XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Błąd 61, nowa sonda, dławienie silnika, falowanie obrotów
#1
Napisano 22:42, 05.10.2014
#2
Napisano 21:36, 06.10.2014
Jeśli chodzi o spadające obroty to jednak zacząłbym od wyczyszczenia silniczka krokowego - lambda nie za bardzo ma do spadających obrotów tak jak to opisujesz.
Wracając do sondy to dobrze byłoby jakbyś podpiął interfejs OBD2 i sprawdził jaki to dokładnie kod wyskakuje, będzie to "p1xxx" i na tej podstawie łatwiej usunąć usterkę z manualem serwisowym w ręku. Opisywany interfejs może to być ELM 327 (ok 30zł w sklepie) + telefon z androidem i aplikacja torque.
#3
Napisano 15:18, 07.10.2014
#4
Napisano 12:58, 08.10.2014
Dziękuję Panowie za odpowiedzi, szukałem jeszcze w międzyczasie na forum za możliwymi rozwiązaniami i natrafiłem na temat gdzie właśnie czyszczenie silniczka krokowego lub/i układu EGR pomagało. Muszę zrobić to czyszczenie, co ciekawe mieliśmy z bratem właśnie plan wymienić ten silniczek ale ten mechanik odwiódł nas od tego.
gosebus, dobry pomysł z tym interfejsem, zaraz go sobie zamówię.
glowka22, co do sondy NGK to myślę, że jest ok. To jest ta w katalizatorze, czyli diagnostyczna nie jak pierwsza regulująca. Błędów związanych z nią mi nie wywrzuca.
Odezwę się za kilka dni i dam znać czy i co pomogło. Niestety praca za granicą i ciągłe jeżdżenie nie pozwalają mi się tym zająć od razu.
Jeszcze raz dzięki Panowie!
#5
Napisano 22:51, 22.10.2014
Udało się rozwiązać problem ?
#6
Napisano 16:01, 29.10.2014
Z tego co przejrzałem serwisówkę sonda po to ma 4 kable aby 2 były do napięcia a dwa do grzałki która wg. mnie powinna podgrzewać sondę aby ta szybciej złapała temperaturę i szybciej zaczęła podawać prawdziwe dane właśnie napięcia. Wywala Ci błąd właśnie uszkodzonej grzałki a nie elementu pomiarowego.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:09, 29.10.2014
#7
Napisano 15:41, 03.11.2014
gosebus
Niestety jeszcze nie miałem szans się tym zająć, cały czas jestem poza domem ale jutro jadę i w najbliższych dniach będziemy grzebać z bratem, dam znać czy coś pomoże.
Jedyne co udało mi się zrobić to tak jak napisałeś, kupiłem ELM 327 i przez torque sprawdziłem kod błędu, w ECU był tylko jeden: P1165
Poszukałem trochę w necie o tym błędzie i mogą być różne przyczyny jego występowania, uboga/bogata mieszanka, słabe połączenie elektryczne sensora lub sama sonda.
Na forum znalazłem temat gdzie Siwy miał podobny problem, wymienił wtryskiwacz gazu i problem rozwiązany. U mnie ten błąd pojawia się również na samej benzynie więc analogicznie zakładam, że u mnie może być coś z wtryskiwaczem benzyny. Sprawdzę to w najbliższych dniach.
Znalazłem jeszcze jakąś procedurę sprawdzania tego błędu, też postaram się to sprawdzić w najbliższych dniach.
Lukasz
Dobrze rozumiem, że wg Ciebie sonda jest do wymiany?
Jeżeli tak, to znasz jakąś metodę aby sprawdzić co mogło być przyczyną dlaczego sonda padła w sumie w 2 dni od wymiany? Strzelam ale być może gdzieś dochodzi zbyt wysokie napięcie i pali sondę. Nie za bardzo uśmiecha mi się kupować nową aby za dwa dni znowu okazało się, że nie działa.
Tak jak pisałem, poszperamy z bratem w najbliższych dniach i dam znać czy coś pomogło czy nie.
#8
Napisano 16:40, 03.11.2014
Nie jestem na 100 % ale rozpocząłem temat własnie na temat diagnozowania lambdy (mi błędu nie wywala, ze spalaniem raz udało mi się poniżej 9 litrów zejść) w pdf'ach masz jak zdiagnozować sondę. Ten ELM ma opcję sprawdzenia napięcia sondy ? Ja nie chce w ciemno wydawać kasy na sondę.
http://www.accordklu...t-sondy-lambda/
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:41, 03.11.2014
#9
Napisano 18:33, 03.11.2014
W załączniku masz procedure dot. tego błędu. Generalnie jest to "problem z wydajnością" sensora lambdy (grzałka ok). A cała procedura tylko mówi:
- zresetuj ecu
- rozgrzej silnik aż włączy się wentylator
- sprawdź czy jest błąd (czyli ELMem)
- wykonaj jazdÄ™ testowÄ…:
- jedź z prędkością 90kmh na 5 biegu
- aż do momentu "readiness code"? lub jak wywali błąd
- jak będzie błąd to wymień sondę, a jak nie to jest "ok" chwilowy problem, sprawdź kostki, kable ..
Także jest to nieprzyjemny błąd, na 100% kupiłeś Denso DOX-1452 ? Na ten moment bym tylko sprawdził kostkę przy sondzie czy jest na 100% dobrze zapięta.
ew. możesz sprawdzić czy nie masz podpiętej instalacji LPG po sondę, bo jeśli tak to tu pewnie leży problem, przejrzyj instalacje elektryczną czy nie ma jakiś rozgałęzień od czerwonego i niebieskiego przewodu sondy
Lukasz_wrocek ten Twój temat dotyczy silnika F18B2, tu mówimy o F20B6 - zupełnie inna sonda, inna wiązka, ecu, także i procedura testowania.
Tak ELM pokazuje napięcie sondy + pokazuje jaką korekte % w danej chwili robi sonda.
Załączone pliki
Użytkownik gosebus edytował ten post 18:48, 03.11.2014
#10
Napisano 13:14, 04.11.2014
Że inna sonda to wiem - nie zwróciłem uwagi ze to 2.0, przepraszam.
#11
Napisano 20:26, 04.12.2014
Witam wszystkich ktorzy moga mi pomóc.Mam problem z accordem vi gen z 98r 2.0 v-tec.Honda straciła czesc mocy,słabo sie wkreca.Nie ro co wczesniej.Na 2,3,4 biegu przy 2tys obr. czuc lekkie szarpanie.Wiem ze były tematy zwiazane z takim problemem ale chyba raczej nikt go nie rozwiazał. Wymieniłem swiece,filtr paliwa,powietrza.W natepnym tyg bd ustawiał zawory.Czy ktos cos podpowie?Pod kompa podlączylem ,zero bledów. Przebieg 180tys
Użytkownik Accord 2.0 v-tec edytował ten post 21:04, 04.12.2014
#12
Napisano 21:04, 04.12.2014
Sprawdz sobie katalizator. U mnie bylo podobnie, nie szarpało a muliło jakby bylo sprzegło zajechane, i krecił sie tylko do 4-5k...
Dla sprawdzenia odkreciłem wydech, tak zeby przez kata nie szło i od razu poszeł do odciny bez problemu
Kata wykreciłem, wypatroszyłem, załozylem z powrotem i smiga bez problemu Jedyne co jeszcze musze zrobic, to zakupic i zalowzyc tzw. emulator na sonde do kata, zeby sie check nie swiecił ...
Moja ślicznotka...
#13
Napisano 21:16, 04.12.2014
Ok dzieki za chwilowa pomoc,jak cos pomoze odrazu napisze i podziekuje
#14
Napisano 21:20, 04.12.2014
lpg na pokładzie jest?? Czy tylko benzyna
#15
Napisano 22:08, 04.12.2014
lpg na pokładzie jest?? Czy tylko benzyna
Sama benza Miszczu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, błąd 61, sonda lambda, dławienie silnika, falowanie obrotów, gaśnięcie
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych