ja w kilku civicach i i kilkunastu samochodach sciągałem miski i zakładałem w przypadku cr-v najlepiej poluzowac sanki i ja polecam osobiście zamiast silikonu wysokotemp. uszczelke w płynie elring dirko s i tak żeby była lepsza pewność to najpierw spuszczam przyklejam miske i zostawiam do rana rano zalewam olej i nigdy nie było, żeby coś ciekło.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:03, 30.11.2014
#17
Napisano 12:33, 30.11.2014
Ja bym sprawdził stronę rozrządu - są tam 3 uszczelniacze z których może cieknąć a będzie nam się wydawać że to z miski leci.
#18
Napisano 22:13, 30.11.2014
"- stosować płynów uszczelkę szerokości 4 mm.
- Zastosuj płynnej uszczelki podwójnie do punktu łączącego płynnej uszczelki."
Tak nie do końca rozumiem to tłumaczenie - można bardziej zrozumiale ?
Hi, na skopiowanych obrazkach na górze jest tekst = wszystko po angielsku.
Można samemu przetłumaczyć.
Ja na szybko przetłumaczyłem googlem.
Z tego co rozumiem:
- Uszczelka z tuby przy montażu = przy na nakładaniu na miskę olejową powinna mieć grubość 4 mm
- Tam gdzie zaczynasz i kończysz (gdzie się łączą), w tym miejscu pokryj podwójnie
Jak ktoś ładnie nałoży uszczelniacz (08C70-K0334M oder 08C70-X0331S) to prawdopodobnie nie jest to konieczne.
W instrukcji do CM i CL od z roku 2003 zalecają także dodatkowo nałożyć uszczelniacz na wewnętrzny gwint otworów. Ale jak kto chce.
Naturalnie stara uszczelka musi być dokładnie ze wszystkich części jak śruby, z otworów śrub i wszystkich powierzchni usunięta i wszystko dokładnie odtłuszczone przed montażem.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, miska olejowa
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych