palenie silnika po dłuższym postoju. W sumie jestem zadowolony.
  • 0


 


#66 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:57, 10.03.2010

Dzieki wielkie siwy za fotki.

Dysze rozwiercilem wczoraj i dzis zabrales sie za mapy.

Ponizej wrzucam klika fotek. Jesli chodzi o prace silnika to wszystko jest ok. Check sie na razie nie swieci.
Podejrzewam ze na podstawie zdjec dostane kilka rad za ktore bede bardzo wdzieczny :)

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#67 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:29, 11.03.2010

myron7, :db jak na początek to muszę Cię pochwalić no no.

Daj jeszcze screen z zakładki ustawienia, bo mnie zastanawia ta temp gazu i chciałbym wiedzieć jaki masz czujnik wybrany w programie, bo to jest ważne teraz może być OK, ale jak będą temp minusowe to będą złe korekcje i może pojawić się check.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#68 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:33, 14.03.2010

Witam,
mi check zapala się podczas ostrzejszej jazdy na wyższych biegach, przy około 4000-5000 rmp
ma początku zapalał się dość czesto, co 50 km ale mój gazownik rozwiercił dysze, może za mało?
mam taki zestaw: STAG 4, reduktor TOMASSETTO ALASKA (zdaje sie że obsługuje do 130KM), wtryski VALTEK czerwone.
Czy na takim zestawie Accord może pracować idealnie na gazie?
  • 0

#69 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:39, 14.03.2010

reduktor TOMASSETTO ALASKA (zdaje sie że obsługuje do 130KM), wtryski VALTEK czerwone.
Czy na takim zestawie Accord może pracować idealnie na gazie?


Nie, na takim zestawie ciesz się że do 4 tys. dochodzi.

Tu ma na jakim zestawie będzie jeździło autko http://www.accordklu...opic.php?t=2979
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#70 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:34, 14.03.2010

mi check zapala się podczas ostrzejszej jazdy na wyższych biegach, przy około 4000-5000 rmp
ma początku zapalał się dość czesto, co 50 km ale mój gazownik rozwiercił dysze, może za mało?

Zmień gazownika bo autku robi krzywdę.Poczytaj link Siwego.
  • 0

#71 Pegaz1987

Pegaz1987
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Złotniki k. Krakowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:39, 17.03.2010

witam, podepnę się pod temat jesli można. instalacje gazową mam od czerwca zeszlego roku i po misiacu bylem raz na regulacji gazu bo mi wywalało checka i do tej pory bylo spoko, od tygodnia gdzies jak jade rano do pracy to znow mi wyrzuca błąd i jak zauważyłem przeważnie jak jest wilgoć na zewnątrz (dodam ze wyciagem kilka bezpiecznikow ostatnio jak zakladalem podgrzewane lusterka bo mi sie zwarly przewody i szukalem ktory to bezpiecznik) . postanowiłem kupic kabel i zobaczyc jakie parametry mi ustawil gazownik. jak sie podpiąłem pod sterownik byl jeden blad oznaczony jako błąd napięcia a parametry przestawiają sie tak

http://www.fotosik.p...31b682ace9.html

http://www.fotosik.p...8d2d8825fe.html

i z tego co wyczytałem na innych postach wydaje mi sie ze mam za małe dysze i przez to mieszanka jest za uboga i za duza jest roznica w czasie wtryskow pomiedzy benzynowymi a gazowymi i mapy sie nie pokrywaja. Na spalanie nie moge narzekac bo w 9 litrach sie mieszcze a w trasie nawet ponizej 8 przy spokojnej jezdzie (dziecko w foteliku z tyłu) bo jak sam jezdze to troche wieksze jest. i moje pytanie co warto powiedziec zakladaczowi gazu bo ciezko go nazwac gazownikiem skoro nawet nie chcial ze mna ustawic sterownika gazu jezdzac po drodze, zeby zmienial dysze i wsiadal ze mna pojezdzic i ustawic instalacje czy samemu to robic i olac gwarancje. Co radzicie??

Aha zapomnialem napisac jakie mam bebechy
Stag300
listwa matrix HD344
reduktor Zawoli Zeta do 250KM to bylo chyba "S"
  • 0

#72 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:41, 17.03.2010

Co to za gazownik,który nie chce ustawić instalki? Jaką średnicę mają Twoje dysze.Jeżeli masz gwarancję to próbuj (jak za małe) u niego rozwiercić,a ustawić możesz sam chociaż podczas jazdy samemu :k nie ustawisz.Ustawić samemu potrafi tylko Siwy :mrgreen:
  • 0

#73 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:51, 17.03.2010

Ustawić samemu potrafi tylko Siwy :mrgreen:

Tak, ale wtedy stanowisz zagrożenie dla ruchu :mrgreen:

Pegaz1987, coś masz również z czujnikami nie tak (może zła opcja wybrana w programie) - daj screen z zakładki "Ustawienia", dziwne bo temperatura gazu nigdy nie jest taka sama jak reduktora.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#74 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:02, 17.03.2010

Wtryskiwacze za słabe są, wiem bo mam. Mapa jest tylko autokalibracji, nic więcej. Dysze dać 2.6mm więcej nie ma sensu. Ciśnienie ustawić na 1.2bara. Niestety mnożnik przy maks. czasach wtrysku nie będzie wynosił jeden, ale przynajmniej będą mapy pokryte. Potem tylko się nie zdziw, że więcej pali, bo teraz to jeździsz na ubogiej mieszance. Błędem napięcia się nie przejmuj bo u mnie też jest. Może być spadek napięcie przy odpalaniu.
Udaj się tutaj:
http://www.autonagaz.net/kontakt.htm

Jak czujesz się na siłach, to rób samemu. Wiertło 2.5mm i rozwierć dysze. Imbusem 3mm ustaw ciśnienie na 1.2bara. Potem autokalibracja i ustawienie na drodze. Na początek będą cztery punkty mnożnika, więc śmiało dodaj więcej żeby wszędzie pokryć mapki.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#75 Pegaz1987

Pegaz1987
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Złotniki k. Krakowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:10, 18.03.2010

pisalem ze samemu moze ustawie ale wiadomo trzeba miec kogos za kierownica zeby przejechal ze mna :D lubie miec wszystko sprawne a teraz to nie jest tak do konca bo jak mi wywali blad to pomaga zatrzymanie sie i ponowne odpalenie auta a wiadomo nikt nie lubi jak mu sie swieca kontrolki na desce. szkoda ze tak ciezko znalezc fachowca zeby zalozyl instalacje i wszystko dobrze poustawial. a co do temperatury gazu to z poczatku byla nizsza ok 20st C ale jak juz pojezdzilem ze szwagrem z podpietym laptopem chociaz jeszcze dokladnie nie wiedzialem jak ustawic ale wtedy zlapal silnik temperature i temp. gazu tez
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq