Relacja Bedzie zdana opisze co i jak;)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:25, 19.08.2014
#17
Napisano 22:26, 19.08.2014
Ze swojej strony chciałbym polecić Bilsteina B6 nawet do jamexow. Jeżdżę co prawda dopiero trzeci dzień, ale ping pong zniknął i można cieszyć się jazdą po nierównościach
#18
Napisano 02:51, 13.06.2015
#19
Napisano 15:16, 13.06.2015
Ja śmigam na Jamex-ach + Bilstein B8 przód i B6 tył, jak dla mnie jest spoko, nie za twardo nie za miękko tak w sam raz na polskie drogi, ping ponga nie ma, czasami dobije z tyłu jak jakiś większy uskok na drodze, z 4 osobami też dobije z tyłu ale to B6 + sprężyna krótsza o 3 cm, prowadzenie w stosunku do serii poprawiło się i to bardzo. Trzeba pamiętać tylko że seryjny amor i krótsza sprężyna to taki półśrodek na obniżenie samochodu. Zakładanie niskobudżetowych sprężyn to też loteria. Jednemu ułoży się dobrze innemu kiepsko, jeden będzie zadowolony inny będzie narzekał.
#20
Napisano 16:39, 13.06.2015
#21
Napisano 17:04, 13.06.2015
#22
Napisano 17:59, 13.06.2015
B8 są utwardzone o obniżonym skoku. B6 tylko utwardzony. Jak siądzie -40 to będzie dobrze i nie powinieneś mieć problemu z poruszaniem. U mnie na jamexie siadło 50... niby 1cm, ale wolałbym wlaęnie -40.
#23
Napisano 18:04, 13.06.2015
Twardość jak kolega wyżej napisał jest taka sama, ja na twoim miejscu zainwestowałbym w Bilsteina B6 + jakaś sprężyna -30 co ci spokojnie powinno wystarczyć. Druga rzecz to sama sprężyna jak założysz -40 do seryjnego amora to szybko on ci padnie, wydatek podwójny bo w niedługim czasie będziesz kupował amory. Ja miałem taki sam dylemat co ty czy jak kupie i założę to będzie to wszystko grało i jak się będzie na tym jeździło. Sprężyny nabyłem okazyjnie wcześniej i czekały prawie dwa lata na to aby kupić odpowiedni amor pod nie ale teraz uważam, że zrobiłem wszystko tak jak należy.
#24
Napisano 12:36, 31.07.2015
Panowie!
Lepszą będą sprężyny obniżające H&R czy AP Racing??
Oczywiście na seryjny amor
#25
Napisano 00:07, 05.08.2015
Seryjny amor + niższa sprężyna to nie najlepszy pomysł, amor szybko umiera.
Chciałem sobie sprawić eibacha + Bilstein o skróconym skoku ale i tak pewnie by tarło jak większa dziura (bo szersza opona i felga). Dobre rozwiązanie to amor z regulacją twarości no ale cena... wtedy już lepiej zainwestować w gwint, można sobie wtedy ustawić tak że nic nie będzie tarło a efekt zużywania się zawiasu można korygować gwintem.
No ale cena dobrego gwintu z regulacją zabija! ale i tak polecam bo warto
sienka, ja bym brał H&R
Użytkownik dj-napster edytował ten post 00:14, 05.08.2015
#26
Napisano 00:08, 05.08.2015
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 06:47, 05.08.2015
Wszystko zależy w jakim stanie są amory... nie ważne czy OEM czy ATR. Ile apex obniża? -30/35? Jeśli tyle to jeszcze nie ma tragedii i może nie nadwyręży bardzo już zużytego/używanego amora.
Ja założyłem jamexy które siadają -50 - po miesiącu padł mi OEM, później założyłem z ATRa i też padł po miesiącu. Z tyłu jeszcze jeżdżą atrowe, natomiast na przodzie mam B6.
#28
Napisano 09:54, 05.08.2015
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
#29
Napisano 10:14, 05.08.2015
~350zł masz nowe jamexy, co wcale nie jest rewelacją. 400 zł to czasem same sprężyny stoją więc cena wydaje się spoko. Jak już weźmiesz to zacznij zbierać chociaż na jakieś amory... Bilstein b6 albo b8, żeby później nie było niespodzianki.
Ja pewnie bym się zdecydował.
#30
Napisano 10:21, 05.08.2015
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, fabryczny amor
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 Apr 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 Apr 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 Apr 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 Apr 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 Apr 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych