Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#31 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 28.01.2010

Glinuś , nie nakłaniaj do morderstwa... :mrgreen:
Na pocieszenie powiem wam , ze nie tylko w Polsce nie znaja się na instalacjach gazowych , we Włoszech też sa takie paproki i to w serwisach , siostra ma FR-V z fabrycznym gazem BRC i nie tylko ona jest tam częstym klientem , mówi ze bardzo wielu użytkowników ma problemy z gazem , a niektórzy po okresie gwarancyjnym poprostu rezygnują z tego "wynalazku"
  • 0

#32 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:17, 28.01.2010

Glinuś , nie nakłaniaj do morderstwa... :mrgreen:

"Broń boże" ja po prostu wiem co było u mnie,a miałem podobnie jak Kolega i byłem osobiście przy poprawce i dlatego wiem jak poprzedniego gaziarza kleli :mrgreen:
  • 0

#33 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:25, 28.01.2010

Bardzo dziękuje za tak szybką informację.Dzwonilem wlaśnie do gazownika i jestem umówiony na dysze jutro.Podpowiedzcie mi jakie maja być 2,5 czy 2,7mm dla niego nie ma różnicy będą takie jakie chcem, i jeszcze mam jedno pytanie zmienic wtryski na takie jakie byly tj.mgic czy zostawić te KME niby super mają byc,reduktor też mi zmieni na jaki chcem-chociaż nic się nie dzieje,a reduktor wymieni mi 3 dni temu.Ogólnie jestem bardzo zadowolony oprócz czeka, który nie daje mi spokoju a juz zrobiem 9000km,może ustawić ponownie zawory lub sprawdzić. Koszty mnie nie interesują,a nawet chce pokryć koszty sprawdzenia na komputerze w serwisie.
  • 0
donald

#34 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:29, 28.01.2010

Na razie rozwierć dysze na 2.5 ustawienie podczas jazdy i zobaczysz efekty.Nic nie oimoże to na 2.7 dasz znać i pomyślimy.Bo te dysze to porażka nie dawały rady.
  • 0

#35 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:34, 28.01.2010

Bardzo dziękuje jak wymienię i zrobię trochę km dam znać.Jeszcze raz dzieki.
  • 0
donald

#36 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:06, 28.01.2010

donald1972, a tą instalkę to rozumiem masz na gwarancji ?? Tak z ciekawości to zrób jeszcze fotkę tego co masz pod maską to może da się coś jeszcze wstępnie zweryfikować.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#37 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:16, 28.01.2010

Tak mam na gwarancji,dziś wrócę z pracy ok.21.30 to wrzucę,dzieki Siwy.

[ Dodano: 2010-01-28, 21:33 ]
sory dziś nie wstawie fotek,ponieważ nie wiem jak-jutro to zrobię.Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za pomoc.

[ Dodano: 2010-01-29, 16:27 ]
Oto moje graty, to zdjęcie słabej jakości-jest tam komputer


Dołączona grafika[/img] [img][img]http://images43.fotosik.pl/253/9103053ba9d51fd2m.jpg[/img][/img] [img][img]http://images42.fotosik.pl/166/2670595a7897cc05m.jpg[/img][/img][img][img]http://images46.fotosik.pl/253/9b960b8682741836m.jpg[/img][/img] [img][img]http://images48.fotosik.pl/254/f0cdccea40931673m.jpg[/img][/img]

[ Dodano: 2010-01-29, 19:52 ]
Byłem dziś na Modlińskiej 264a i pan Marek trochę się zdziwił ustawieniami w stagu, nawet bardzo,wyregulował mi parametry i mam trochę pojeżdzić to zobaczymy.Oraz będzie wymiana staga300 na staga 300plus,dodatkowo były różnej długości wężyków wtryskiwaczy,zostanie poprawione we wtorek u montującego-wszystko w ramach gwarancji.Pan Marek bardzo miły był i nic niewziął za swój poświęcony czas-jestem miło zaskoczony.Pozdrawiam wszystkich.

[ Dodano: 2010-01-29, 19:57 ]
sory za stylistykę ale mam już dosyć jeżdzenia z tym czekiem muszę odpocząc od Hani-pozdrawiam was.
  • 0
donald

#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:45, 31.01.2010

Witam! jestem tu nowy, ale tez mam zagazowana hanie i ciekawia mnie posty dotyczace 'check engine'
Mam moje zdanie na ten temat, a problemy ktore sa tu poruszane sa mi bardzo dobrze znane. Szczegolnie ze tez mieszkam w UK
Do rzeczy...
Instalacja Elpigazu zalozona w maju, u gazownika ktory specjalizowal sie w gazowaniu hond...sam ma dwie zagazowane . Nie chcialbym tu nikogo urazac, ale ja opinie o STAGu ,ktorego tu polecacie, slyszalem zupelnie inne czyt. 'nie zakladaj' . Ale to tylko moje zdanie, nie jestem zadnym gazownikiem, tyle co siedzialem dlugo na forach i szukalem co i jak i dlaczego...
Tak jak wspomnialem mam Elpigaz-a z dodatkowa lubryfikacja zaworow. Kiedy jezdzilem po Polsce wszystko bylo ok, problem zaczal sie podczas powrotu do UK i tu! przy niemieckiej granicy! Kontrolka ' check' zapalala mi sie po ok 100km, potem sobie gasla i potem to samo. Z tego co ja wiem to czesty przypadek jak sie wyjezdza z Polski, a kontrolka pokazuje zmiany w paliwie. Mozna by zec ze poza granicami Polski gaz ma troche inny sklad. Gazownik doradzil mi nie robic nic, silnik sie sam powinien przyzwyczaic, tak tez zrobilem i mam spokoj, juz sie nie pali. Jesli kogos denerwuje kontrolka to niech odlaczy akumulator i blad sie wykasuje...Polecam olac to i nie zwraca uwagi, samo zgasnie. Moze ktos sie nie zgadza z tym i ma do tego prawo. Ja pisze swoje doswiadczenia. Przejechane na gazie 17 tys.km i zero problemow

pozdrawiam
  • 0

#39 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:41, 31.01.2010

ale ja opinie o STAGu ,ktorego tu polecacie, slyszalem zupelnie inne czyt. 'nie zakladaj'

Tak wiemy, wiemy. Pozdrawiamy monterów Elpigazu, Zenitów i innych wynalazków.
Sterownik Stag, który możliwościami dorównuje dla Omegasa, to zło i trzeba go unikać! Najlepiej pokropić auto wodą święconą i odprawić egzorcyzmy.

Kolego napisz skąd jesteś. Wstydzisz się? Może poproszę moderatora aby Ci pomógł uzupełnić?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#40 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:51, 31.01.2010

silnik sie sam powinien przyzwyczaic, tak tez zrobilem i mam spokoj, juz sie nie pali. Jesli kogos denerwuje kontrolka to niech odlaczy akumulator i blad sie wykasuje...Polecam olac to i nie zwraca uwagi, samo zgasnie. Moze ktos sie nie zgadza z tym i ma do tego prawo

No właśnie jak to przeczytałem to włos mi się zjeżył.Proponuję dalej jeździć tak jak Ty i czekać co padnie pierwsze gniazda zaworów (mimo iż masz lubryfikację) czy katalizator.Nie mam nic do osób które zakładają podzespoły jakichkolwiek marek-to jego sprawa,ale jazda z włączonym checkiem nie wróży nic dobrego.Ja też nie jestem jak i Pablo żadnym gazownikiem,ale przerobiliśmy już kilka samochodów i o nie trzeba dbać.
  • 0

#41 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:54, 31.01.2010

Mozna by zec ze poza granicami Polski gaz ma troche inny sklad. Gazownik doradzil mi nie robic nic, silnik sie sam powinien przyzwyczaic, tak tez zrobilem i mam spokoj, juz sie nie pali.


A to ciekawa teoria ... ale cóż każdy ma prawo do własnej.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#42 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:57, 01.02.2010

Jesli kogos denerwuje kontrolka to niech odlaczy akumulator i blad sie wykasuje...Polecam olac to i nie zwraca uwagi, samo zgasnie. Moze ktos sie nie zgadza z tym i ma do tego prawo. Ja pisze swoje doswiadczenia. Przejechane na gazie 17 tys.km i zero problemow


:shock: To jest dopiero ciekawa teoria ale i ciekawy sposób na naprawę. Kolego a po co ty sie męczysz z odpinaniem akumulatora, to nie lepiej po prostu wyjąc żarówkę od Check? Problem z głowy aż do wystrzelenia silnika
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:52, 01.02.2010

Uuuu....Widze ze moim postem wzbudzilem niezla zawieruche :) Przyszedl 'nowy' i niestworzone historie zaczal opowiadac? hehe...kolego pablo.see to skad jestem raczej nie ma wogole znaczenia, szczegolnie ze napisalem ze obecnie mieszkam w UK a raczej watpie bys znal rozmieszczenie poszczegolnych hrabstw na mapie UK, dodatkowo straszenie mnie modem wydaje mi sie tutaj zupelnie nie na miejscu.Myslalem ze to forum, gdzie mozna bez obawy wyrazac swoje opinie a Twoj teks wydaje mi sie troszke niedojrzaly i godny krzykacza z podstawowki.

Staga nie mialem i pisalem tylko to o czym slyszalem, nie mialem zamiaru nikogo urazac, ale przepraszam panowie(nie chce cytowac) cos jednak musi byc nie tak, skoro ludzie zakladaja Staga i zaraz musza wymieniac dysze na inne, reduktory na inne itp. Czyli mam rozumiec ze wiekszoc gazownikow co to zakladaja sie nie zna. Malo tego, proponowanie komus by sobie sam rozwiercil otworki na wieksze dysze i je zamontowal w nowej instalacji faktycznie jest bardzo rozwazne i dojrzale. I moze jeszcze ktos doda, ze mapa wtrysku pozostanie ta sama i nie bedzie wymagala zadnych korekt? he?
:db
Wracajac do tematu mojego 'check engine' ...Sam mialem obawy co do tej kontrolki tylko jak teraz mi wyjasnicie ze kontrolka wogole sie nie zapala? Zarowki nie wyjalem jak co niektorzy mi tu ironicznie proponowali, nie zakleilem jej guma do zucia a jednak po przejechaniu tych kilkunastu tysiecy na gazie nawet nie zauwazylem kiedy sie przestala zapalac. Skoro teoria ktora tu podalem wydaje sie bledna, czekam na oswiecenie. Myslicie, ze mi nie zalezy na tym by moja hania smigala bezproblemowo? No, panowie! Mnie ta kontrolka jak najbardziej interesuje i z checia wyslucham wszystkich opinii i teorii.
pozdrawiam wszystkich...tych co sie znaja na gazie, tych co sie nie znaja oraz takze tych, co to im sie wydaje ze sie znaja :B

[ Dodano: 2010-02-01, 12:10 ]
I jeszcze jedno

Czy ktos z szanownych forumowiczow wyjezdzal swoja hania za granice i moze z reka na sercu powiedziec ze on takiej sytuacji nie mial? Bo problem z checkiem to jak na razie mialo nas dwoch z tego co wiem...I obaj wyjezdzalismy z Polski
  • 0

#44 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:40, 01.02.2010

kolego pablo.see to skad jestem raczej nie ma wogole znaczenia,

Wpisałbyś z szacunku dla innych. Mnie nie interesuje, ale innych może tak. Ja napisałem i podaje swoje imię - grzeczność wobec innych użytkowników forum

Staga nie mialem i pisalem tylko to o czym slyszalem, nie mialem zamiaru nikogo urazac, ale przepraszam panowie(nie chce cytowac) cos jednak musi byc nie tak, skoro ludzie zakladaja Staga i zaraz musza wymieniac dysze na inne, reduktory na inne itp.

Tak, jest problem z gazownikami i potem ludzie muszą sami poprawiać bo gazownikowi wiedza się kończy (której to ma znikome pokłady). To, że zakładają jakieś gotowce pokroju Elpigazu czy Diego, to tylko świadczy o ich tępocie. Wkładają gotowca i liczą, że załatwi za nich wszystko autoadaptacja. Jak coś źle działa, to potem zrzucają winę na auto, jakość gazu. Jakby dać im Staga to biedaki nie wiedzieli co robić. Myślisz, że jakich nauczą na szkoleniach nauczą to coś wiedzą? Guzik prawda! Tam tylko mówią "Montujcie to co wam dajemy i musi działać". Nie wiem czy śmiać się czy płakać.
Co do złych opinii na temat Staga, to montowanie standardowego kitu: czerwone valteki + alaska zrobiło złą opinię. Sam sterowniki to czołowa liga. Jeszcze jak gaziarz robi strojnie w garażu za pomocą przygazówki i nie wyjedzie nawet na trasę, to dopełnia to obrazu klęski i rozpaczy.

Czyli mam rozumiec ze wiekszoc gazownikow co to zakladaja sie nie zna.

Zgadzam się w 100% Niektórzy to od pługa siłą oderwani.

I moze jeszcze ktos doda, ze mapa wtrysku pozostanie ta sama i nie bedzie wymagala zadnych korekt

Mapa się zmienia w zależności od warunków, obciążenia i pory roku (temperatury), ale od tego są algorytmy korekcji w sterowniku żeby niwelować te różnice

Kolego co do gazu, to oczywiście, że za granicą jest lepszej jakości, ale dla dobrego sterownika i prawidłowo dobranych podzespołów nie ma prawa wyskoczyć lampka MIL (uboga, bogata mieszanka). Sterownik ma sobie poradzić.

Kurde i znowu elaborat na temat LPG muszę pisać.

Kolego napisz w którym zakładzie montował instalację. Chętnie podyskutujemy, ale nie zachowuj się tak jakbyś wiedział wszystko, bo moim zdaniem gaziarz Ci głupot nawciskał. Możesz się zgadzać z nami lub nie, ale są tutaj osoby które dużo robią w sprawie instalacji LPG na forum (siebie pomijam, bo uważam, że mało wiem). Jak porównuję z innymi klubami (inne marki), to HAKP wypada najlepiej i mamy najbardziej świadomych użytkowników.



Moderatora proszę o nie ciachanie, ew. przeniesienie do OT.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#45 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:12, 01.02.2010

Dobra, kolego pablo.see widze ze ta dyskusja podaza w slepy zaulek. Nie jestem tutaj by sie bez sensu wyklocac ktora instalacja jest lepsza, ktora gorsza. Dla mnie dobra instalacja to taka przy ktorej nie musze nic grzebac chociazby to byla MADE IN CHINA firmy NO NAME.
Jednak problem kontrolki pozostaje. Na szczescie juz nie u mnie, bo u mnie sama zgasla i sie juz nie zapala. Jako ciekawostke dodam ze u kumpla w BRC bylo podobnie. Zapalala sie i przestala sie zapalac po pewnym czasie.
Pabloo.see widze ze pomagasz ludziom na forum i sie udzielasz czyli dobry z Cieble chlop, ale nie wciskaj mi kitu ze zachowuje sie jakbym wszystko wiedzial. Pisze tylko moje spostrzezenia i jestem otwarty na inne opnie w przeciwienstwie co do niektorych.
Gdzie zakladalem gaz niestety na tym watku nie dam znac, bo widzac Twoje zapedy zaraz ten warsztat trafi do dzialu z warsztatami, ktore trzeba omijac szerokim lukiem. A zakladajc tam gaz sugerowalem sie bardzo dobra opinia jaka takowy posiada. A jak wiadomo dobra opinie wyrabia sie dlugo i bardzo szybko mozna ja stracic. Na koniec postawie dwa pytania na ktore wciaz nie mam odpowiedzi
1. Czy ktos wyjezdzal poza granice Polski i nie mial problemu z kontrolka 'check engine'
2. Dlaczego ta kontrolka u mnie sie juz nie pali, skoro przez jakis czas regularnie zapalala sie po ok 100km po tankowaniu.
pozdrawiam wszystkich, Ciebie Pabloo.see tez :ok
Nie przyszedlem na to forum po to by sie klocic
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq