XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine. Pierwsszy dzien instalacji.
#76
Napisano 00:56, 18.03.2010
Jedź pod ten adres, gość Ci zrobi. Wyłóż sprawę i będzie OK. Powiedz, że polecili ludzie z lpg-forum.pl
[ Dodano: 2010-03-18, 12:13 ]
Mapy po ustawieniu mnożnika
Laptop, pusta droga i 15 minut zajęło samemu. Trzeba było poprawić mnożnik bo mapy były rozjechane po czyszczeniu wtrysków.
Zrzuty robione w odstępie pół minuty. Jutro pewnie też inaczej będzie wyglądać.
Patrzymy tylko na czasy wtrysków benzyny (po prawej), czasy wtrysków LPG nas nie interesują. Przełączamy LPG<->benzyna i patrzymy czy czasy wtrysków się nie zmieniają. Jak po przełączeniu benzyna -> czasy maleją, to jest za bogato (ECU skraca czas wtrysku), jak czasy rosną - ubogo (ECU zwiększa czas wtrysku).
Do zobaczenia na trasie.
#77
Napisano 19:24, 18.03.2010
#78
Napisano 19:42, 18.03.2010
Jako ciekawostkę podam Wam, że dla mojego autka i zestawu: Stag4, MagicJet, EG-A200KM optymalne dysze to 2,3 mm miałem przez zimę 2,5 ale mnożnik wychodzi niewiele ponad 1 w najwyższym punkcie. Zapomniałem zrobić screen ale mam zapisane ustawienia i zapisany mnożnik, w sumie to najważniejsze bo mapy pokrywają się OK.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#79
Napisano 22:32, 18.03.2010
Zrzut był w momencie Cut-off (noga z gazu). Na drugim to nie wiem. Będzie czas to się przyjrzę. Może czas na wymianę świeczek i kabli.Pablo, a czemu trzeci wtrysk deje minimalnie inny czas Czy to po czyszczeniu tak wyszło
A jakie masz ciśnienie?
Pegaz1987, jedź do gościa co się zna, zrób jak trzeba i weź rachunek. Niech szmaciarz zapłaci. Nie potrafi? Niech wyskakuje z kasy. Pożegnaj go staropolskim "Ch..j ci w d..e"
Do zobaczenia na trasie.
#80
Napisano 20:11, 19.03.2010
#81
Napisano 21:00, 19.03.2010
ale pojezdze jeszcze bo poki co nic nie swieci na desce to moze bedzie juz ok
A w dziąsło chcesz? Teraz jest dobrze, a potem jak będzie potrzeba żeby auto było sprawne, to będzie źle i sr...czki dostaniesz, że na gwałt fachowca. Rób i już.
Do zobaczenia na trasie.
#82
Napisano 21:20, 20.03.2010
Pegaz nie kombinuj zrób jak Pablo prosi jak teraz jest dobrze to po poprawkach będzie jeszcze lepiej.Sumienie nie będzie Cię gryzło,a i trik patrzenia na licznik w celu wypatrzenia kontroli check zniknie.pojezdze jeszcze bo poki co nic nie swieci na desce to moze bedzie juz ok
Pożegnaj go staropolskim "Ch..j ci w d..e
#83
Napisano 21:35, 20.03.2010
jedź do gościa co się zna, zrób jak trzeba i weź rachunek. Niech szmaciarz zapłaci. Nie potrafi? Niech wyskakuje z kasy. Pożegnaj go staropolskim "Ch..j ci w d..e"
Na pewno szmaciarz odda akurat... i co będzie się po sądach ciągał za kilkaset złotych Miro miał rację dziki kraj
#84
Napisano 12:31, 24.04.2010
Zastanawiałem się przez długi czas jaki gaz założyć do mojego accorda bo niestety na benzynie sie nie wyżyje
Forum mi pomogło skorzystałem z linku od siwego i twardo uparłem sie przy gratach takich jakie były opisane W połowie maja będzie instalowany zestawik taki jak elektronika STAG4, reduktor EG O zapasie mocy do 200KM, wtryski MATRIX HD344. Zamówiłem też przewód do STAGA(tzn. regulacji) i ściągam oprogramowanie ze strony producenta, jeśli auto wyjedzie od gaziarza i bedzie dobrze to gitara, jeśli nie to popytam się was na forum i pewnie wtedy będzie już dobrze
Pozdrawiam
#85
Napisano 14:02, 24.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#86
Napisano 12:12, 25.04.2010
Dzięki za rade
#87
Napisano 14:37, 25.04.2010
PotwierdzamHD544 trzeba dać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych