Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

swiece jakie

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#31 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:42, 27.10.2014

Spark Plugs

Part number KJ20CR-L11

TT - K20TT

Iridium Power IK20L

Iridium Tough LPG VK20

 

http://denso.elcome....ww.denso-am.eu/

 

Oba linki opisujÄ… K20TT.


Użytkownik przemkowal edytował ten post 07:44, 27.10.2014

  • 0

#32 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • SkÄ…d:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:11, 27.10.2014

Te świece TT widzę że chociaż są w przystępnej cenie. A jak ma się ich jakość i trwałość?


  • 0

#33 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:20, 27.10.2014

Ja zrobiÅ‚em na nich jakieÅ› 25kkm na gazie i byÅ‚o ok. Generalnie jestem zadowolony z nich. 

Poza tym KJ20... już chyba nie dostaniesz. 


  • 0

#34 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • SkÄ…d:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:32, 27.10.2014

Wiem wiem, toteż tylko przy tych TT20 zostaję.
A czy mógłbyś może podpowiedzieć o co chodzi z tymi różnymi gwintami, o których pisałem w moim pierwszym poście w tej sprawie?
http://www.accordklu...jakie/?p=574477
  • 0

#35 pitou

pitou
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • SkÄ…d:Kato
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:31, 27.10.2014

MiaÅ‚em  NGK v-line made in france - nie byÅ‚o problemu,

w podobnej cenie kupiłem Denso z serii TT i za taką cenę nie widzę sensu kupować innych.

nowy model, made in Japan, drugi komplet już 25 tys km zrobione i spokojnie do 40 tys znój dojadą. jak dla mnie taki produkt to wszystko czego właściciel Hondy moze sobie życzyć :)


  • 0

#36 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • SkÄ…d:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:32, 28.10.2014

Wiem wiem, toteż tylko przy tych TT20 zostaję.
A czy mógłbyś może podpowiedzieć o co chodzi z tymi różnymi gwintami, o których pisałem w moim pierwszym poście w tej sprawie?
http://www.accordklu...jakie/?p=574477


Pozwólcie że ponowie, ponieważ ta różnica mnie bardziej interesuje. No chyba że się mylę w tych swoich domysłach.
  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:03, 28.10.2014

Wiem wiem, toteż tylko przy tych TT20 zostaję.
A czy mógłbyś może podpowiedzieć o co chodzi z tymi różnymi gwintami, o których pisałem w moim pierwszym poście w tej sprawie?
http://www.accordklu...jakie/?p=574477

Kupuj K20TT i się nie przejmuj. Muszą pasować a nie spotkałem się żeby były jakieś różnice w długości jak to w mazdach bywa :P


  • 0

#38 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • SkÄ…d:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:31, 01.11.2014

Wymieniłem dziś akumulator na nowy (wpisane w innym temacie, ale nie chciałem tam zaczynać tematu świec) i wprawdzie odpala o niebo lepiej. Zakupiłem również 4 szt. świec Denso K20TT. Odkręciłem stare, żeby sprawdzić ich stan. Cale były pokryte czarnym nalotem, włącznie z gwintem. Sucha szmatką coś tam wyczyściłem, ale dalej jest problem, że na gazie silnik (na biegu jałowym) schodząc z wysokich obrotów schodzi nawet do 100rpm i albo podniesie je do 600, albo całkowicie zgaśnie. Na benzynie z wysokich spada do 200-300, ale nie gaśnie i wchodzi na 600rpm. Czy stan świec może coś do tego mieć? Poprzedni właściciel wymieniał je w 2008 roku.
  • 0

#39 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:45, 01.11.2014

A sprawdziłes stan luzow zaworowych? Bo to objaw typowo od tego

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq