XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:40, 15.01.2010
Dzieki siwy za pomoc
#17
Napisano 16:42, 15.01.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#18 Guest_Anonymous_*
#19
Napisano 19:53, 15.01.2010
Wtryskiwacze masz OK - MagicJet
Elektronika (komputer LPG) masz OK - Stag4
Nie dałeś jeszcze fotki reduktora i jak możesz to daj lepsze foty.
Wtryskiwacze powinny być pionowo a nie na leżąco to wydłuży im żywotność i nie będą się tak brudzić.
Między listwą wtryskową a filtrem (tym srebrnym) powinien być trójnik pomiarowy z czujnikiem temp. gazu.
Stag4 powinien być wiązkami do dołu aby zabezpieczyć go przed wilgocią a u Ciebie o ile nie przekręciłeś aparatu jest jakoś tak na bok.
Ogólnie to wystarczą drobne zmiany o których pisałem a przede wszystkim zmiana dysz na 2,5 mm plus dokładna konfiguracja map i mnożnika i będzie śmigać jak na PB o ile masz reduktor OK.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#20
Napisano 09:39, 18.01.2010
No ale już minęło 5000km i zero check spalanie ok ,zero problemów.
także rada że chyba po założeniu LPG trzeba przejść ten okres dotarcie i mieć pod ręką gazownika żeby dopieścił swoją robotę.
Założenie LPG i jazda od razu w długą trasę to poważne ryzyko.
#21
Napisano 11:37, 18.01.2010
Masz całkowitą rację,bo od razu po założeniu należy pojeździć po mieście w korkach na małych i większych dystansach-to się układa i wszystkie niedociągnięcia podczas regulowania same wyjdą.Objawia się to tak znienawidzonym "checkiem"-mieszanka spalania za bogata,albo za biedna.Po to jest gazownik,aby to usunął.Nie ma czym się przejmować,byle by nie katować auta na zapalonym checku.Powtarzam po raz kolejny-zbyt bogata mieszanka powoduje wypalanie katalizatora,a zbyt biedna wypalanie gniazd zaworowych.Brak kontrolki check oznacza idealnie dobraną mieszankę,a co za tym idzie silnik nie męczy się i jego elementy nie zużywają się.Założenie LPG i jazda od razu w długą trasę to poważne ryzyko.
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:20, 18.01.2010
#23
Napisano 10:34, 19.01.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:48, 19.01.2010
myron7, jak i ten nie da rady to zrób dokładne foty spod machy, opiszemy Ci co i jak, kupisz kabel i sam zrobisz
Od wczoraj sie do chlopaka nie moge dodzwonic tak wiec jesli bylbys taki mily i wytlumaczyl co i jak to powiniem sam sobie dac rade.
Dzis po pracy zrobie lepsze zdjecie- rozumiem ze interesuje cie reduktor ktorego nie bylo na poprzednich.
Czy kabel ktory mam kupic to standardowy OBDII czy cos innego?
Ostatnia kwestia to oprogramowanie na temat ktorego nie mam pojecia
Z gory dzieki za wszelka pomoc
#25
Napisano 20:15, 19.01.2010
Czy kabel ktory mam kupic to standardowy OBDII czy cos innego?
Kabel możesz kupić np. taki http://www.allegro.p...y_ac_slask.html
ze względu, że przebywasz w UK to nie ma mowy o ew. reklamacjach i dlatego dałem namiar na oryginał.
Program wraz z instrukcją do pobrania masz tu http://www.ac.com.pl...je-obslugi,275/
Dzis po pracy zrobie lepsze zdjecie- rozumiem ze interesuje cie reduktor ktorego nie bylo na poprzednich.
Najlepiej zrób foty od początku wszystkiego w dobrej jakości.
Przeczytaj instrukcję 2 razy zapoznaj się z programem i daj znać a wtedy dostaniesz dalsze wskazówki aha i możesz już szukać wiertła do metalu o średnicy 2,5mm.
Powodzenia.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:08, 20.01.2010
http://cgi.ebay.co.u...=item53df1b7c57
Wiem ze drozszy ale mniej zachodu z wysylka i ewentualna reklamacja.
#27
Napisano 17:54, 20.01.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#28
Napisano 18:13, 20.01.2010
#29
Napisano 15:41, 28.01.2010
[ Dodano: 2010-01-28, 15:43 ]
Dodaje,że reduktor mialem wcześniej Scorpion mini ale wymienil mi na Magic III i nic znowu czek-co robić.Dziękuje za każdą informację.
#30
Napisano 16:30, 28.01.2010
dysze 2.2 "zabij"gazownika przynajmniej 2.5-2.7 u mnie przy 190 KM mam rozwiercone na 3 mm.Po co KME Magic jety spokojnie dawały by radę.Reduktor i tutaj proszę się nie obrazić Magic III to niestety nowość i jest jeszcze nie dopracowany.Nie oznacza to,że będzie źle chodził (Boryskonin ma taki i nic nie meldował o problemach).Podjedź do gazownika i jeżeli jest skłonny do takich zamian to niech to zrobi.Słyszałem i to parę dni temu,że Reduktory Scorpion ST i GT to na razie na rynku są najlepsze i jak się trafi dobrze długo posłużą(nie mówię tutaj o Landi i jego podzespołach bo to inna klasa)reduktor Magic III,wtryski KME jakaś niby nowość o średnicy dysz 2,2mm.Wcześniej mialem wtryski magic ale gazownik wymienil mi na KME niby dużo szybsze
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych