XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 11:14, 01.07.2018
#77
Napisano 11:17, 01.07.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#78
Napisano 13:22, 01.07.2018
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#80
Napisano 18:09, 02.07.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#81
Napisano 19:10, 02.07.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#82
Napisano 21:50, 02.07.2018
tu spokojnie 300mm styka do normalnej jazdy
Mam odmienne zdanie... ale każdy ma inaczej
2.4 to nie jest jakiś wyczynowy
Wszystko zależy jak kto używa auta
#83
Napisano 12:59, 03.07.2018
45019-TL0-G50 lewe jarzmo
Występują osobno. Wysłałem kilka zapytań do kolegów z Japonii.
Ogólnie warto zainteresować się tylnymi hamulcami... Dużo ludzi wkłada najtańsze G na tylną oś czy ma zapieczone tylne zaciski, 10 letni płyn hamulcowy itd, a potem marudzenie że przednie tarcze hamulcowe się wykrzywiaja i ogólnie że hamulce są słabe.... Także warto zajrzeć do tylnej osi, a potem dopiero oceniać ich skuteczność. Nie twierdzę że są super nawet przy 300mm na przodzie bo VII to ciężkie auto. Ale można samemu wiele poprawić nawet na serii.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#85
Napisano 15:57, 03.07.2018
Owszem Accord ciężki, ale dobre 300mm z przodu z przewodami w oplocie na obu osiach naprawdę swietnie da radę do codziennej jazdy - pod warunkiem że wszystko sprawne.
Pedał dawał świetną responsywnosc i był nadzwyczaj przewidywalny - spokojnie można było wyczuć moment w którym zacznie tracić przyczepność i dozować w miarę potrzeby.
Jako że wyszedłem ponad seryjne moce i potrzeby przeskoczyłem na 320mm w dwutloczku z 8 gena i zestaw na tył z klockami hawks performance.
320mm robi robotę, ale to co ważne nie mam już takiej responsywnosc jak w 300mm, ale to głównie przez "za mala" pojemność pompy hamulcowej w stosunku do wielkości dwutloczków, pedał jest zdecydowanie miekkszy, ale co wazne tył dobrze równoważy moc przednich.
Sended from OnePlus 5T
#86
Napisano 13:09, 04.07.2018
#87
Napisano 14:52, 04.07.2018
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
#88
Napisano 14:55, 04.07.2018
Z czystej ciekawości poproszę Cię o rozwinięcie - po przejściu na dwutłoczkowe pedał hamulca schodzi niżej przy max. hamowaniu? Tak wynika z Twojego opisu (...pojemność pompy za mała).
Z tego co wyczytałem w innym wątku - suma powierzchni tłoczków w zacisku 2 tłokowym jest mniejsza niż niż w jednotłokowym, zatem w zaciskach dwutłoczkowych potrzeba mniej płynu (a nie więcej) aby wysunąć tłok o tę samą długość co w jednotłokowym.
Zgadzam się.
Owszem Accord ciężki, ale dobre 300mm z przodu z przewodami w oplocie na obu osiach naprawdę swietnie da radę do codziennej jazdy - pod warunkiem że wszystko sprawne.
Pedał dawał świetną responsywnosc i był nadzwyczaj przewidywalny - spokojnie można było wyczuć moment w którym zacznie tracić przyczepność i dozować w miarę potrzeby.
Jako że wyszedłem ponad seryjne moce i potrzeby przeskoczyłem na 320mm w dwutloczku z 8 gena i zestaw na tył z klockami hawks performance.
320mm robi robotę, ale to co ważne nie mam już takiej responsywnosc jak w 300mm, ale to głównie przez "za mala" pojemność pompy hamulcowej w stosunku do wielkości dwutloczków, pedał jest zdecydowanie miekkszy, ale co wazne tył dobrze równoważy moc przednich.
Sended from OnePlus 5T
#89
Napisano 15:31, 04.07.2018
#90
Napisano 18:00, 04.07.2018
Może rozwinę, bo wywołałem burzę
Specjalnie napisałem, że pompa jest "za mała" w cudzysłowie - żeby dać do zrozumienia, ze jej wydajność nie est dosłownie za mała, ale mogła by być większa.
I tak, pedał jest odczuwalnie miększy przy dwutłoczku + oplot, w porównaniu do jednotłoczka 300mm + oplot.... - a przynajmniej ja tak miałem. To i tak zdecydowanie najgorzej ma 300m bez oplotu, gdzie pedał jest jak masło w porówaniu do poprzedników.
Żeby być jasno zrozumiałym, seryjna pompa, oplot i 320mm w dwutloczku bez najmniejszego problemu blokuje koła - pedalu nawet nie musze wciskac do polowy. Spokojnie też zatrzymuje ciezkiego tourera nawet wielokrotnie z predkości ponad 200. Modulacja jest wystarczająca, pedał nie jest gumowy, ale potrzebuję większą drogę niż 300mm + oplot.
Powierzchnia tłoczków, to nie wszystko i nie decyduje o ilości płynu który jest potrzebny do ich wysunięcia - istotna jest tez "głębokość" ( objetość = powierzchnia * głębokość) i kość kanałów przez które trzeba przepchnąć płyn - generalnie kłania się fizyka i mechanika płynów. Nie znam specyfikacji w zakresie objętości płynu w zacisku jedno i dwutłoczkowym, ale dziele się swoimi obserwacjami. W obu przypadkach zastosowany był ten sam płyn, a układ był poprawnie odpowietrzony.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych