Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
86 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:40, 15.01.2010

No to mam problem ;p Nastepnym razem wyjazd do polski mam we wrzesniu ;/ Jezeli ktos zna dobrego gazownika w uk prosze o kontakt.
Dzieki siwy za pomoc :)
  • 0

#17 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:42, 15.01.2010

myron7, zrób jeszcze fotki co masz pod maską.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:29, 15.01.2010

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Sorki za jakosc ale padly baterie w aparacie i robione telefonem. Jakbys chcial lepsza jakosc to zrobie jutro jeszcze raz.
Dzieki za pomoc.
  • 0

#19 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:53, 15.01.2010

Hmmm :hmm:
Wtryskiwacze masz OK - MagicJet
Elektronika (komputer LPG) masz OK - Stag4
Nie dałeś jeszcze fotki reduktora i jak możesz to daj lepsze foty.

Wtryskiwacze powinny być pionowo a nie na leżąco to wydłuży im żywotność i nie będą się tak brudzić.
Między listwą wtryskową a filtrem (tym srebrnym) powinien być trójnik pomiarowy z czujnikiem temp. gazu.
Stag4 powinien być wiązkami do dołu aby zabezpieczyć go przed wilgocią a u Ciebie o ile nie przekręciłeś aparatu jest jakoś tak na bok.
Ogólnie to wystarczą drobne zmiany o których pisałem a przede wszystkim zmiana dysz na 2,5 mm plus dokładna konfiguracja map i mnożnika i będzie śmigać jak na PB o ile masz reduktor OK. :ok
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#20 pg698

pg698
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Wawa-Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedam
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 18.01.2010

Z mojego doświadczenia podobnie, zaraz po instalacji Scorpion GT "padł" i po ok 100km znów do gazownika, po jakiś 800km check - rozwiercenie dysz + nowe mapy (podobno reduktor musiał się "ułożyć").
No ale już minęło 5000km i zero check spalanie ok ,zero problemów.
także rada że chyba po założeniu LPG trzeba przejść ten okres dotarcie i mieć pod ręką gazownika żeby dopieścił swoją robotę.
Założenie LPG i jazda od razu w długą trasę to poważne ryzyko.
  • 0

#21 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:37, 18.01.2010

Założenie LPG i jazda od razu w długą trasę to poważne ryzyko.

Masz całkowitą rację,bo od razu po założeniu należy pojeździć po mieście w korkach na małych i większych dystansach-to się układa i wszystkie niedociągnięcia podczas regulowania same wyjdą.Objawia się to tak znienawidzonym "checkiem"-mieszanka spalania za bogata,albo za biedna.Po to jest gazownik,aby to usunął.Nie ma czym się przejmować,byle by nie katować auta na zapalonym checku.Powtarzam po raz kolejny-zbyt bogata mieszanka powoduje wypalanie katalizatora,a zbyt biedna wypalanie gniazd zaworowych.Brak kontrolki check oznacza idealnie dobraną mieszankę,a co za tym idzie silnik nie męczy się i jego elementy nie zużywają się.
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:20, 18.01.2010

Hej. Dzieki za wypowiedzi. Moj problem jest taki ze gosciu u ktorego zakladalem instalacje byl "specem" od vtec'ow i mial dwa tygodnie na dopieszczenie instalacji. Wyszlo jak wyszlo i jesli nie znajde jakiegos gazownika w uk to czeka mnie jazda na benzynie do wrzesnia kiedy znowu bede w Polsce. Jestem umowiony z jednym chlopakiem ze Swindon ktory ma warsztat, kompa i niby zna sie na lpg. Zobaczymy jak mu pojdzie....
  • 0

#23 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:34, 19.01.2010

myron7, jak i ten nie da rady to zrób dokładne foty spod machy, opiszemy Ci co i jak, kupisz kabel i sam zrobisz ;-)
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:48, 19.01.2010

myron7, jak i ten nie da rady to zrób dokładne foty spod machy, opiszemy Ci co i jak, kupisz kabel i sam zrobisz ;-)


Od wczoraj sie do chlopaka nie moge dodzwonic tak wiec jesli bylbys taki mily i wytlumaczyl co i jak to powiniem sam sobie dac rade.

Dzis po pracy zrobie lepsze zdjecie- rozumiem ze interesuje cie reduktor ktorego nie bylo na poprzednich.

Czy kabel ktory mam kupic to standardowy OBDII czy cos innego?

Ostatnia kwestia to oprogramowanie na temat ktorego nie mam pojecia :)

Z gory dzieki za wszelka pomoc :)
  • 0

#25 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:15, 19.01.2010

Czy kabel ktory mam kupic to standardowy OBDII czy cos innego?


Kabel możesz kupić np. taki http://www.allegro.p...y_ac_slask.html
ze względu, że przebywasz w UK to nie ma mowy o ew. reklamacjach i dlatego dałem namiar na oryginał.

Program wraz z instrukcją do pobrania masz tu http://www.ac.com.pl...je-obslugi,275/

Dzis po pracy zrobie lepsze zdjecie- rozumiem ze interesuje cie reduktor ktorego nie bylo na poprzednich.


Najlepiej zrób foty od początku wszystkiego w dobrej jakości.

Przeczytaj instrukcję 2 razy zapoznaj się z programem i daj znać a wtedy dostaniesz dalsze wskazówki aha i możesz już szukać wiertła do metalu o średnicy 2,5mm.

Powodzenia.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:08, 20.01.2010

Dalby rade taki?

http://cgi.ebay.co.u...=item53df1b7c57

Wiem ze drozszy ale mniej zachodu z wysylka i ewentualna reklamacja.
  • 0

#27 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:54, 20.01.2010

myron7, jak masz laptopa na port RS232 to możesz kupić, ja proponowałem na USB.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#28 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:13, 20.01.2010

A ja Wam powiem tak nie wiem co się stało.Mimo,że temp.jest minusowa to po założeniu Staga Plus wszystko się poprawiło.Nie mam żadnych problemów.autko chodzi rewelacyjnie nic się nie dławi,chodzi tak samo jak na benzynie,nic nie wyskakuje czyżby wszystko się ułożyło.Nawet listwa wtryskowa Martix HD544 zaczęła ciszej chodzić.Dzisiaj porównałem pracę listwy z pracą listwy Med z autem Malesa i jest nieporównywalnie ciszej (mimo,że Medy z zasady głośniej chodzą)Auto ozdrowiało i "banan" znowu pojawił się na twarzy nic tylko się cieszyć i nie zapeszać.
  • 0

#29 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:41, 28.01.2010

Witam wszystkich jeszcze raz jest to mój pierwszy wpis na forum.Mam problem z czekiem na lpg.Graty mam stag 300,reduktor Magic III,wtryski KME jakaś niby nowość o średnicy dysz 2,2mm.Wcześniej mialem wtryski magic ale gazownik wymienil mi na KME niby dużo szybsze.Wiele razy sprawdzal sklad mięszanki i jest prawidlowy.Po sprawdzeniu na komputerze w serwisie wyszedl bląd katalizatora. Ale jak przejadę się na benzynie ok. 100km czek gaśnie,póżniej jak przelącze na gaz to po 80-100km znowu się zapala.Nie wiem co robić sprzedać samochód, chociaż bym niechcial,poniewaz na benzynie i lpg super jeżdzi i nic się nie dzieje-tak samo się wkręca.Proszę o poradę.Niestety mam problem z literą "l"zepsuta klawiatura.Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-01-28, 15:43 ]
Dodaje,że reduktor mialem wcześniej Scorpion mini ale wymienil mi na Magic III i nic znowu czek-co robić.Dziękuje za każdą informację.
  • 0
donald

#30 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:30, 28.01.2010

reduktor Magic III,wtryski KME jakaś niby nowość o średnicy dysz 2,2mm.Wcześniej mialem wtryski magic ale gazownik wymienil mi na KME niby dużo szybsze

:k dysze 2.2 "zabij"gazownika przynajmniej 2.5-2.7 u mnie przy 190 KM mam rozwiercone na 3 mm.Po co KME Magic jety spokojnie dawały by radę.Reduktor i tutaj proszę się nie obrazić Magic III to niestety nowość i jest jeszcze nie dopracowany.Nie oznacza to,że będzie źle chodził (Boryskonin ma taki i nic nie meldował o problemach).Podjedź do gazownika i jeżeli jest skłonny do takich zamian to niech to zrobi.Słyszałem i to parę dni temu,że Reduktory Scorpion ST i GT to na razie na rynku są najlepsze i jak się trafi dobrze długo posłużą(nie mówię tutaj o Landi i jego podzespołach bo to inna klasa)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq