XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zmienione świece, kopułka, palec i akumulator - a dalej źle pali
#16
Napisano 13:56, 16.11.2014
Wysłane z mojego C5303
#17
Napisano 14:15, 16.11.2014
Ale to na zgaszonym zakręcić? Czy odpalić, i dopiero zakręcić żeby się wypaliło wszystko, odczekać godzinę żeby silnik wystygł i znowu odpalić?
#18
Napisano 18:43, 16.11.2014
#19
Napisano 19:05, 16.11.2014
A Ty chcesz poprostu wyczyścić wnętrze? Czy również założyć nową?
#20
Napisano 20:28, 16.11.2014
Wysłane z mojego C5303
#21
Napisano 20:33, 16.11.2014
Ok, zakręcę i mam tym Twoim sposobem zrobić, w sensie ze 2x stacyjkę przekręcić najpierw?
przemkowal, a możesz na ten temat zerknąć? Może coś pomożesz?
#22
Napisano 15:23, 17.11.2014
Mysle ze chyba lepiej wymienic, ale jakby tylko wyczyscil i chodzilo , to wyjdzie taniej.A Ty chcesz poprostu wyczyścić wnętrze? Czy również założyć nową?
#23
Napisano 19:07, 17.11.2014
No ja kupiłem komplet tak jak pisałem, ale dalej na nic to się zdało. Wk...ia mnie już to odpalanie, gdzie muszę go pedałem gazu potraktować, aby wkońcu silnik zakręcił. A zapewne na dłuższą mete nie jest to dobre rozwiązanie. Bo chyba nie o to chodzi, żeby silnik męczyć w ten sposób...
A czy wyczyszczenie przepustnicy mogłoby coś poprawić w tej sprawie?
Użytkownik Palo edytował ten post 19:11, 17.11.2014
#24
Napisano 19:23, 17.11.2014
Albo faktycznie gaz Ci zalewa silnik i mieszanka jest tak bogata, że nie jest w stanie się zapalić i musisz "wietrzyć" silnik kręcąc kilka razy rozrusznikiem albo masz uszkodzony czujnik ECT i on daje do komputera sygnał, że na dworze jest mróz syberyjski i wtryskiwacze leją paliwem i również jest za bogata mieszkanka do spalenia.
#25
Napisano 19:38, 17.11.2014
Myślisz, że regulacja gazu i/lub regulacja zaworów mogłaby coś tu poprawić?
A co do czujnika, to komputer nie wyrzuca mi takiego błędu.
#26
Napisano 19:41, 17.11.2014
Ten czujnik ECT to zwykły opornik jest. Nawet jak pokazuje błąd (bo np. jest odłączony), to samochód zapala bez problemu. Tylko obroty na luzie podbija do ponad 1000
Użytkownik p_rafal edytował ten post 19:41, 17.11.2014
#27
Napisano 19:45, 17.11.2014
To jest termistor, jeśli uszkodzi się w ten sposób, że nie będzie reagował na temperaturę to sterownik nie wyrzuci błędu ale np. zimny silnik będzie dostawał za ubogą mieszankę albo ciepły za bogatą -zależy jak się uszkodzi. Błąd będzie wyświetlony tylko wtedy jak w obwodzie będzie przerwa (rozłączone kable) lub zwarcie. Nasz OBD nie jest aż taki mądry, żeby kontrolować czy ECT pokazuje prawidłowe parametry z zakresu w którym powinien pracować.
#28
Napisano 19:45, 17.11.2014
czyli wystarczy go odłączyć i będzie wiedział, pewnie tak.
#29
Napisano 19:59, 17.11.2014
Więc macie jakąś radę na to odpalanie? Bo powiem szczerze, że znalazłem podobny temat na forum. Możecie zobaczyć, że mam dokładnie to samo co kolega tutaj opisuje, tyle że u mnie nie wyskakuje żaden błąd.
#30
Napisano 20:46, 17.11.2014
No to zakręć zawór od gazu i testuj.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, świece, kopułka, palec, akumulator, źle pali
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych