Davka
pisales wczesniej ze odlaczysz akumulator i dasz sie kpmputerowi dostosowac od nowa.
mozesz mi napisac jak to zrobic?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:57, 26.08.2014
Davka
pisales wczesniej ze odlaczysz akumulator i dasz sie kpmputerowi dostosowac od nowa.
mozesz mi napisac jak to zrobic?
Napisano 20:10, 26.08.2014
Ja po prostu odłaczam aku na 10min a potem pozwalam obrotom dojść do normalnego stanu.
Czasami po wymianie jakiegoś elementu lub czyszczeniu np przepustnicy lub IAC obroty jałowe wariują i przeważnie są za wysokie, czasem falują itd.
Taka czynność przeważnie pomaga, nie wiem czy to jest to związane innymi wartościami sygnałow, powietrza itd czy czymś bardziej błahym.
Jest jeszcze "legendarna" metoda trzymania obrotów aż do załączenia się wentyli ale nigdy tego nie robiłem (nic takiego nie jest opisane w manualach Hondy i większość ludzi poddaje tą metodę w wątpliwość) i nie pamiętam szczegółów (jak poszukasz to znajdziesz na forum)
Użytkownik Davka edytował ten post 20:11, 26.08.2014
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
Napisano 20:44, 26.08.2014
Jest to proces nauki wolnych obrotów. Po zresetowaniu komputera poprzez wyciągnięcie bezpiecznika należy wykonać naukę... Czyli odpalasz auto bez radia, bez nawiewów, świateł i innych pierdół. Nie dotykasz gazu i niczego innego... Auto sobie tak chodzi na wolnych obrotach aż do momentu załączenia się wentylatora. Następnie jeździ się na każdym biegu do końca, może nie do odcinki, ale wysoko. Chodzi o to aby komputer dostosował sobie wartości przy wszystkich obrotach na każdym biegu...
- tak to się robiło w Civicu. Czytałem także o tym w Accordzie, ale jedne źródła podają, żeby to robić a inne, że nie ma takiej potrzeby.
Napisano 21:15, 26.08.2014
ważne też żeby nie ruszać kierownicą
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Napisano 11:35, 27.08.2014
Rano sprawdziłem i IAB się podnosi przy wysokich obrotach więc raczej jest OK.
Zresetowałem też kompa odłaczając aku i o dziwo przestał pojawiać się błąd słabej wydajności katalizatora (i wykres drugiej sondy wygląda bardziej gładko). Więc jest szansa że będzie dobrze i przed resetem komp pamiętał złe dane wejściowe i mieszkanka/zapłon nie było takie jak trzeba. Po resecie przejechałem ok. 8km w mieście. Dalsze sprawozdania w kolejnych dniach
Moje autko: Błękitna Materia Type-S by Davka
Napisano 18:36, 27.08.2014
czyli jedzie dobrze na niskich obrotach?nie ma mula:)?
Napisano 18:45, 27.08.2014
musisz nagrać filmik o jakim mule mówisz bo ... mam wrażenie, że po prostu TTTM- silniki Hondy lubią wysokie obroty i tam czują się jak ryba w wodzie na dół jest mulasty.
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
Napisano 20:22, 27.08.2014
W atr'ze nie masz IAB'a tam kolektor jest jednym odlewem. Sprawdź sondy, najlepiej podmień od kogoś i zobacz jak będzie jeździł. Nie masz może przelotu po całości? Czasem tak się dzieje jak ktoś założy duży przelot a mapy zostaną seryjne. Dolot seryjny?
Napisano 23:13, 27.08.2014
Napisano 23:17, 27.08.2014
Napisano 23:17, 27.08.2014
a może Ci się po prostu sprzęgło ślizga? Ciężko coś sensownego doradzić jak się nie ma pojęcia o aktualnym setupie. Tak jak z tym lpg.
Użytkownik LukasN edytował ten post 23:19, 27.08.2014
Napisano 23:19, 27.08.2014
Napisano 23:21, 27.08.2014
Jest tam lpg, jakies zolte valteki chyba...
Napisano 23:38, 27.08.2014
Napisano 23:39, 27.08.2014
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych