Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Bicie tarcz a felgi

VI tarcze bicie felgi

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:12, 23.03.2015

Kamil Przetocz te tarcze jeszcze raz. Koszt minimalny a będzie ok.
  • 0

#17 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 18:14, 24.03.2015

Jezeli felgi bylyby winne bicia to biloby caly czas, a jesli tylko podczas hamowania to mamy odpowiedz. Pierwsze co sprawdzenie tarcz/piast. Nowe piasty mozna byloby sprobowac sciagac z uk... koszt z tego co kiedys sie orientowalem to okolice 550-650 zl. Zawsze to 400zl mniej niz ASO. Mi udalo sie trafic uzywke w cenie 70zl pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac.

Jesli piasta krzywa toczenie tarcz pomoze na krotko, o ile jest jeszcze na nich miesa do stoczenia.

Użytkownik soul edytował ten post 18:16, 24.03.2015

  • 0

#18 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 18:44, 24.03.2015

Soul, cytuję "pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac."

 

x 2   


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#19 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:19, 25.03.2015

Czarnota, z całym szacunkiem, ale ten Twój post jest całkowicie niepotrzebny. A jeśli już tak naprawdę musiałeś zacytować to chociaż rób to ze sztuką i korzystaj z funkcji "Cytuj" dostępnej w każdym poście na dole po prawej stronie ;-) :B


  • 0

#20 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 11:28, 25.03.2015

pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac. 

 

x2

 

Ja uważam, że częste przypominanie o takim stanie tych powierzchni jest jak najbardziej potrzebne - widać to też w innych tematach :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#21 dr.kamil

dr.kamil
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:S
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:VI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 28.03.2015

Mam jeszcze jedno pytanie: czy piasta o numerze 44600-S84-A00 z wersji 2.3 USA dostępna np. na ebay pasuje do wersji europejskiej zamiast części numer 44600-S1A-E00? Nie znalazłem tego na forum co oznacza, że pytanie może być skrajnie głupie bo nie wierzę, że nikt nie kombinował w tą stronę ;)


  • 0

#22 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:47, 29.03.2015

Tego też nie znalazłem a szukałem... Zazwyczaj jeśli numer katalogowy jest inny to części są różne. Swoją drogą nasze auta są na rynku tak długo, że jeśli było by takie rozwiązanie już byśmy o nim wiedzieli. ;-)


Użytkownik soul edytował ten post 07:48, 29.03.2015

  • 0

#23 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 13:45, 29.03.2015

Mam jeszcze jedno pytanie: czy piasta o numerze 44600-S84-A00 z wersji 2.3 USA dostępna np. na ebay pasuje do wersji europejskiej zamiast części numer 44600-S1A-E00? Nie znalazłem tego na forum co oznacza, że pytanie może być skrajnie głupie bo nie wierzę, że nikt nie kombinował w tą stronę ;)

Honda Plaza miała wystawioną na Allegro jedną sztukę piasty tylnej z łożyskiem za 349 zł - nie było ofert kupna


Użytkownik Czarnota edytował ten post 13:48, 29.03.2015

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#24 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:47, 29.03.2015

Jezeli felgi bylyby winne bicia to biloby caly czas, a jesli tylko podczas hamowania to mamy odpowiedz. Pierwsze co sprawdzenie tarcz/piast. Nowe piasty mozna byloby sprobowac sciagac z uk... koszt z tego co kiedys sie orientowalem to okolice 550-650 zl. Zawsze to 400zl mniej niz ASO. Mi udalo sie trafic uzywke w cenie 70zl pozniej wyszlifowac na lustro i mam spokoj od dluzszego czasu. Pamietac nalezy ze powierzchnia styku piasty i tarczy musi byc gladka na maksa! Wyszlifowana do zera, tak samo styk tarczy i felgi. Tego trzeba pilnowac.

Jesli piasta krzywa toczenie tarcz pomoze na krotko, o ile jest jeszcze na nich miesa do stoczenia.

I trzeba dodać: kategorycznie żadnego smarowania powierzchni styku piasta - tarcza.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#25 dominik86x

dominik86x
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 01.04.2015

wywazylem kola u dobrego magika i trzesienie kiera w czasie jazdy ustapilo natomiast podczas hamowania dalej jest. Zmierzylem tarcze lewa przod ma 0,2mm bicia prawa 0,15


  • 0

#26 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:01, 01.04.2015

Obie tarcze do wymiany. W Accordzie będzie telepać od 0,05mm bicia na tarczach


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#27 dominik86x

dominik86x
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:29, 02.04.2015

dodam tez ze z racji braku czasu nie mierzylem piast ale zmierzylem przylgnie tarczy i wartosci byly znikome cos miedzy0,01 a 0,02


  • 0

#28 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:00, 02.04.2015

Przy zmianie tarcz zmierz bicie piast, pomiar którego dokonałeś jest bez sensu ;)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#29 dominik86x

dominik86x
  • Forumowicz
  • 107 postów
  • Skąd:Siedlce
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 02.04.2015

to tak tylko z ciekawosci bylo zrobione:) a przy krzywych piastach kiera by nie telepalo podczas jazdy?


  • 0

#30 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:39, 02.04.2015

Nie, przy 0,07mm bicia na piaście nie poczujesz żadnych wibracji podczas jazdy - przy hamowaniu niestety już tak


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, tarcze, bicie, felgi

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq