Wszystko fajnie jeśli będzie naprawiony i będzie wszystko ok, gorzej jak już się coś przegrzało skoro nie było obiegu wody przy cylindrach i będzie brać olej itp wtedy co?- mechanik powie no sorry tak wyszło... łaski Ci nie robi naprawiając to co źle zrobił i tylko trzymać kciuki żeby na poprawce się skończyło.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 07:47, 24.03.2015
#17
Napisano 08:12, 24.03.2015
Nie sądzę, żeby aż tak się zagotowała. Temperatura na zegarze była (maksymalnie, raz) na równym środku między połową a końcem skali.
Biorąc pod uwagę, że normalnie mam niecałą połowę (a to jest około 78-82 stopni, sprawdzone przez OBD) , to szacunkowo musiało być około 100.
Jeżeli jednak będzie coś nie tak, to mam faktury. Skoro majster jest pod nimi podpisany to chyba daje jakąś gwarancję na to co robi.
Użytkownik Afgan227 edytował ten post 09:56, 24.03.2015
#18
Napisano 10:00, 24.03.2015
Wadliwa pompa to AISIN. Dostawa następnej pompy się opóźnia... Odbiór auta tez.
#19
Napisano 10:01, 24.03.2015
#20
Napisano 10:26, 24.03.2015
Teorie spiskowe na forum budują poczucie strachu u mnie.
Z drugiej strony nie za często można na forum wyczytać, że ktoś chwali mechanika. Zawsze jest "zmień majstra" , "co za fachura" i wiele innych podobnych tekstów.
Mam nadzieję, że przy odbiorze auta zobaczę "wadliwą pompę". I wszystko się wyjaśni.
#21
Napisano 11:03, 24.03.2015
Termostat i tyle. Nie sugeruj się, że wymieniałeś. U mnie termowyłącznik wentylatorów w zamienniku EPS działał 2 m
U mnie w tamtym roku zablokował się termostat w pozycji zamkniętej ale ogrzewanie było,zresztą jak jechałem do mechanika to dałem ogrzewanie na maxa i temperatura spadła,więc to nie termostat.
#22
Napisano 11:57, 24.03.2015
Spadła temperatura bo nagrzewnica zadziałała jak chłodnica.
#23
Napisano 12:58, 24.03.2015
To nie teorie spiskowe tylko realia tzn. fakty z życia.
Ze ktoś jest miły to nie znaczy że musi być "dobra firma".
Poprawienie złej naprawy to normalne i nikt w twoim przypadku łaski nie robi, bo masz gwarancję.
Majster może ci pokazać pompę jaką chce, ma na pewno dużo po wymianach.
Wiesz która była twoja, czy pokaże ci tą twoją wadliwą?
AISIN z tego co widziałem w i-necie to japońska dobra firma, obojętne gdzie produkują, więc to trochę dziwne że niby aż tyle było wadliwych produktów.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#24
Napisano 15:48, 24.03.2015
#25
Napisano 22:55, 25.03.2015
Odebrałem auto od mechanika , w końcu.
Pompa była niesprawna , bo wirnik nie trzymał się w ogóle trzepienia , do którego powinnien być zdaje się przytwierdzony na stałe.
Pasek napędzał rolkę, która się obracała wraz z trzpieniem, a wirnik, który był luźny już się nie obracał.
Dla ciekawostki dodaje zdjęcie pompy z przed wymiany. -----> http://zapodaj.net/f...06fc60.jpg.html
Na obudowie widnieje napis FEBI. I na taką postawiłem tym razem.
Wirnik wygląda zdecydowanie solidniej, jest bodajże żeliwny.
Mam nadzieję, że ta dłużej wytrzyma.
#26
Napisano 23:22, 25.03.2015
Ta pompa ze zdjęcia nie wygląda na nówkę z przebiegiem 200 km - raczej na starocie
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#27
Napisano 07:20, 26.03.2015
Tym razem się zgodzę z Czarnotą. Grubą nicią to szyte.. Dziwna sprawa. Acco nie ma uszczelki pod pompę tylko silikon ?
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 07:23, 26.03.2015
#28
Napisano 08:14, 26.03.2015
Wybaczcie było późno jak pisałem. Troszkę źle się wyraziłem. To fotka pompy zanim był wymieniany rozrząd. Jeszcze wcześniejsza. Nie ta wadliwa, tylko ta na, której jeździłem do momentu wymiany rozrządu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych