To w takim razie w pełni sprawny układ hamulcowy oczywiście P i T.
Gdy do tego założymy sam oplot na przednią oś to też już będzie lepiej?
Warto tak się bawić? czy różnica żadna. Bo koszt nie jest wielki.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:52, 04.07.2018
To w takim razie w pełni sprawny układ hamulcowy oczywiście P i T.
Gdy do tego założymy sam oplot na przednią oś to też już będzie lepiej?
Warto tak się bawić? czy różnica żadna. Bo koszt nie jest wielki.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 19:52, 04.07.2018
Jeżeli to do mnie, to uważam, że jeżeli robić oplot to tylko na obie osie - zresztą nie wiem czy da się kupić tylko na jedną oś.
Napisano 20:24, 04.07.2018
To przy sprawnej serii 300mm, jest sens zakładać oplot przód i tył? Będzie jakaś poprawa?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 20:38, 04.07.2018
To przy sprawnej serii 300mm, jest sens zakładać oplot przód i tył? Będzie jakaś poprawa?
Jestem zdania, że jest to jeden z najlepszych modyfikacji do prawie każdego samochodu. I to niezależnie czy planujesz zostać przy seryjnych hamulcach, czy isc grubo w 8 tloczków.
Koszt nie jest stosunkowo wielki (~350 oplot na obie osie, dobry płyn hamulcowy (do VII z VSA polecam ATE SL6) + koszty wymiany) a poprawa w reakcji na naciśniecie pedału jest ogromna. Może oplot nie poprawi od razu wyników hamowania o kilka metrów, ale w moim przypadku dał świetną responsywność pedału, który przestał być gumowy, ale zrobił się przyjemnie sztywny, że kiedy go naciskasz, to wiesz ile siły dozujesz.
Napisano 21:16, 04.07.2018
czyli takie cos powinno dać rade ;>
http://allegro.pl/pr...7425040627.html
Użytkownik zizu_91 edytował ten post 21:45, 04.07.2018
Napisano 21:34, 04.07.2018
Może rozwinę, bo wywołałem burzę
Specjalnie napisałem, że pompa jest "za mała" w cudzysłowie - żeby dać do zrozumienia, ze jej wydajność nie est dosłownie za mała, ale mogła by być większa.
I tak, pedał jest odczuwalnie miększy przy dwutłoczku + oplot, w porównaniu do jednotłoczka 300mm + oplot.... - a przynajmniej ja tak miałem. To i tak zdecydowanie najgorzej ma 300m bez oplotu, gdzie pedał jest jak masło w porówaniu do poprzedników.
Żeby być jasno zrozumiałym, seryjna pompa, oplot i 320mm w dwutloczku bez najmniejszego problemu blokuje koła - pedalu nawet nie musze wciskac do polowy. Spokojnie też zatrzymuje ciezkiego tourera nawet wielokrotnie z predkości ponad 200. Modulacja jest wystarczająca, pedał nie jest gumowy, ale potrzebuję większą drogę niż 300mm + oplot.
Powierzchnia tłoczków, to nie wszystko i nie decyduje o ilości płynu który jest potrzebny do ich wysunięcia - istotna jest tez "głębokość" ( objetość = powierzchnia * głębokość) i kość kanałów przez które trzeba przepchnąć płyn - generalnie kłania się fizyka i mechanika płynów. Nie znam specyfikacji w zakresie objętości płynu w zacisku jedno i dwutłoczkowym, ale dziele się swoimi obserwacjami. W obu przypadkach zastosowany był ten sam płyn, a układ był poprawnie odpowietrzony.
Dzięki za odpowiedź. Szkoda że te 320mm nie było w standardzie.
Jeśli przyjmiemy takie samo wysunięcie to objętość płynu jest proporcjonalna do powierzchni tłoczka.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 21:35, 04.07.2018
Napisano 16:58, 27.08.2018
Napisano 17:01, 27.08.2018
Napisano 17:13, 27.08.2018
Napisano 17:15, 27.08.2018
Napisano 17:19, 27.08.2018
Napisano 17:48, 27.08.2018
Napisano 06:02, 29.08.2018
Napisano 11:12, 25.02.2019
Cześć.
Orientujecie się może jaką średnicę maja tłoczki w zaciskach w VIII typeS? W katalogach jest info 2x 38mm, jednakże na zdjęciach takich zacisków widać jakby jeden tłok był większy a drugi mniejszy - czy tak jest?
Napisano 11:39, 25.02.2019
Są to błędne informacje że dwa są takie same.
Wygląda to następująco:
Ø1/Ø2 38/43 mm mm
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych