Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Maglownica - F18B2

VI maglownica przekładnia kierownicza f18b2

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#16 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:20, 07.08.2014

kupiłem w MD auto w Gdyni japonskie które maja plastikowe dzyndzle którymi wrazie wycieku ten płyn wyleci


  • 0
kolo

#17 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:24, 08.08.2014

"harmonijka" na drążku to nie jest uszczelniacz, ona płynu nie trzyma!

 

nic nie da jej wymiana, jeżeli jest zapocona a nie naderwana.

no właśnie problem w tym ze jest naderwana i chce ja wymienic zeby tam syf niedochodził


  • 0

#18 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 19:44, 08.08.2014

po tygodniu znowu Ci ja rozerwie.


  • 0

#19 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:29, 08.08.2014

kupiłem w MD auto w Gdyni japonskie które maja plastikowe dzyndzle którymi wrazie wycieku ten płyn wyleci

 

Haha :D Te dzyndzle są po to żeby połączyć je ze sobą i wyrównywać ciśnienia gdy jedna się składa, a druga rozciąga :D


  • 0

#20 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:50, 11.08.2014

jak myślicie ta osłona bedzie pasowała do mojej maglownicy (F18B2) ??

może zna ktoś dokładne specyfikacje tej osłony (długość, średnica wewnętrzna ,śred. wewnętrzna 2)

 

http://www.motointeg...czej-evr-947404


Użytkownik karan90 edytował ten post 23:08, 11.08.2014

  • 0

#21 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:55, 11.08.2014

teoretycznie powinna.


  • 0

#22 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 12.08.2014

no właśnie ,teoretycznie  bo według ich opisu to jest ok


  • 0

#23 Sheiva

Sheiva
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance+Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:37, 15.08.2014

Akurat nie widać najważniejszego "cycka". W każdym razie ostatnio przyjechał do mnie klient, któremu zwróciłem uwagę by zakupił odpowiednią i po rozmowach ze sprzedającym przyjechał z osłoną firmy Lemforder i faktycznie była "hondowska". Może to Ci coś pomoże.


  • 0

#24 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 18.08.2014

powiem tak ,pompa wymieniona i wspomaganie działa jak należy ,a osłona maglownicy i tak muszę wymienić ,z mojej strony temat zamknięty  :)


  • 0

#25 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 20.08.2014

Akurat nie widać najważniejszego "cycka". W każdym razie ostatnio przyjechał do mnie klient, któremu zwróciłem uwagę by zakupił odpowiednią i po rozmowach ze sprzedającym przyjechał z osłoną firmy Lemforder i faktycznie była "hondowska". Może to Ci coś pomoże.

o taką osłonę ci chodziło??

http://e-katalog.int...erowniczej.html

teraz kwestia jest tego jakie są średnice bo można różne znaleźć(mniejsza 9,10,12 i tak dalej ,wieksze też są różne) i pytanie czy one muszą być idealne??

 

ta według specyfikacji pasuje do F18B2 ale nie ma tego "cycka"

http://www.motointeg...czej-evr-947404

 

i przyznam że jak jeździłem po tej osłonie żeby dziurę znaleźć to cycka nie wyczułem


Użytkownik karan90 edytował ten post 20:32, 20.08.2014

  • 0

#26 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 15.01.2015

Odświeżam temat ,tym razem mam problem z trzeszczeniem,skrzypieniem nie wiem jak to nazwać ale dochodzi z kół przednich dziwny dźwięk przy cofaniu i nie wiem co może być tego przyczyna.

Brałem pod uwagę maglownice ale trzeszczy tylko podczas cofania i nie zależnie od  skręconych czy wyprostowanych kół.

Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną??


  • 0

#27 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:04, 26.01.2015

dolne sworznie, sprawdź i jak to one to szybciutko wymieniaj.

pozdr


  • 0

#28 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 27.01.2015

dolne sworznie, sprawdź i jak to one to szybciutko wymieniaj.

pozdr

byłem na diagnostyce żeby ustawić zbieżność,ale sprawdzając zawieszenia to do wymiany powiedzieli mi że mam górny prawy sworzeń wahacza ,prawa końcówkę drążka i tył tuleje stabilizatora nic więcej, wymieniłem  to co było do wymiany,ustawiłem zbieżność i myślę ze niczego nie pominęli


  • 0

#29 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:52, 28.01.2015

Witam

Panowie wbiję się tutaj z tematem. Otóż postanowiłem zabrać się dogłębne sprawdzenie stukania mojej maglownicy. Zdjąłem osłonę pyłową od strony pasażera i wykręciłem "śrubę" ten cały element w któryn znajduje się tulejka teflonowa, która właśnie u mnie już się wytarła i dlatego dochodzą wspomniane stuki. W tym elemencie znajduje się również uszczelniacz który odpowiada za "szczelność maglownicy bynajmniej od strony pasażera. Po wykręceniu tego elementu w środku brud jak cholera (ale nie o tym teraz).

Muszę dorobić tą tulejke teflonową.

18f2f67e790fbe3em.jpg

3be7d3267b7ac9e3m.jpg

e64b81be2d75f500m.jpg

 

 

Jutro podam pomiar tej tulejki ponieważ zostawiłem kartkę w garażu. Pomiary robiłem suwmiarką.

pozdr


Użytkownik dargo edytował ten post 19:35, 28.01.2015

  • 0

#30 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 28.01.2015

Z czego planujesz dorobić tą tulejke? Najlepiej sprawdź mikrometrem owal listwy(czy jest okrągła).Pytam bo sam u siebie sie przymierzam do tego zabiegu,ale bałem sie za to zabrać. Może jakiś manual z tego byś ogarnął?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, maglownica, przekładnia kierownicza, f18b2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq