Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Test sondy lambda

VI lambda f18b2 test 6

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:31, 28.10.2014

Witam, czy wedlug poniższego jest to pełna procedura testu sondy lambda ? Testował ktoś w ten sposób ? I najważniejsze - wdziałem film jak ktoś testuje miernikiem - da się jakoś z komory silnika podpiąć pod wtyczkę lambdy ?

ZaÅ‚Ä…czony plik  11-B-63.pdf   68,46 KB   132 Ilość pobraÅ„ZaÅ‚Ä…czony plik  11-B-62.pdf   44,69 KB   74 Ilość pobraÅ„ZaÅ‚Ä…czony plik  11-B-68.pdf   70,75 KB   72 Ilość pobraÅ„

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:58, 28.10.2014

Szpilki w przewód wbijasz, no i krokodylki i da się podłączyć.

Jeśli przetestujesz to daj znać, bo ciekaw jestem.


  • 0

#3 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:22, 29.10.2014

wiem jak tylko nie mam jak wejść pod auto może jakoś z góry się da :) Albo może z obd2 da się odczytać napięcie na sondzie ...


  • 0

#4 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • SkÄ…d:zarÄ™by
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:40, 29.10.2014

a może przy kostce co sie wpina do ECU tam jak by znalazł który to kabel idzie z sygnałem to by było najlepiej. bo też taka informacja by mi sie przydała


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#5 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:36, 29.10.2014

Nie ma znaczenia czy przy sondzie czy przy ECU siÄ™ wepniesz.Jak Ci wygodniej.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#6 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • SkÄ…d:zarÄ™by
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:56, 30.10.2014

wolałbym przy ECU tylko które to piny ech


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#7 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:40, 30.10.2014

ESM ściągaj i sobie sam zobacz ;-) - naprawdę, fajny programik z adnymi do naszej Hani.


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#8 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 30.10.2014

przecież masz w tym pdfie co sam zaÅ‚Ä…czyÅ‚eÅ›- C16 to +sygnaÅ‚ sondy (biaÅ‚y przewód)  C18 masa (czarno-zielony)


  • 0

#9 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:15, 30.10.2014

w sumie to jakieś rozwiązanie wpiąć się przy ecu. Nie popatrzyłem na rozrysowanie kostki - bardziej czytałem graf co po kolei sprawdzić. Dobrze by było przy okazji go nie spalić :P. Do ecu jest wygodne/swobodne dojście z kabiny ?


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:16, 30.10.2014

  • 0

#10 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • SkÄ…d:zarÄ™by
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:30, 30.10.2014

dojÅ›cie jest w miarÄ™ dobre trzeba dywany poodginać. a to C16 I C18  to sa piny w kostce od ECU ???


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#11 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 30.10.2014

tak, a dla ułatwienia kostka ta jako jedyna jest koloru niebieskiego :)


  • 0

#12 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:34, 16.11.2014

Witam, bardzo proszę o ocenę pracy sondy. Silnik pracował w zakresie 750 do ~3800, uruchomienie na zimnym po nocy, odcinek około 5 km, 8 minut zapisu (cyfry w pionie to godzina) dane eksportowane z Torque. Przegladając dane w excelu wychodzi że przy ponad 3000 rpm sonda daje 2 odczyty na sekundę. No i na ile można ufać danym z Torque i Elm'a.

c7fbffd2a206.jpg


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 14:53, 16.11.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, lambda, f18b2, test, 6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq