Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana łącza elastycznego

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:37, 11.08.2014

pomierzylem wyszlo

dlugosc ok 15-16cm

srednica rury 5,3-5,4cm

 

z czym sie wiaze taka wymiana siatki?

musze odkrecac caly uklad wydechowy od strony silnika? :(

moze mi ktos podpowiedziec jak to najsprawniej zrobic? jakies uszczelki mam kupowac czy ta paste bo slyszalem ze sa jakies do walsnie takich napraw?


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:41, 11.08.2014

zwalić wydech wyciąć wspawać i tyle po temacie


  • 0

#3 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:50, 11.08.2014

Czyli od silnika trzeba odkręcić
Najgorzej
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:53, 11.08.2014

jest coś takiego jak łączenie portek z kolektorem wydechowym...


  • 0

#5 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:05, 11.08.2014

No właśnie czyli nie muszę odkręcić tam przy silniku tylko gdzieś indziej? Z dołu nic nie widziałem to pewnie z góry gdzieś tam będzie? Bawić się w uszczelki czy tą pastę kupić?
  • 0

#6 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:07, 11.08.2014

Widzę że będę spawał blisko sondy lambdy czy powinienem ją wykręcić czy wystarczy tylko kable odpiąć?
  • 0

#7 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 10:01, 13.08.2014

Wydaje mi się, że przy jakimkolwiek spawaniu na aucie należy odłączyć akumulator aby kompa nie zjarać.
  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:16, 13.08.2014

ja sondę wycigałem i aku do spawania odpinaj


  • 0

#9 bartekos

bartekos
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FD7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:29, 14.08.2014

Ja się zastanawiam czy w przyszłości zamiast wymiany samej plecionki nie lepiej kupić cały nowy element:

 

http://allegro.pl/ru...4507669858.html

 

Numer OEM się zgadza, montował ktoś ten element u siebie może?


  • 0

#10 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:08, 17.08.2014

Usterka naprawiona
Ta twoja rura jest 4x droższa tak że polemizowałbym czy nie warto się wziąć za spawanie a w ostatecznej ostateczności kupić to co pokazałeś na allegro
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq