Jeszcze ponoć nie wszystkie felgi pasują. Czy taka jest prawda, tego jeszcze nie wiem, ale dokładnie tak jak napisałeś chcę taki zestaw założyć, brakuje mi tarcz i klocków. Tarczę kotwiczną można zostawić seryjną. Jeżeli jakieś niespodzianki będą, to ich nie przewiduję.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:48, 05.03.2017
#32
Napisano 07:30, 06.03.2017
#33
Napisano 15:35, 06.03.2017
Tak swoją drogą - w wielu wątkach pojawia się info, że tylko VIII Type-S miał 320mm a chyba nie tylko Type-S - ja mam Executive i też mam tarcze 320mm i zaciski dwutłoczkowe.
Nie ma wymogu felg 18 cali przy tarczach 320 - ja mam felgi 17 bo takie były w Executive. Natomiast zaciski dwutłoczkowe są szersze i kojarzę problemy z zakładaniem felg nie-OEM nawet jeśli ET było poprawne.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:38, 06.03.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#34
Napisano 16:09, 06.03.2017
Ja mam zagwostkę jeżeli chodzi o felgi z Civica UFO, parametrami takie same, ale żebra mogą być grubsze.
#35
Napisano 16:43, 06.03.2017
Mówiąc OEM miałem na myśli oryginalne wzory do Accorda VIII a nie ogólnie oryginalne Hondowskie.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#36
Napisano 07:40, 04.04.2017
Jakie musi być ET żeby zacisk VIII wszedł bez problemu do VII?
#37
Napisano 23:31, 02.11.2017
#38
Napisano 11:56, 03.11.2017
Tu nie chodzi o odsadzenie, tylko o grubość żeber, żeby nie haczyło o jarzmo. Odsadzenie felgi tyczy się głównie tego jak daleko siedzi rant, gdzie przylega opona względem przylgni na piaście, a to, czy żebro jest 5mm dalej, czy bliżej nie jest nigdzie określane parametrami.
Jeżeli chodzi o pasowanie felgi to oryginalna 17 z Type-S pasuje, możecie więc sprawdzić jakie ma ET. Ale czy każda felga z takim ET będzie pasować, w to wątpie, bo u mnie jest 3mm przerwy między żebrem felgi a jarzmem.
#39
Napisano 20:22, 25.12.2017
#40
Napisano 20:42, 25.12.2017
ET48 powinna wejść, ET55 zależy od "grubości" ramion tej felgi.
Tarcze kotwiczne nie są konieczne, pasują od VII, są po prostu mniejsze o prawie 1,5-2 cm względem tarczy na średnicy.
Dla przykładu felga z Civica VIII tj UFO ET55 nie pasuje, gdy takie same parametry felgi od Type-S'a wchodzi.
Użytkownik AntonioPL edytował ten post 20:44, 25.12.2017
#41
Napisano 21:43, 25.12.2017
#42
Napisano 12:12, 26.12.2017
To trzeba przymierzyć. Jak chcesz, to zapraszam z tą felgą do mnie, k. Środy Wlkp
#43
Napisano 23:09, 16.01.2018
Chciałbym zapytać tych którzy swapowali - jaką średnicę OEM tarcz mieliście? Czy u Was zmiana na 320mm dała znaczącą poprawę hamowania auta? Ja w swojej VII mam tarcze 300mm i przy zwiększeniu do 320 z VIII promień (liczony mniej więcej do środka klocka) zwiększa się o około 7%, zatem siła hamowania powinna wzrosnąć też o 7% - niewiele. Jak to jest u Was - warto? Średnice tłoka w VII i VIII są takie same - 57mm.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 23:10, 16.01.2018
#44
Napisano 23:31, 16.01.2018
Chciałbym zapytać tych którzy swapowali - jaką średnicę OEM tarcz mieliście? Czy u Was zmiana na 320mm dała znaczącą poprawę hamowania auta? Ja w swojej VII mam tarcze 300mm i przy zwiększeniu do 320 z VIII promień (liczony mniej więcej do środka klocka) zwiększa się o około 7%, zatem siła hamowania powinna wzrosnąć też o 7% - niewiele. Jak to jest u Was - warto? Średnice tłoka w VII i VIII są takie same - 57mm.
A ile tłoczków masz w zacisku i jaką grubość tarczy seryjnie? To teraz porównaj z 320/32 mm na dwóch tłoczkach i będziesz miał różnicę. Średnica tarczy to nie wszystko...
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#45
Napisano 00:21, 17.01.2018
i wynika z tego że średnica tłoczków w zacisku 2 tłoczk. to
Przeliczyłem pola powierzchni:
VII Tłok 57mm -> 2550mm^2
Stąd pytanie o odczucia i OEM średnicę tarcz. Może jak ktoś ma mniej niż 300mm to po takiej zmianie odczuwa różnicę.
Update:
Okazuje się że dwutłoczek w VIII ma średnice tłoków 38 i 43mm. Zatem, sumaryczne pole powierzchni obu tłoczków wynosi 2585mm^2, co wynosi niemal tyle samo co jeden tłoczek w VII gen.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 18:35, 22.04.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych