odpukać ....w starym acco IV gen. na dolnych 555 jest zrobione z 70 tyś i na razie (jeszcze raz odpukać ) jest OK
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#496
Napisano 19:07, 30.06.2015
#497
Napisano 15:48, 01.07.2015
Lemforder na Twojej liście to ten Lemforder ? Z całym szacunkiem - jakby ten Pan był taki zayebisty to by powiedział "jak znasz kogoś komu urwał się nasz sworzeń to podeślij mi do niego namiary - zrekompensujemy mu jego szkody" - a tak śmiem twierdzić że testuje swój wyrób na klientach (ma darmowe laboratorium, mnóstwo próbek za które ktoś zapłacił a nie on) Kolejna sprawa - jak mantrę będę powtarzał że jak sworznie miały by być na przebieg wymieniane to by tak owy widniał w książce serwisowej. Zgodzić się należy tylko z tym że mechanicy nie potrafią lub nie chce im się zdiagnozować usterki - ot i cała filozofia odpadających kół. Przy następnej wymianie może kupię te sworznie.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 15:49, 01.07.2015
#498
Napisano 16:07, 01.07.2015
Tak, Lemforder na mojej liście to ten "Lemforder", kolejna zwykła niemiecka firma z dużym kapitałem w EURO, fabrykami byle gdzie, ale przede wszystkim ładnymi pudełkami i marketingiem - tak jak Europejski konsument lubi najbardziej.
A ten Pan nie jest Zayebisty i wcale tak nie napisałem, ale to chyba fajnie usłyszeć że ktoś ma kontakt z producentem i dostarcza mu wiedze prosto od klienta a nie tylko sieka cyfry i ma w dupie bo już sprzedał?
A filozofia nie jest tylko w mechanikach, którzy nie potrafią zdiagnozować, tylko w gratach które są na rynku bo z mojej wiedzy wynika, że połowa kół odpada pół roku po wymianie sworznia, więc to co ludzie zakładają powinno być zabronione i karane.
Nie wiem skąd takie negatywne nastawienie, serio Japończycy zaprojektowali i wyprodukowali Wam samochody, którymi jeździcie, mają najlepsze systemy zarządzania jakością na świecie, a coraz częściaj na forach spotykam opinie, że Niemcy robią coś lepiej hmmm... To tylko temat do przemyśleń
#499
Napisano 16:51, 01.07.2015
Wysłany z Tapatalk
#500
Napisano 17:08, 01.07.2015
Mam nadzieję że to Ci napisał Pan prezes (czy jakie on tam ma stanowisko) a nie dział marketingu który tak sobie pisze bo może. No ale niech będzie. Nie twierdzę że wszystko co niemieckie jest super - daleko mi od tego. Nie ma po prostu rzeczy niezniszczalnych i bezobsługowych. Na forach opinie są o tym co ma lepszy marketing i tyle. Fabryka obojętnie jaka jest po to żeby zarabiać kasę dla właściciela czy nam się to podoba czy nie. Mojego samochodu raczej Japończyk nie wyprodukował Może zaprojektował ale z produkcją bym nie przesadzał Tobie czy Wam również życzę kapitału i marketingu na miarę Lemfordera. Pozdrawiam.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 17:09, 01.07.2015
#501
Napisano 17:10, 01.07.2015
To prawda, niektórzy "producenci" w pudełkach mają 555, ale to loteria - raz trafisz coś dobrego, a kolejnym razem możesz trafić szajs schowany pod tym samym logo...
#502
Napisano 17:25, 01.07.2015
#503
Napisano 18:26, 01.07.2015
bo haparts to świetni ludzie i wiedzą co z czym się je po ostatnich zakupach u nich powiem tylko, że to czysta przyjemność
#504
Napisano 20:23, 01.07.2015
Hi @Happarts,
ładne podsumowanie chociaż nie ze wszystkim sie zgadzam.
Osobiście nie mam nic przeciwko robieniu sobie reklamy sprzedawanych przez siebie produktów jak ich jakość jest OK.
Czas pokaże czy ich wytrzymałość i jakość jak 555 jest zadowalająca = wystarczająca.
Hondy oryginalne części nie potrzebują reklamy.
No ale co po nie którym tu na forum trzeba to jednak jeszcze wytłumaczyć.
Na innych częściach można oszczędzać ale na tym sworzniu NIE!
Dlatego lepiej MUSASHI jak 555.
No ale jak kto lubi, bo sam kupiłem tanio sworznie na zapas innych producentów ale ja zaglądam czasami pod auto a inni nie.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#505
Napisano 09:51, 02.07.2015
Można spokojnie podziękować Happarts za wnikliwy post, gdyż tego rodzaju teksty pozwalają podnieść tzw kulturę techniczną pośród użytkowników samochodów ogólnie mówiąc.
Podział na sworznie wahacza i sworznie zwrotnicy jest raczej niepotrzebny, gdyż oba to przeguby kuliste zwrotnicy. Różnica tkwi w sposobie osadzenia w zwrotnicy, korpus lub sworzeń i w większości zawieszeń narażone na rozrywanie.
Często np; w samochodach ciężarowych nie stosuje się zwrotnic z przegubami kulistymi. Przykładem jest też Fiacik 126p.
Niestety ten mityczny wolny rynek nie eliminuje złych czy nawet niebezpiecznych części, natomiast magia zysku eliminuje etykę.
TYm większe słowa uznania dla firmy Happarts która nie wykreśliła słowa etyka ze swojego słownika i jeszcze na tym zarabia.
Można? Można.
Pozwolę sobie zamieścić link i jak ktoś nie ma ochoty czytać całości to proszę się skupić tylko na tekście o wykrywaniu niesprawności i roli podnośnika.
http://zssplus.pl/pu...ublikacje44.htm
#507
Napisano 10:35, 02.07.2015
Nie ma, dolny sworzeń jest symetryczny oraz obrotowy i kierunek montażu nie ma znaczenia.
#508
Napisano 13:31, 02.07.2015
@haparts super napisane i wyjaśnione zagadnienie.
choć tylko na tej liście jednak osobiście bym nie widział lemfordera. (ale to tylko moje zdanie)
jak powszechnie wiadomo produkują na pierwszy montaż do mercedesów czy bmw. choć produkcja na oem a na aftermarket to też mogą być 2 różne rzeczy. I tak poza tym ich oferta do Hond nie jest zbyt obszerna. Ale do innych aut często kupowałem ich części.
A co do sworzni jeszcze czy to nie nadgorliwość żeby wywalać fabryczny smar i je smarować po swojemu więcej?
https://www.drive2.r...2448764/?page=0
#509
Napisano 06:28, 03.07.2015
Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
#510
Napisano 20:29, 05.07.2015
nasuwa się pytanie po jakiego grzyba Honda zrobiła po swojemu ten patent ze sworzniami zwrotnicy skoro to jest tak mało popularne rozwiązanie. Sama nawet tego nie stosuje konsekwentnie we wszystkich swoich modelach, a poza nią jest parę modeli aut z tym rozwiązaniem. Choć trzeba przyznać, że jest to trwałe( jako oem), a głównie problemy się pojawiają po wymianie na lipne części. Ale jak pokazuje praktyka łatwo przegapić moment kiedy potrzeba wymienić fabryczne sworznie.A może to narobić niezłego bigosu. Szkoda, że nie zrobiono tak jak w legendzie IV np, gdzie sworzeń wahacza wchodzi w zwrotnice dodatkowo w taką klamrę która właściwie uniemożliwia urwanie sworznia bo nawet jak się wystuka i chciałby się urwać to nie ma miejsca, tak to wygląda dla mnie. Chyba lepsze rozwiązanie niż nawet tradycyjne ze sworzniami w wahaczu, bo jak ktoś jest ignorantem wielkim i jeździ ze stukającymi sworzniami w wahaczu długo to też można urwać koło. Ale to już trzeba lekceważyć całkowicie wszystkie hałasy dochodzące z zawieszenia i wtedy to jest w 100% na własne życzenie.
[attachment=6415:legend ball joint.jpg]
Użytkownik automobilS edytował ten post 20:36, 05.07.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych