Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

SWAP hamulców z VIII do VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
110 odpowiedzi w tym temacie

#61 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 25.05.2018

zobacz sobie u mnie w temacie, fakt, że zostaje max 5 mm nawet pewnie nie ale siedzą :) jakby mało było to fairfax również zakładał na testy

Tu masz kilka fotek.

http://www.accordklu...47-nm/?p=849661

 

Całą zime przelatałem na OEM 17 bez najmniejszego problemu.


  • 0

#62 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:42, 29.05.2018

Panowie szybkie pytanie, jako że auto unieruchomione, stanął tłoczek w zacisku z przodu.... 

 

Pytanie brzmi czy zacisk z VIII podejdzie pod jarzmo VII gena? Chodzi o tarcze 300mm na jednym tłoczku.

Chyba że podejdzie zacisk+jarzmo z VIII to bez znaczenia. 

Pozdrawiam i dzięki za szybko odpowiedź. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#63 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:45, 29.05.2018

Skoro pasuje 320mm z VIII to wydaje mi sie, że cały zacisk pod 300mm z jarzmem tez podejdzie bez problemu.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5010 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#64 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:08, 29.05.2018

Jarzma są inne i wydaje mi się, że nie pasuje sam zacisk.


  • 0

#65 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:12, 29.05.2018

czyli jak już to cały zacisk z jarzmem tak? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#66 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:23, 29.05.2018

a mi sie wydaje ze pasuje 

ale to potwierdze jak wroce do domu

 

ale jak masz klocki, to wkładaj caly zacisk z jarzmem

jak cos to mowie po 20 sprawdze jak to gra jarzmo z 7 do zacisku z 8 plus klocki 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#67 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:59, 06.06.2018

Więc sprawa ma się tak:

 

Całe zaciski PRZEDNIE z jarzmami z Accord 8 pasują p&p do Accorda 7.

Do tego potrzebujemy klocki z 8 oraz najlepiej tarcze!!

Ja zostawiłem swoje tarcze 300mm z 7, zamiast 296mm z 8, niby wszystko było ok, ale większa tarcza haczyła minimalnie swoim "obwodem" o wnętrze zacisku, przez co przy zwalnianiu było "szorowanie"


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#68 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:12, 12.06.2018

Zacisk ma wyorane miejsce po tarczy ;) wiec nie polecam mintowac tarczy 300mm do zaciskow pod tarcze 296;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#69 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:16, 12.06.2018

Panowie zaciski przednie (zwykłe, jednotłoczkowe) z VIII zamontowane do VII z tarczami 300 coś poprawiają?


  • 0

#70 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:20, 13.06.2018

Nie

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#71 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:07, 13.06.2018

Panowie zaciski przednie (zwykłe, jednotłoczkowe) z VIII zamontowane do VII z tarczami 300 coś poprawiają?

 

Napisałem dwa posty wyżej że takie zestawienie nie do końca pasuję,  jedynie co mogą poprawić to wrażenia akustyczne przy wolnej jeździ  :diabelgrin:  :diabelgrin:


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#72 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 11:37, 13.06.2018

Oki dzięki za odp.

Zastanawiałem się czy kolega ślepak zamierzał wymienić zaciski na te z VIII dlatego że akurat miał takie pod ręką, czy może dlatego że są "lepsze" - stąd moje pytanie. 


  • 0

#73 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:04, 13.06.2018

są niemalże identyczne, więc nie lepsze, takie sam


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#74 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:06, 13.06.2018

Jak chcesz lepsze, zapraszam na PW :)

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#75 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:30, 13.06.2018

Oki dzięki za odp.

Zastanawiałem się czy kolega ślepak zamierzał wymienić zaciski na te z VIII dlatego że akurat miał takie pod ręką, czy może dlatego że są "lepsze" - stąd moje pytanie. 

 

Dzień przed wyjazdem do PL, zapiekł się zacisk oryginalnie co miałem w aucie, a zacisk od VIII miałem pod ręką i go zamontowałem, jako że w połączeniu z tarczą 300mm hałasy mnie mocno irytowały, do tego układanka(klocki z VIII wraz z zaciskiem/tarcza od VII), to dogadałem się z kolegą Seth i zamontowałem z powrotem zaciski od VII po regeneracji.  


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq