Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przegrzewający się silnik

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:47, 24.03.2015

Wszystko fajnie jeśli będzie naprawiony i będzie wszystko ok, gorzej jak już się coś przegrzało skoro nie było obiegu wody przy cylindrach i będzie brać olej itp wtedy co?- mechanik powie no sorry tak wyszło... łaski Ci nie robi naprawiając to co źle zrobił i tylko trzymać kciuki żeby na poprawce się skończyło.


  • 0

#17 Afgan227

Afgan227
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatckback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:12, 24.03.2015

Nie sądzę, żeby aż tak się zagotowała. Temperatura na zegarze była (maksymalnie, raz) na równym środku między połową a końcem skali. 

Biorąc pod uwagę, że normalnie mam niecałą połowę (a to jest około 78-82 stopni, sprawdzone przez OBD) , to szacunkowo musiało być około 100. 

 

Jeżeli jednak będzie coś nie tak, to mam faktury. Skoro majster jest pod nimi podpisany to chyba daje jakąś gwarancję na to co robi.  


Użytkownik Afgan227 edytował ten post 09:56, 24.03.2015

  • 0

#18 Afgan227

Afgan227
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatckback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:00, 24.03.2015

Wadliwa pompa to AISIN. Dostawa następnej pompy się opóźnia... Odbiór auta tez. 


  • 0

#19 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2,582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:01, 24.03.2015

Nie wierzę żeby aisin tak padła na starcie... U mnie wytrzymała juz kolo 100 tys/ponad 6 lat i nic jej nie dolega ani jej nie słychać
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#20 Afgan227

Afgan227
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatckback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:26, 24.03.2015

Teorie spiskowe na forum budują poczucie strachu u mnie.

Z drugiej strony nie za często można na forum wyczytać, że ktoś chwali mechanika. Zawsze jest "zmień majstra" , "co za fachura"  i wiele innych podobnych tekstów. 

 

Mam nadzieję, że przy odbiorze auta zobaczę "wadliwą pompę". I wszystko się wyjaśni. 


  • 0

#21 krzysiekszopen

krzysiekszopen
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:białystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 24.03.2015

Termostat i tyle. Nie sugeruj się, że wymieniałeś. U mnie termowyłącznik wentylatorów w zamienniku EPS działał 2 m

U mnie w tamtym roku zablokował się termostat w pozycji zamkniętej ale ogrzewanie było,zresztą jak jechałem do mechanika to dałem ogrzewanie na maxa i temperatura spadła,więc to nie termostat.


  • 0

#22 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:57, 24.03.2015

Spadła temperatura bo nagrzewnica zadziałała jak chłodnica.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#23 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1,011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:58, 24.03.2015

To nie teorie spiskowe tylko realia tzn. fakty z życia.

Ze ktoś jest miły to nie znaczy że musi być "dobra firma".

 

Poprawienie złej naprawy to normalne i nikt w twoim przypadku łaski nie robi, bo masz gwarancję.

 

Majster może ci pokazać pompę jaką chce, ma na pewno dużo po wymianach.

Wiesz która była twoja, czy pokaże ci tą twoją wadliwą?

 

AISIN z tego co widziałem w i-necie to japońska dobra firma, obojętne gdzie produkują, więc to trochę dziwne że niby aż tyle było wadliwych produktów. c065.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#24 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:48, 24.03.2015

Afgan to trafiłeś uczciwego machera jeśli tak podszedł do sprawy. Nie zawsze tak się trafi. Jak temperatura poszła w górę i zaniechałeś to nic się nie stało.
  • 0

#25 Afgan227

Afgan227
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatckback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:55, 25.03.2015

Odebrałem auto od mechanika , w końcu.

 

Pompa była niesprawna , bo wirnik nie trzymał się w ogóle trzepienia , do którego powinnien być zdaje się przytwierdzony na stałe. 

Pasek napędzał rolkę, która się obracała wraz z trzpieniem, a wirnik, który był luźny już się nie obracał. 

 

Dla ciekawostki  dodaje zdjęcie pompy z przed wymiany. -----> http://zapodaj.net/f...06fc60.jpg.html

Na obudowie widnieje napis FEBI. I na taką postawiłem tym razem.

Wirnik wygląda zdecydowanie solidniej, jest bodajże żeliwny.

 

Mam nadzieję, że ta dłużej wytrzyma. 

 

 

 

 


  • 0

#26 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1,796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 23:22, 25.03.2015

Ta pompa ze zdjęcia nie wygląda na nówkę z przebiegiem 200 km - raczej na starocie


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#27 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:20, 26.03.2015

Tym razem się zgodzę z Czarnotą. Grubą nicią to szyte.. Dziwna sprawa. Acco nie ma uszczelki pod pompę tylko silikon ?


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 07:23, 26.03.2015

  • 0

#28 Afgan227

Afgan227
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatckback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:14, 26.03.2015

Wybaczcie było późno jak pisałem. Troszkę źle się wyraziłem. To fotka pompy zanim był wymieniany rozrząd. Jeszcze wcześniejsza. Nie ta wadliwa, tylko ta na, której jeździłem do momentu wymiany rozrządu. :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq