Siema, znajomy podpowiedzial mi ostatnio bym zalozyl sobie kolektor z 1.8 4-2-1, dzieki temu bede mial lepszy dół, a koszty smieszne. Powiedzcie mi, duzo zachodu z tym jest? Jakies przeróbki?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:45, 22.04.2014
#2
Napisano 13:03, 22.04.2014
problem jest taki, że inaczej ułożona jest pierwsza sonda lambda - mogą wyskakiwać checki.
#3 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 13:43, 22.04.2014
Powiem Ci, że robiłem swap z 1.8 na 2.0 i zostawiłem sobie kolektor 4-2-1, dosyć dobrze zbiera się z dołu. Ogólnie kolektor pasuje, ale tak jak przedmówca pisał, problem z sondą
#4
Napisano 15:22, 22.04.2014
Nitrous, ale mowisz ze masz założony.. jak rozwiązałeś ten problem?
#5 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 15:26, 22.04.2014
Nie przekładałem kompa, jezdze na tym od 1.8, jedynie słupek był zmieniony, dlatego u mnie nie ma problemu
#6
Napisano 17:32, 22.04.2014
problem jest taki, że inaczej ułożona jest pierwsza sonda lambda - mogą wyskakiwać checki.
A jak temu zapobiec?
#7
Napisano 18:42, 22.04.2014
Nie przekładałem kompa, jezdze na tym od 1.8, jedynie słupek był zmieniony, dlatego u mnie nie ma problemu
Były jakies problemy bez przekładania kompa? Trzeba było coś ustawiać czy po prostu zmiana słupka i już? Bo sam sie przymierzam do zmiany 1.8 na 2.0 i sie zastanawiam czy kompa zmieniać czy nie
#8 Guest_NitrousNDF_*
Napisano 19:18, 22.04.2014
Były jakies problemy bez przekładania kompa? Trzeba było coś ustawiać czy po prostu zmiana słupka i już? Bo sam sie przymierzam do zmiany 1.8 na 2.0 i sie zastanawiam czy kompa zmieniać czy nie
Żadnych problemów, wszystko pasuje, wkładasz i jedziesz.
F18B2 i F20B6 to te same silniki, różnica jest w większym skoku tłoka w 2.0L
Komp od 1.8L Pasuje, lecz na słupku 2.0L nie wiadomo ile będzie koni, może być tyle samo co na 1.8, na pewno moment obrotowy wzrośnie, sam to zauważyłem u nie że lepiej się zbiera auto, jest silniejsze, czuć różnicę na przykład jadąc w parę osób z klimą pod górę.
Jeśli masz zdrowe 1.8L to nie zmieniaj, no chyba że masz pewniaka 2.0L i razem z kompem, immobilizerem, wiązką, kluczykami i stacyjkami przełożysz.
#9
Napisano 19:22, 22.04.2014
Wytaptane z Xperii M
#10
Napisano 16:56, 04.03.2015
kolektor w 1.8 mimo że jest 4-2-1 niby powinien byc ok ale średnice jego kanałów są śmiesznie małe bo z wyjściowego jajka z flanszy o około 42x36mm przekroju zwęża się do 36mm co według mnie ogranicza go. w 2.0 jest 4-1 ale ma większe kanały i w tym przypadku to chyba lepszy wybór. z jakiegoś powodu do 2.0 włożyli te 4-1 choć mogli wpakować kolektor z 1.8 skoro jest lepszy. taki mam dylemat czy nie spróbować zmiany właśnie z 4-2-1 na 4-1 w silniku 1.8
http://www.accordklu...p=563034#563034
#11
Napisano 17:01, 04.03.2015
4-1 jak wiadomo, poprawia górny zakres obrotów, taki układ uzywany jest w sporcie.
ale kosztem niskich i srednich obrotów...
#12
Napisano 18:26, 04.03.2015
no tak znam tą teorię, ale 2.0 nie jest bardziej sportowym silnikiem niż 1.8 prawie identycznym a zastosowano jednak 4-1. wydaje mi się że ze względu na większą średnicę kanałów 4-1 ma lepszą przepustowość od ori 4-2-1
http://www.accordklu...p=563034#563034
#13
Napisano 19:32, 04.03.2015
Z tego co się orientuje to w silnikach b-serii montuje się kolektory 4-1
#14
Napisano 19:47, 04.03.2015
kusi mnie ten kolektor od 2.0 aby sprawdzić na własnej skórze czy moja teoria jest coś warta.
http://www.accordklu...p=563034#563034
#15
Napisano 20:15, 04.03.2015
Kolektory 4-1 montuje się do D, B czy H serii i to żadna nowość. Są jeszcze kolektory typowo tzw dragowe i jak sama nazwa wskazuje sprawdzają się przy ganiankach. Generalnie dobry 4-2-1 może być lepszy niż 4-1. Dobrym rozwiązaniem jest Tri-Y bo poprawia cały zakres obrotów, głownie środek ale i na górze daje przyrosty. Sednica też ma znaczenie. Jako ciekawostke podam że JDM DC2 99 SPEC ma chyba 4-1 z wyjściem 2.5 i jest to rarytas Chcecie fajny kol wydechowy to trzeba zlecić jego budowę na wzór Tri-Y bo przy masie acco potrzeba Nm z zasięgu ręki tj w środkowym zakresie obr np DjHammerowi który ogarnia wydechy, kolektory wydechowe NA I Turbo (Mar-Tec) chyba czy jakoś tak.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych