Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Obniżenie

VI fabryczny amor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sebastian 794

Sebastian 794
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Ropczyce
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 19.08.2014

Relacja Bedzie zdana opisze co i jak;)


  • 0
Sebastian794

#17 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 22:26, 19.08.2014

ExpressParts poproszę cenę za komplet B6 i B8 na pw :B

Ze swojej strony chciałbym polecić Bilsteina B6 nawet do jamexow. Jeżdżę co prawda dopiero trzeci dzień, ale ping pong zniknął i można cieszyć się jazdą po nierównościach :D
  • 0

#18 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 02:51, 13.06.2015

Co myślicie o Apex'ach -40 do VI gen?
  • 0

#19 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 13.06.2015

Ja śmigam na Jamex-ach + Bilstein B8 przód i B6 tył, jak dla mnie jest spoko, nie za twardo nie za miękko tak w sam raz na polskie drogi, ping ponga nie ma, czasami dobije z tyłu jak jakiś większy uskok na drodze, z 4 osobami też dobije z tyłu ale to B6 + sprężyna krótsza o 3 cm, prowadzenie w stosunku do serii poprawiło się i to bardzo. Trzeba pamiętać tylko że seryjny amor i krótsza sprężyna to taki półśrodek na obniżenie samochodu. Zakładanie niskobudżetowych sprężyn to też loteria. Jednemu ułoży się dobrze innemu kiepsko, jeden będzie zadowolony inny będzie narzekał.


  • 0

#20 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:39, 13.06.2015

Mam możliwość kupienia nowych Apex. Tylko przeraziłem się tym -40 i zastanawiałem się czy seryjny amor wytrzyma. Bilstein B8 jest twardszy od B6?
  • 0

#21 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2,815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:04, 13.06.2015

Twardosc podobna. Nie pamietam dokladnie, ale jedne sa do krótszych sprezyn a drugie do seryjnych
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#22 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:59, 13.06.2015

B8 są utwardzone o obniżonym skoku. B6 tylko utwardzony. Jak siądzie -40 to będzie dobrze i nie powinieneś mieć problemu z poruszaniem. U mnie na jamexie siadło 50... niby 1cm, ale wolałbym wlaęnie -40.


  • 0

#23 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 13.06.2015

Twardość jak kolega wyżej napisał jest taka sama, ja na twoim miejscu zainwestowałbym w Bilsteina B6 + jakaś sprężyna -30 co ci spokojnie powinno wystarczyć. Druga rzecz to sama sprężyna jak założysz -40 do seryjnego amora to szybko on ci padnie, wydatek podwójny bo w niedługim czasie będziesz kupował amory. Ja miałem taki sam dylemat co ty czy jak kupie i założę to będzie to wszystko grało i jak się będzie na tym jeździło. Sprężyny nabyłem okazyjnie wcześniej i czekały prawie dwa lata na to aby kupić odpowiedni amor pod nie ale teraz uważam, że zrobiłem wszystko tak jak należy.


  • 0

#24 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 31.07.2015

Panowie! 

Lepszą będą sprężyny obniżające H&R czy AP Racing?? 

Oczywiście na seryjny amor 


  • 0

#25 dj-napster

dj-napster
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:WLKP
  • Silnik:1.6
  • Wersja:VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EE8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:07, 05.08.2015

Seryjny amor + niższa sprężyna to nie najlepszy pomysł, amor szybko umiera.

Chciałem sobie sprawić eibacha + Bilstein o skróconym skoku ale i tak pewnie by tarło jak większa dziura (bo szersza opona i felga). Dobre rozwiązanie to amor z regulacją twarości no ale cena... wtedy już lepiej zainwestować w gwint, można sobie  wtedy ustawić tak że nic nie będzie tarło a efekt zużywania się zawiasu można korygować gwintem.

No ale cena dobrego gwintu z regulacją zabija! ale i tak polecam bo warto

 

sienka, ja bym brał H&R


Użytkownik dj-napster edytował ten post 00:14, 05.08.2015

  • 0

#26 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:08, 05.08.2015

A amorki z type r i sprężyny apex żółte obniżające ?

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 06:47, 05.08.2015

Wszystko zależy w jakim stanie są amory... nie ważne czy OEM czy ATR. Ile apex obniża? -30/35? Jeśli tyle to jeszcze nie ma tragedii i może nie nadwyręży bardzo już zużytego/używanego amora.

 

Ja założyłem jamexy które siadają -50 - po miesiącu padł mi OEM, później założyłem z ATRa i też padł po miesiącu. Z tyłu jeszcze jeżdżą atrowe, natomiast na przodzie mam B6.  


  • 0

#28 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 05.08.2015

Za 4 stówki taki zestawik no i się zastanawiam

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#29 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1,722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:14, 05.08.2015

~350zł masz nowe jamexy, co wcale nie jest rewelacją. 400 zł to czasem same sprężyny stoją więc cena wydaje się spoko. Jak już weźmiesz to zacznij zbierać chociaż na jakieś amory... Bilstein b6 albo b8, żeby później nie było niespodzianki. 

 

Ja pewnie bym się zdecydował. 


  • 0

#30 sienka

sienka
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Bielsk Podlaski
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 05.08.2015

No ja też właśnie myślę żeby brać i chyba tak zrobię

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, fabryczny amor

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq