co to znaczy miękki w dotyku ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 17:47, 12.02.2015
#17
Napisano 21:30, 12.02.2015
A łączniki stabilizatora sprawdziłeś?
Jest miękki bo jest osłonięty gumą . Od wahacza górnego w dól odchodzi wygięta jak łuk część (nie mam pojęcia jak to się nazywa) złap to i mocno poruszaj nie powinno być tak żadnych luzów i stuków. Ewentualnie weź coś długiego włóż w sprężynę nad wahaczem i naciskaj w dól ten wahacz i wyłapiesz tak luzy.
Jak coś pomięszałem to poprawcie bo dawno tego nie robiłem.
5,6,7
#18
Napisano 22:08, 12.02.2015
Ta wygięta jak łuk część jest integralną częścią zwrotnicy, nr 1 lub 2 z rysunku poniżej
Niestety, żeby na 100% ocenić górny sworzeń trzeba by go całkowicie wyjąć z wahacza oczywiście górnego.
Jeśli sworzeń odzywa się już wyraźnie - można nausznie zlokalizować chrobotanie/stuki od niego i są wyczuwalne luzy - to już jest bardzo niebezpiecznie i nie ma co zwlekać z wymianą.
To samo dotyczy sworznia dolnego wahacza, tutaj jest gorzej ze skutkami "wypięcia" sworznia.
Jednym z symptomów jest wyczuwalne "cięższe" kręcenie kierą i jej nie swobodne "odbijanie"
http://www.partsbase...n-b-27-knuckle/
Użytkownik Czarnota edytował ten post 16:37, 14.02.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#19
Napisano 12:49, 13.02.2015
Na szarpakach dolny sworzeń jest ciężko zdiagnozować ...
Czarnota w czym chcesz zamocować wymontowany sworzeń na sztywno żeby stwierdzić w nim luzy ? Jak chcesz sprawdzić w nim zużycie ?
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 12:58, 13.02.2015
#20
Napisano 12:35, 14.02.2015
koledzy sprawdzilem dzis jeszcze raz dokladnie. wyczuwam delikatny luz na kole jesli zlape je na górze i ciagne do siebie. Myślicie ze to jest górny sworzeń?
#21
Napisano 15:58, 14.02.2015
Luz tak jak na drugim filmiku w 37 sekundzie? tzn na części o której ja pisałem to musi być sworzeń wahacza górnego. Jakbyś sam wymieniał to nie zapomnij o nacięciach lub kropkach które muszą się pokrywać żeby dobrze wsadzić sworzeń
5,6,7
#22
Napisano 16:51, 14.02.2015
spróbuj złapać za 15 3 (3:45) może wtedy być luz na łożysku
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:52, 14.02.2015
#23
Napisano 19:04, 14.02.2015
Sam będę wymieniał.Zastanawiam się nad kupnem całego wahacza bo łatwiej wymienić.....
#24
Napisano 07:17, 15.02.2015
Jak nie masz czym wycisnąć to zdemontuj wahacz kup sworzeń i jedź do jakiegoś warsztatu z prośbą żeby Ci wprasowali. Wezmą prawdopodobnie na czteropaka.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 07:17, 15.02.2015
#25
Napisano 08:47, 15.02.2015
Jak nie masz czym wycisnąć to zdemontuj wahacz kup sworzeń i jedź do jakiegoś warsztatu z prośbą żeby Ci wprasowali. Wezmą prawdopodobnie na czteropaka.
Dokładnie ja tak zrobiłem, tylko mnie to kosztowało 2 x czteropak, wiadomo podstolyca
Łukasz, jak sprawdzić sworzeń mając go w ręku lub nawet tylko na wypiętym wahaczu. ?
Bardzo prosto - palczaście - tak jak na pierwszym filmiku, który Nie pokazuje górnego wahacza naszych Acco
Drugi filmik, trochę ściemy w opisie - nie pokazane wszystkie ważne czynności/momenty,
a najlepszy "momenty były ?" jest 3:45 minuta filmu - zamiennik wahacza ULTRA-8 Made in China
Użytkownik Czarnota edytował ten post 09:26, 15.02.2015
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#26
Napisano 13:02, 15.02.2015
Sprawdziłem dziś górny wahacz. Po zdjeciu kola wziołem zabke i sprawdziłem luz. Okolo trzech milimetrów góra dól. Za chwile spróbuje wrzucic filmik z luzem. I mam przyczyne pukania
Użytkownik Marcineta edytował ten post 13:28, 15.02.2015
#27
Napisano 14:40, 15.02.2015
Masz do wyboru:
Wyższa pólka: OEM - tylko z wahaczem, Rouville, 555
Średnia pólka: CTR, JapanLine, marki własne dużych hurtowni moto
Poza półką: Made in China
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#28
Napisano 15:03, 15.02.2015
na pewno wyższa pólka,na dużej będzie spokój. Kupie cały wahacz i sam wymienie.
#29
Napisano 15:08, 15.02.2015
Kto bogatemu zabroni powodzenia
#30
Napisano 18:07, 15.02.2015
po ch... cały wahacz zmieniać jak można sam sworzeń ? A jak kupić inny niż oryginał to tam już samych sworzni nie wymienisz
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych