Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Piszczy pasek po włączeniu klimatyzacji

VI klimatyzacja pasek piszczy kompresor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:20, 21.08.2014

Mam problem z piszczącym paskiem który napędza alternator i kompresor klimatyzacji. Od razu mówię, że nie jest zatarty kompresor ani nie padły łożyska. Po zrobieniu ostatnio rozrządu wszystko było ok. Potem przy odpalaniu raz czy dwa pasek zapiszczał, więc myślę trzeba naciągnąć. Zanim za to się zabrałem pojechałem do pracy i piszczało praktycznie non stop. Jeden wyjazd do pracy i raz na miasto z piszczącym paskiem. Zabrałem się za naciąganie paska i okazało się, że odkręciła się nakrętka trzymająca napinacz na alternatorze. Napiąłem, nakrętkę nakręciłem i jest ok, nie piszczy, ale piszczy jak włączę klimę. Myślicie, że załatwiłem pasek tymi dwoma wyjazdami na miasto z piszczącym paskiem? Trzeba wymienić?
Co do kompresora klimatyzacji to działa, klima chłodzi. Pracuje od roku głośniej kompresor po załączeniu, ale klimatyzacji działa dobrze, wycieków oleju nie ma, pasek nie piszczał? Możliwe, że łożysko jest do wymiany?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:50, 21.08.2014

Wyjazd do pracy i pasek zapiszczał mimo, że Klima wyłączona. Tak więc na 90% pasek załatwiłem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Przemo83

Przemo83
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Pomorskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:30, 22.08.2014

Wyjazd do pracy i pasek zapiszczał mimo, że Klima wyłączona. Tak więc na 90% pasek załatwiłem.

Wymień wszystkie paski nie opłaca się dwa razy rozbierać.


  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 16:34, 22.08.2014

Do wymiany tylko pasek od alternatora i kompresora. Paski Dayco można śmiało montować?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:06, 22.08.2014

jakoś sobie nie potrafię wyobrazić co znaczy "załatwiłem pasek" tak, że piszczy. Może od razu był za długi kupiony. Różne firmy produkują czasem zbliżone długości. Pasek to nie sama guma która wyciągnie się tak łatwo, tam jeszcze jest kord. Rozumiem, że regulacja się skończyła, bo jeśli nie to napnij


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:31, 22.08.2014

Dobra sprawa ogarnięta. Za mało luzowałem nakrętkę trzymającą napinacz. Niby się napinał pasek, ale za słabo. Kręcenie śrubą szło bardzo opornie. Teraz pasek nie drży i kompresor nawet ciszej pracuje. Dziś też mam na noc do pracy więc będzie test z wilgocią na pasku.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:34, 27.08.2014

Ja przetaczałem kółka bo sie wytarły jak miałem VI, koszt niewielki i może warto przy okazji bo wtedy też nowy pasek trzeba


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#8 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:03, 27.08.2014

Na razie jest OK. Wierzchołki są błyszczące, ale koło wygląda dobrze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#9 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:25, 27.08.2014

mam ten sam problem teraz . wychodzę po nocce z roboty . chcę włączyc klime aby odparowac szyby z rana i piszczy pasek. chwile przytrzymam na obrotach około 3 tyś  i piszczenie ustaje . ale fakt ten dosc sporo irytuje


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:03, 27.08.2014

Naciągałeś pasek?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#11 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 27.08.2014

jakiś czas temu zmieniałem to wydawało sie że dobrze naciągnąłem . jutro tam zajrze i psiknę może sprayem do pasków klinowych i zobacze wtedy jaki da efekt


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#12 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 02.03.2016

Odkopię ; p.
Podobny problem mam. Piszczy na zimnym czy większym obciążeniu (czyt klima włączona). Z tego co wyczytałem wystarczy napiąć, a napinacz jest u dołu tak? Tylko dokładnie gdzie i czy potrzebny jest do tego kanał?


  • 0

#13 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:41, 03.03.2016

hejka

pasek napinasz alternatorem. nie potrzebny kanał ani podnośnik. Z tego co pamiętam potrzebne będą klucze: nasadowy 14 (śruba alternatora) płaski 12 (śruba zablokowania regulacji) i 10 nasadka z przedłużką do śruby napinającej.

ps sądząc po mocy to 6 generacja accorda?


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#14 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 04.03.2016

Tak. Nie napisałem ; D. Dziena. 


  • 0

#15 Gospeross

Gospeross
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Cw1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:04, 04.03.2016

To ja się podepne, ile jest pasków wogole pompa wspomagania i alternator tak?. Bo w sklepie wcisneli mi 3...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klimatyzacja, pasek, piszczy, kompresor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq