Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Skrzypienie tylnego zawieszenia ?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:10, 27.07.2014

Łącznik to wymienisz wiec nie ma po co malować :) stabilizator możesz malować, wystarczy odkręcić łączniki, gumy i nic więcej do nie trzyma ;) tylko najlepiej robić na stojących kołach, bo im wyżej podniesiesz tym ciężej będzie trafić śrubami... I kup w jakimś metalowym śruby dłuższe do mocowania gum, to będzie Ci łatwiej.... Sam to robiłem jakiś czas temu i różnica w wysokości i twardości starych gum i nowych jest tak duża ze stare zdejmuja się praktycznie same a przy nowych trzeba się cholernie męczyć...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#17 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:21, 27.07.2014

O moj blad mialem napisac ze stabilizator pomalowac ^^^ DZieki za cenne rady


  • 0

#18 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 12:02, 27.07.2014

No to jest bardzo dobry pomysł jak masz sporo czasu ;) oczyść dobrze i jakimś hammerite lub coś w tym stylu
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#19 Duszek

Duszek

    Duszek

  • Forumowicz
  • 895 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Diabelska
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan - CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:57, 27.07.2014

Miałem to samo....łączniki stabilizatora wymieniaj.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:16, 27.07.2014

a sie zapytam bo jestem laikiem czy jak auto bedzie na kolach to moge wyciagnac calosc laczniki i stabilizator w celu pomalowania ,czy musi byc auto na podnosniku? 


  • 0

#21 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 19:19, 27.07.2014

łączniki na pewno, bo ja zmieniałem sobie na kanale nie odkręcając kół, ale nie pamiętam jak to jest rozwiązane z samym stabem.


  • 0

#22 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:48, 27.07.2014

a sie zapytam bo jestem laikiem czy jak auto bedzie na kolach to moge wyciagnac calosc laczniki i stabilizator w celu pomalowania ,czy musi byc auto na podnosniku? 

 

Mamy ten sam model, u siebie robiłem całą tą operację, włącznie z malowaniem staba - zdjętym. Zabieg jest w miarę prosty ale niewdzięczny.

Na kołach bez kanału czy podnośnika będzie trudno i bardzo niewygodnie. Po prostu podwozie jest zbyt nisko, żeby w miarę wygodnie się wczołgać, potem będą utrudnione manewry kluczami. Mnie na dodatek dopada klaustrofobia, jak czuję na brzuchu podwozie :)

Zatem bez kanału i podnośnika pozostaje odkręcenie kół i na kobyłki ale tu będzie walka, jak napisał Bojar.

Zaczynasz od okręcenia łączników od staba i zwrotnicy. Potem okręcasz obejmy gum stabilizatora - tu trzeba bardzo uważać aby śruby wykręcić w całości, łatwo je ułamać bo jest ruda. Po okręceniu masz staba "luzem".

Malowanko i składasz z nowymi łącznikami i gumami - gumy nasącz silikonem do uszczelek. Zapamiętaj lewą i prawą stronę staba, łączniki też mają swoją stronę


Użytkownik Czarnota edytował ten post 20:02, 27.07.2014

  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#23 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:32, 27.07.2014

Ja to myslalem zeby wjechac na taka mini rampe z cegiel^^ coz sie nie ma to trzeba imrowizowac .

 gumy nasącz silikonem do uszczelek - a w jakim celu ten zabieg?


  • 0

#24 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 21:40, 27.07.2014

Żeby łatwiej wchodziły, bo uwierz, jest ciężko je złapać s śrubami... Ja to robie na kołach i tak jest najłatwiej trafić łączniki na miejsce oraz można skręcić do oporu tak jak to nakazuje manual... Tylko ja mam najazdy zbite z desek wiec auto mam nawet trochę wyżej niż na lewarku, wiec dostęp był w miarę dobry ale i tak nie ma miejsca żeby się dobrze zaprzec jak śruba mocno siedzi... I naprawdę, radzę kupić od razu dłuższe śruby do obejm to nie będą zardzewiale i będzie Ci łatwiej
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#25 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:08, 27.07.2014

Dobra zobaczymy moze dam rade ,robote na przyszly weekend szykuje dam znac jak poszlo


  • 0

#26 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:36, 29.07.2014

@Venom:
Jak piszesz ze juz z tylem nie jest tak jak kiedys, to zamiast malowac staba moze go wymien? Pewnie stracil sewoje wlasciwosci skoro majta dupcia ;)



  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!


#27 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 08:13, 29.07.2014

Bartekinator, jakie właściwości może stracić stabilizator, jeśli nie jest fizycznie uszkodzony ?


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#28 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:14, 29.07.2014

Jak stab może stracić właściwości? Przecież to pręt łączący dwa koła i jeśli nie ma jakiegoś skrzywienia czy coś, to po wymianie gum i łączników, gdy nie ma luzu, to musi działać
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#29 Venom91x

Venom91x
  • Forumowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Lublin (prawie)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:04, 29.07.2014

Nom .chce go pomalowac zeby go rdza nie zjadla^^ przy okazji bo skoro i tak wszyszystko bede odkrecal to juz go wyjme oczyszcze i pomaluje .

A dupa to mi tak bardzo nie zamiata ale poprostu czuje ze gorzej wybiera nierownosci tylny zawias wymienie laczniki i gumy to zobacze co sie zmieni i tak glowny cel to usuniecie skrzypienia bo wstyd po wsi jezdzic XD 


  • 0

#30 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:38, 31.07.2014

Bartekinator, jakie właściwości może stracić stabilizator, jeśli nie jest fizycznie uszkodzony ?

stabilizator moze sie wytrzec w miejscu styku z gumami mocujacymi i wtedy stuka i sie slizga

Użytkownik bartekinator edytował ten post 22:21, 31.07.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq