Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Tunel Srodkowy

VI Tunel srodkowy wnętrze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 julisc

julisc
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:59, 13.02.2015

Witam, czy jest jakiś opis lub manual jak zdemontować tunel środkowy w VI genie? Czy trzeba zdemontować dodatkowo dźwignię ręcznego czy nie trzeba ?


  • 0

Julisc


#2 Patriko

Patriko
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 13.02.2015

Nie wiem czy ktoś robił opis lub manual demontażu tunelu w VI gen, to bardzo prosta sprawa.

Odkręcamy 3 śruby:

- 2 po bokach tunelu, gdzieś na wysokości oparcia przednich foteli - czyli fotele max do przodu i odkręcić 2 śruby po obu bokach tunelu

- 1 śruba w którymś z wgłębień tunelu na kubki / napoje

Potem wystarczy ściągnać tunel, dźwigni ręcznego nie trzeba do tego demontować. 


Użytkownik Patriko edytował ten post 16:33, 13.02.2015

  • 0

#3 julisc

julisc
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:39, 13.02.2015

No te śruby to wiem że trzeba odkręcić tylko właśnie nie wiedziałem co z ręcznym. Czyli dobrze że nie trzeba go zdejmować. To teraz już proste. Dzięki za podpowiedź.


  • 0

Julisc


#4 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 01:01, 14.02.2015

jeszcze wewnatrz sa sruby trzeba odkrecic.
chyba klucz 10mm

Użytkownik 93karol edytował ten post 01:01, 14.02.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#5 julisc

julisc
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:59, 17.02.2015

Nie żeby zdjąć sam tunel wystarczy odkręcić tylko 3 wkręty. Dwa po bokach i jeden w tym pojemniczku na środku. Już zrobione.


  • 0

Julisc


#6 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:21, 27.01.2024

Trochę inne pytanie.

Od dłuższego czasu poszukuję podłokietnika (czarny, skóra) już nawet nie czarny bo przecież można pomalować, nie skóra bo można "obić" skórą, nawet jak coś połamane to można pokleić itd.

W tej chwili są dostępne 2 w ogłoszeniach, ale fizycznie sprzedawcy już ich nie mają.

No i wpadłem na pomysł żeby zaadaptować podłokietnik z accord VII (jest ich sporo i cena nawet fajna) i teraz prośba.

Czy ktoś z posiadaczy VII mógłby podać mi wymiary zewnętrzne tunelu, głównie jego tylnej części z podłokietnikiem (szerokość, wysokość, długość)

 

Z góry dziękuję za pomoc

no chyba że ktoś ma inny pomysł (uniwersalne podłokietniki odpadają, wolę coś "porzeźbić z hondowskiego)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Tunel srodkowy wnętrze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq