Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

accord type-r brak mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#16 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:57, 26.08.2014

Davka

pisales wczesniej ze odlaczysz akumulator i dasz sie kpmputerowi dostosowac od nowa.

mozesz mi napisac jak to zrobic?


  • 0

#17 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:10, 26.08.2014

Ja po prostu odłaczam aku na 10min a potem pozwalam obrotom dojść do normalnego stanu.

Czasami po wymianie jakiegoś elementu lub czyszczeniu np przepustnicy lub IAC obroty jałowe wariują i przeważnie są za wysokie, czasem falują itd.

Taka czynność przeważnie pomaga, nie wiem czy to jest to związane innymi wartościami sygnałow, powietrza itd czy czymś bardziej błahym.

 

Jest jeszcze "legendarna" metoda trzymania obrotów aż do załączenia się wentyli ale nigdy tego nie robiłem (nic takiego nie jest opisane w manualach Hondy i większość ludzi poddaje tą metodę w wątpliwość)  i nie pamiętam szczegółów (jak poszukasz to znajdziesz na forum)


Użytkownik Davka edytował ten post 20:11, 26.08.2014

  • 0

#18 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:44, 26.08.2014

Jest to proces nauki wolnych obrotów. Po zresetowaniu komputera poprzez wyciągnięcie bezpiecznika należy wykonać naukę... Czyli odpalasz auto bez radia, bez nawiewów, świateł i innych pierdół. Nie dotykasz gazu i niczego innego... Auto sobie tak chodzi na wolnych obrotach aż do momentu załączenia się wentylatora. Następnie jeździ się na każdym biegu do końca, może nie do odcinki, ale wysoko. Chodzi o to aby komputer dostosował sobie wartości przy wszystkich obrotach na każdym biegu...

 

- tak to się robiło w Civicu. Czytałem także o tym w Accordzie, ale jedne źródła podają, żeby to robić a inne, że nie ma takiej potrzeby.


  • 0

#19 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:15, 26.08.2014

ważne też żeby nie ruszać kierownicą 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#20 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:35, 27.08.2014

Rano sprawdziłem i IAB się podnosi przy wysokich obrotach więc raczej jest OK.

 

Zresetowałem też kompa odłaczając aku i o dziwo przestał pojawiać się błąd słabej wydajności katalizatora (i wykres drugiej sondy wygląda bardziej gładko). Więc jest szansa że będzie dobrze i przed resetem komp pamiętał złe dane wejściowe i mieszkanka/zapłon nie było takie jak trzeba. Po resecie przejechałem ok. 8km w mieście. Dalsze sprawozdania w kolejnych dniach :)


  • 0

#21 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 27.08.2014

czyli jedzie dobrze na niskich obrotach?nie  ma mula:)? 


  • 0

#22 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:45, 27.08.2014

musisz nagrać filmik o jakim mule mówisz bo ... mam wrażenie, że po prostu TTTM- silniki Hondy lubią wysokie obroty i tam czują się jak ryba w wodzie na dół jest mulasty.


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#23 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:22, 27.08.2014

W atr'ze nie masz IAB'a tam kolektor jest jednym odlewem. Sprawdź sondy, najlepiej podmień od kogoś i zobacz jak będzie jeździł. Nie masz może przelotu po całości? Czasem tak się dzieje jak ktoś założy duży przelot a mapy zostaną seryjne. Dolot seryjny?


  • 0

#24 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 27.08.2014

ujevyqyv.jpg
taki dolot ale na seryjnym bylo tak samo
mul jest taki ze jak wciskam gaz do dechy i puszczam sprzeglo to samochod lekko wyrwie do przodu po czym obroty spadaja i mul,wiecej wyje niz jedzie:-\ pozniej pomalu sie
rozpedza.
jak ma dobry dzien to jak dam gazu to wyrywa kierownice z rąk.
jutro postaram sie nagtac filmik jak to wyglada
  • 0

#25 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:17, 27.08.2014

Czekaj, czy tam jest lpg? Bo na telefonie nie widzę dokładnie, ale mam wrażenie ze widzę wtryski... Na pb jest tak samo? Wykres sondy sprawdzałeś w czasie jazdy na kompie? Bo może sonda na wykończeniu i ma takie swoje humorki?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#26 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 23:17, 27.08.2014

a może Ci się po prostu sprzęgło ślizga? Ciężko coś sensownego doradzić jak się nie ma pojęcia o aktualnym setupie. Tak jak z tym lpg.


Użytkownik LukasN edytował ten post 23:19, 27.08.2014

  • 0

#27 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:19, 27.08.2014

LukasN, skoro raz na jakiś czas jest dobrze to możliwe ze to sonda... Czasem tak jest, że nie wywala błędu, a jednak podaje błędne parametry i jest lipa... Mnie ciekawi czy rzeczywiście tam widać lpg, bo może jest też źle zestrojone...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#28 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:21, 27.08.2014

Jest tam lpg, jakies zolte valteki chyba...


  • 0

#29 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:38, 27.08.2014

jest lpg i napewno dobrze dostrojone. na bezynie nie ma roznicy jest tak samo. sprzeglo prawie nowe
  • 0

#30 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 23:39, 27.08.2014

No to jak możesz to zrób wykres pracy obu sond podczas jazdy i pokaż jak wygląda
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq