Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Dławienie silnika/brak mocy

VI silnik brak mocy vtec filtry przepustnica egr

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
89 odpowiedzi w tym temacie

#46 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 03.01.2015

Witam, podepne sie pod temat:) ja tez mam problem:( winny jest raczej vtec bo wyskoczył mi bład 22 system vtec tylko ze u mnie zrywa nie chce jechac na gazie bardzo odczuwalne nie da sie jechac a na benzynie czuc te braki mocy ale jedzie i terez sprawa dziwna bo to nie dzieje sie zawsze:( i check zaswiecił sie tez raz i wyrzuciło ten 22 ale wtedy auto jechało normalnie bez problemów. Drugi raz check sie zaswiecił ale sam sie wyłaczył gdy sie zatrzymałem a to dziwne bo chyba raczej sam nie powinien??? dzis odłaczyłem zawór check odrazu i bład ten sam 22 załaczyłem spowrotem zawór i auto jedzie, jest ok a nagle zerwie tek jak przy odcieciu i dalej jedzie ale zrywa nie ma mocy itp. wiec odpiołem zawór i auto jedzie ale do 4 tys bo pózniej zabkuje czyli pewnie tryb awaryjny, teraz mam pytanie bo czysciłem juz raz zawór i sitko było czyste i co teraz wymienic olej wyczyscic jeszcze raz zawór wymienic uszczelki na nowe czy szukac uzywki?? troche obawiam sie uzywek które leza na szrocie x czasu ale pewnie nowy bedzie drogi:( a i moze jest tam w zaworze czujnik który moze wariowac??  problem trwa 6mies, a check 2 razy raz zdiagnozowany raz nie bo zgasł;< dziwne lepiej zeby całkiem padło i było by jasne.

POZDRAWIAM


  • 0

#47 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:03, 03.01.2015

A nie masz przypadkiem za mało oleju? Bo jeśli w normie to niestety zawór do mocnego czyszczenia s jak nie pomoże to dogadać się z kimś na chwilową podmiane i zobaczysz czy pomoże
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#48 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 03.01.2015

Olej jest w normie, a moze sie tak dziac ze zawór pracuje ale sie wiesza ten tłoczek w srodku i komputer nie wyswietli błedu?? i czy miało by sens podpiac komputer np w serwisie czy szkoda jechac na serwis?? jak dokładnie wyczyscic zawór??  ale tez sprawa wyglada tak ze jak cały czas jezdze na paliwie to nic sie nie dzieje a na gazie problem jest i po przełaczeniu na benzyne tez jest a jak by zawór walił w ciula to był by problem na lpg i na bp hmmm,,,


  • 0

#49 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 21:02, 03.01.2015

Szkoda jechać na serwis bo diagnozę masz. Gdzieś elektryka nie łączy.
  • 0

#50 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 03.01.2015

ale co masz na mysli ?? łacznosc miedzy vteciem a komputerem czy zasilanie zaworu?? jak mozna to zdjagnozowac?? tylko ze jak auto odpale na benzynie i cały czas jade na benzynie to nie ma problemu, tylko na gazie-benzyna, chodzi mi o przełanczanie  gaz- benzyna benzyna- gaz to problem wystepuje no i musze sie zatrzymac wyłaczyc i właczyc i jest ok, az do momentu właczenia na gaz ale tak jak mówie czasem 1000km na gazie i jest ok a czasem kazde ruszanie ze swiateł i lipa:( 


  • 0

#51 waldivip

waldivip
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:1,8
  • Wersja:Accord S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 04.01.2015

Widzę ze u kolegi górzej niz u mnie.. ja zacze od regulacji zaworów filtr paliwa a na samym końcu wyczyszcze wszystkie wtyczki oraz vtec bo tez jest u mnie taki objaw jakby sie zawiesil..
  • 0

#52 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 05.01.2015

A tak sie jeszcze zastanawiam bo jak auto sie dobrze rozgrzeje to problem szarpania prawie nie wystepuje, najgorzej jest na niedogrzenym silniku, Czyli moze jest jakis czujnik od temperatury który wali w ciula no chyba ze vtec przyjmuje jeszcze gesty olej i sie zacina co chwile,,,hmm ogólnie mam tez wrazenie ze ciezko dogrzec mi silnik no chyba ze bede dawał w palnik hmm na której kresce macie wskazówke od temperatury??


  • 0

#53 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:14, 05.01.2015

Tak kreske ponizej polowy skali

Wysyłane z mojego HTC
  • 0

#54 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:02, 05.01.2015

A ja obstawiam pękniętą którąś sprężynkę od kasownika luzu VTEC tzw. LMA.   Miałem to u siebie, sprężynka rozpadła się na dwie części,  objawy  identyczne jak u matt997, czyszczenie zaworu czy  wymiana nic nie pomogło.  

Zdejmij dekiel zaworów i zobacz czy  któraś sprężynka się nie rozsypała. Jest ich 4. 


  • 0

#55 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:06, 06.01.2015

No ale jakies 1500km temu miałem ustawiane zawory wiec mechanik by zwrócił uwage jak by sprezynka była peknieta co nie?? chyba ze to przeoczył no sam nie wiem chyba ze sam csiagne pokrywe i zobacze, ale tez tak miałes ze raz sie działo a raz nie??  zawory ustawiał mi pan Piotr z radzymina na forum jest polecanym mechanikiem i on sprawdzał na benzynie i na bezynie wkreca sie dobrze az do odciecia,

Pozdrawiam


a wracajac do temperatury to ja mam 3 kreski ponizej połowy czyli silnik sie nie dogrzewa?? termostat raczej trzyma bo temperatura nie spada na postoju,


  • 0

#56 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:14, 06.01.2015

U mnie też raz chodził dobrze, a raz lipa. Nie było żadnej logiki.  Benzyna czy gaz nie miało wpływu.  Moim zdaniem, akurat tak się trafiło, że u Ciebie  na benzynie chodził ok. 

Nie byłbym taki pewny, czy przy regulacji zaworów mechanik by zauważył uszkodzoną sprężynkę.  


  • 0

#57 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:16, 06.01.2015

 


a wracajac do temperatury to ja mam 3 kreski ponizej połowy czyli silnik sie nie dogrzewa?? termostat raczej trzyma bo temperatura nie spada na postoju,

 

prostuję, dzisiaj się przyjrzałem i też ma tak 3 kreski poniżej połoowy skali

pozdr


  • 0

#58 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 06.01.2015

ok to wielkie dzieki za informacje:D bede starał sie to sprawdzic w najblizszym czasie, a duzo jest przy tym roboty? jestem w stanie to zobaczyc jak sciagne pokrywe czy trzeba cos wiecej rozbierac? no dodam ze zawory miałem ustawione 10000km temu i jakies 1500km i mechanik powiedział mi ze było zle, wiec moze ma to sens, ok wielkie dzieki bede szukał:D


  • 0

#59 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:49, 06.01.2015

Po zdjęciu pokrywy spokojnie zobaczysz. Sprężynka jest pod krzywką VTEC`a - zaznaczone na czerwono na poniższym zdjęciu

94a9885bf08f8dcem.jpg

a wygląda mniej więcej tak :

59186bda0ba7fb37m.jpg

nr 15 na schemacie

390d4f0fc885101am.jpg


  • 0

#60 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:56, 06.01.2015

ok. to juz wiem które:) dobra jak sprawdze to dam znac:) jeszcza raz dzieki i oby to było to:D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik, brak mocy, vtec, filtry, przepustnica, egr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq