XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:12, 23.03.2015
#17
Napisano 18:14, 24.03.2015
Jesli piasta krzywa toczenie tarcz pomoze na krotko, o ile jest jeszcze na nich miesa do stoczenia.
Użytkownik soul edytował ten post 18:16, 24.03.2015
#18
Napisano 18:44, 24.03.2015
Soul, cytuję "pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac."
x 2
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#19
Napisano 11:19, 25.03.2015
Czarnota, z całym szacunkiem, ale ten Twój post jest całkowicie niepotrzebny. A jeśli już tak naprawdę musiałeś zacytować to chociaż rób to ze sztuką i korzystaj z funkcji "Cytuj" dostępnej w każdym poście na dole po prawej stronie
#20
Napisano 11:28, 25.03.2015
pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac.
x2
Ja uważam, że częste przypominanie o takim stanie tych powierzchni jest jak najbardziej potrzebne - widać to też w innych tematach
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#21
Napisano 23:40, 28.03.2015
Mam jeszcze jedno pytanie: czy piasta o numerze 44600-S84-A00 z wersji 2.3 USA dostępna np. na ebay pasuje do wersji europejskiej zamiast części numer 44600-S1A-E00? Nie znalazłem tego na forum co oznacza, że pytanie może być skrajnie głupie bo nie wierzę, że nikt nie kombinował w tą stronę
#22
Napisano 07:47, 29.03.2015
Tego też nie znalazłem a szukałem... Zazwyczaj jeśli numer katalogowy jest inny to części są różne. Swoją drogą nasze auta są na rynku tak długo, że jeśli było by takie rozwiązanie już byśmy o nim wiedzieli.
Użytkownik soul edytował ten post 07:48, 29.03.2015
#23
Napisano 13:45, 29.03.2015
Mam jeszcze jedno pytanie: czy piasta o numerze 44600-S84-A00 z wersji 2.3 USA dostępna np. na ebay pasuje do wersji europejskiej zamiast części numer 44600-S1A-E00? Nie znalazłem tego na forum co oznacza, że pytanie może być skrajnie głupie bo nie wierzę, że nikt nie kombinował w tą stronę
Honda Plaza miała wystawioną na Allegro jedną sztukę piasty tylnej z łożyskiem za 349 zł - nie było ofert kupna
Użytkownik Czarnota edytował ten post 13:48, 29.03.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#24
Napisano 15:47, 29.03.2015
I trzeba dodać: kategorycznie żadnego smarowania powierzchni styku piasta - tarcza.Jezeli felgi bylyby winne bicia to biloby caly czas, a jesli tylko podczas hamowania to mamy odpowiedz. Pierwsze co sprawdzenie tarcz/piast. Nowe piasty mozna byloby sprobowac sciagac z uk... koszt z tego co kiedys sie orientowalem to okolice 550-650 zl. Zawsze to 400zl mniej niz ASO. Mi udalo sie trafic uzywke w cenie 70zl pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac.
Jesli piasta krzywa toczenie tarcz pomoze na krotko, o ile jest jeszcze na nich miesa do stoczenia.
Do zobaczenia na trasie.
#25
Napisano 17:46, 01.04.2015
wywazylem kola u dobrego magika i trzesienie kiera w czasie jazdy ustapilo natomiast podczas hamowania dalej jest. Zmierzylem tarcze lewa przod ma 0,2mm bicia prawa 0,15
#26
Napisano 20:01, 01.04.2015
Obie tarcze do wymiany. W Accordzie będzie telepać od 0,05mm bicia na tarczach
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#27
Napisano 06:29, 02.04.2015
dodam tez ze z racji braku czasu nie mierzylem piast ale zmierzylem przylgnie tarczy i wartosci byly znikome cos miedzy0,01 a 0,02
#28
Napisano 08:00, 02.04.2015
Przy zmianie tarcz zmierz bicie piast, pomiar którego dokonałeś jest bez sensu
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#29
Napisano 11:20, 02.04.2015
to tak tylko z ciekawosci bylo zrobione:) a przy krzywych piastach kiera by nie telepalo podczas jazdy?
#30
Napisano 13:39, 02.04.2015
Nie, przy 0,07mm bicia na piaście nie poczujesz żadnych wibracji podczas jazdy - przy hamowaniu niestety już tak
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, tarcze, bicie, felgi
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych