Woda leje się przez ten otwór za pedałem sprzęgła co jest na drugim zdjęciu, więc dziury nie trzeba szukać. W tym miejscu był jakiś kołek. Pytanie po co ta dziura ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 21:53, 22.04.2016
#47
Napisano 22:11, 22.04.2016
Na moje oko to tam nie wiele blachy zostało bo już nawet przez te włókno szklane rdza sie przebija..
Otworu szcze nie kojarze teraz..pobaw sie w ciemnym miejscu z latarką, poswiec przez niego i szukaj gdzie ma swoje wyjście...może przeznaczenie tego samo wyjdzie przy oględzinach..
Zajrzyj w mój temat tam tez jest dużo zdjęć z rozebranego auto to może coś sobie znajdziesz..
#48
Napisano 23:33, 22.04.2016
ciulato to ktoś zrobił.
#49
Napisano 20:00, 25.04.2016
Nie mam pojęcia do czego jest ten otwór. Dzisiaj deszcz padał cały dzień i już jest sporo wody na podłodze i widać, że przez ten otwór ciekła. Latarką świeciłem, ale z żadnej innej strony nie dochodzi światło. Zalepię go szczelnie bo nie mam pojęcia co to może być.
#50
Napisano 12:22, 26.04.2016
Oto zdjęcia.
wgl tutaj brakuje ci fabrycznych dwóch gąbek, może to winowajca
Podłączę się do tematu. U mnie jest podobnie ale raczej jest ruda na łączeniu grodzi z nadkolem. Zdjąłem nakładki na progi, odkręciłem stopkę na nogę, odgiąłem tą wykładzinę i gumę. Pod spodem była taka papa czy coś w tym rodzaju (załącznik 1). Wydaje mi się, że tam już było coś grzebane bo takiej papy chyba w oryginale nie ma. Postukałem tam wkrętakiem ale to jest mocno twarde więc nie bardzo szło. Zajrzałem tam głębiej i też rudej nie było widać. Zrobiłem próbę lania wody od góry (szyby) i od nadkola. Po kilku minutach lania zauważyłem którędy cieknie woda (załącznik 2), w tym miejscu był jakiś kołek ale go wyjąłem. Później lałem tylko nadkolem i przez ten sam otwór, za pedałem sprzęgła lała się woda do środka. Czy to oznacza, że to jest ten typowy przypadek (łączenie grodzi z nadkolem) czy to jest jakaś inna przyczyna ? W jaki sposób da się to naprawić ? Z tego co zauważyłem to jest cholernie ciężki dostęp i prawdopodobnie trzeba dużo rozebrać.
Druga sprawa ta dziurka co ty masz jest pod pedałem gazu ?
#51
Napisano 13:01, 26.04.2016
Pod pedałem sprzęgła tak jak pisałem.
#52
Napisano 13:10, 26.04.2016
Pod pedałem sprzęgła tak jak pisałem.
nie wiem czasem czy nie powinien tam być jakiś plastik. Bo od wołka się dowiedziałem że jest tam plastik pod pedałami, bo ostatnio fure rozkręciłem i nie wiedziałem gdzie jeden plastik był i ponoć właśnie w tych miejscach ma być.
Użytkownik Troy edytował ten post 13:12, 26.04.2016
#53
Napisano 13:42, 26.04.2016
Sam już nie wiem. Zalepię to aby do środka nie leciało, bo nie mam teraz czasu tego porządnie robić.
#54
Napisano 00:15, 31.07.2016
Cześć.
Podepnę się pod temat. Mam wodę pod wykładziną z przodu u pasażera. Najprawdopodobniej to po ulewie, która była w piątek. Temat przeszukałem mocno, ale potrzebuję jeszcze wskazówki, bo aktualnie jestem na wakacjach i nie mam za bardzo możliwości sprawdzenia wszystkiego kompleksowo. Mam nadzieję, że to jakaś pierdoła, bo nigdy wcześniej mi się nie to zdarzyło, a niedawno miałem wymienianą przednią szybę. I myślę, że może tam coś popsuli. To co udało mi się dzisiaj po ciemku sprawdzić i zrobić:
- woda nie stoi, ale nawet welurowy dywanik jest wyczuwalnie wilgotny
- wykładzina mokra jest pod całym dywanikiem, ale najwięcej wody wchłonęło się w gąbkę pod gumą wyciszającą grodź. Co ciekawe, im wyżej tym bardziej sucho i już na wysokości 15 cm jest chyba całkowicie sucho (na tyle, na ile udało mi się szybko sprawdzić
- podsufitka sucha (ale jestem po 4 godzinnej jeździe, więc może zdążyła się osuszyć)
- zdjąłem osłonę słupka A i tam chyba też jest sucho
- gąbkę wycisnąłem ile się da, wykładzinę odgiąłem ile się da i zostawiłem tak na noc z uchylonymi szybami
Pytania:):
- szyber odrzucam, bo kanalik odpływający jest chyba od strony kierowcy
- jutro z rana chyba zdejmę podszybie i tam popatrzę. Ma ktoś fotkę, jak powinna być dokładnie wygięta ta blacha, która osłania wlot powietrza do kabiny (żeby nie lała się tam woda)? Może podczas wymiany szyby coś im się wygięło
- czy możliwe, że woda leje się przez źle wpięte albo uszkodzone spinki (te okrągłe koło wycieraczek)?
- czy podszybie musi dokładnie przylegać do szyby? U mnie lekko odstaje w niektórych miejscach, ale wydawało mi się, że to taka atrapa tylko, więc nie przejmowałem się. Czy w związku z tym na test polewania wody ma znaczenie, czy podszybie jest założone?
- gdzie dokładnie są kanały odprowadzające wodę z podszybia?
- czy to prawda, że źle wklejonej szyby się nie doszczelnia, tylko powinno się ją wkleić na nowo? Słyszałem taką opinię, która wynika z tego, że szyba to element nośny nadwozia (zapewnia mu stabilność i sztywność) i skoro jest źle wklejona, to i nadwozie nie ma odpowiednich parametrów
#55
Napisano 15:45, 31.07.2016
kanaliki odprowadzające są z dwóch stron, ja strzelam że masz dziure albo w nadkolu albo pod maska pod bezpiecznikami na spawie. Nie podszybie nie musi byc szczelne do szyby bo pod nim znajdziesz
Użytkownik Troy edytował ten post 15:47, 31.07.2016
#56
Napisano 15:49, 31.07.2016
Tak z ciekawości. Idzie dojść ze spawarką do tego łączenia grodzi z nadkolem? Na przykład jakbym to rozebrał i zajechał do blacharza, żeby mi zrobił na miejscu, to da radę czy musi być auto unieruchomione?
#57
Napisano 15:52, 31.07.2016
Tak z ciekawości. Idzie dojść ze spawarką do tego łączenia grodzi z nadkolem? Na przykład jakbym to rozebrał i zajechał do blacharza, żeby mi zrobił na miejscu, to da radę czy musi być auto unieruchomione?
jak wybebeszysz środek to dojdziesz spawarką oczywiscie jeżeli chodzi o te miejsca pod bezpiecznikami bo tam też lubi się robić, a jeżeli chcesz tam w nadkolach robić to sciagasz koła i nie radziłbym spawać jak nie wybebeszysz środka bo mate wygłuszająca podpalisz i narobisz innego pieronstwa.
Mi doprowadzenie tych miejsc do stanu igły i konserwacji podowzia, podszybia, wosku itd pochłonęło dużo gotówki ale wiem że mam to na całe życie. Zamiast szpanować felami wolałem sobię fure ogarnąć
Użytkownik Troy edytował ten post 15:56, 31.07.2016
#58
Napisano 00:02, 01.08.2016
Dzięki. A do tego spawu pod bezpiecznikami jak woda się dostaje? Tamtędy prowadzi kanał odprowadzający? Jutro to sprawdze. Dzisiaj zauważyłem jedynie, że woda z tej dużej rynny pod podszybiem (ta na zdjęciu) cieknie przez otwór na klipsa, który coś od dołu podtrzymuje, i gdzieś niżej tam się zbiera (tyle zauważyłem latarka, bo już ciemno było). To nie powinno być bardziej szczelne?kanaliki odprowadzające są z dwóch stron, ja strzelam że masz dziure albo w nadkolu albo pod maska pod bezpiecznikami na spawie. Nie podszybie nie musi byc szczelne do szyby bo pod nim znajdziesz
#59
Napisano 08:50, 01.08.2016
Dzięki. A do tego spawu pod bezpiecznikami jak woda się dostaje? Tamtędy prowadzi kanał odprowadzający? Jutro to sprawdze. Dzisiaj zauważyłem jedynie, że woda z tej dużej rynny pod podszybiem (ta na zdjęciu) cieknie przez otwór na klipsa, który coś od dołu podtrzymuje, i gdzieś niżej tam się zbiera (tyle zauważyłem latarka, bo już ciemno było). To nie powinno być bardziej szczelne?
Jak by się nie dostawała to by nie gniło
nie wiem o czym mowisz z tym klipsem
A woda na sto pro tam sie zbiera, bo ja mam to zrobione + guma zaciagniete dla wiekszej ochrony i zakonserwowane i po deszczu widze jak na konserwie stoi woda
Użytkownik Troy edytował ten post 09:03, 01.08.2016
#60
Napisano 20:31, 01.08.2016
A ten spaw za bezpiecznikami to można naprawić i zabezpieczyć od strony silnika, czy trzeba cały kokpit rozbierać wewnątrz?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych