zewnętrzną część lamp u mnie polerują za 30 zł 2 sztuki, 60 zł kosztuje zewnątrz i wewnątrz
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Polerka lamp czy montaż zamienników
#16
Napisano 22:55, 29.04.2014
#17
Napisano 17:03, 02.05.2014
Wg waszych rad pojechałem na polerkę lamp. Efekty widać poniżej. Na ostatnim foto auta widać różnicę lamp polerowania i nie polerowana.
Co do felg, były straszne. Nie widać tego na foto. Poprzedni właściciel chyba ich długo nie mył albo wogóle. No i poszedł w ruch środek do mycia felg. Na razie tylko fronty, ale zdejmę fele i od wewnątrz też zrobię. Ostatnie foto koła zrobiłem jak dojechałem do domu - temu inne ustawienie felgi względem pierwszych fot. Ale wierzcie mi, to ta sama felga na tym samym aucie.
Użytkownik gasoline edytował ten post 17:06, 02.05.2014
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#18
Napisano 17:25, 02.05.2014
Efekt świetny, widoczność w nocy też się na pewno znacznie poprawiła.
Użytkownik Radziu edytował ten post 17:25, 02.05.2014
#19
Napisano 17:42, 02.05.2014
I co, nie żałujesz decyzji, że niskim kosztem masz lampy jak nowe i obyło sie bez kupna nowych? To tak dla potomnych.
#20
Napisano 17:53, 02.05.2014
Dlatego wolałem wcześniej zapytać - to jest właśnie cel forum. Hehe w sumie to .... nie żałuję . Teraz co raz tylko trzeba będzie je woskiem przelecieć i jazda. A widoczność w nocy. Nieporównywalna.
Użytkownik gasoline edytował ten post 17:54, 02.05.2014
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#21
Napisano 18:04, 02.05.2014
Ja teraz po polerce czasem je tylko przelecę farecla g3 i się świecą jak psu... Smarujesz je zwykłym woskiem czy jest coś magicznego do lamp?
#22
Napisano 20:20, 02.05.2014
Gasoline, no to super, że obyło sie bez większych kosztów.
#23
Napisano 07:54, 03.05.2014
Ja teraz po polerce czasem je tylko przelecę farecla g3 i się świecą jak psu... Smarujesz je zwykłym woskiem czy jest coś magicznego do lamp?
No to tak agresywnie podchodzisz do tego zabezpieczania lamp. Ogólnie może być każdy wosk, byle nanoszony regularnie a najlepiej po każdym myciu. Dobrze by było jakby miał w sobie filtr UV, bo to przez UV żółknie klosz. Ogólnie pasta farecla g3 jest mocno ścierna. Napiszę ci schemat na dole to coś zobaczysz. Nie pamiętam nazwy pasty wykańczającej, jak skojarzę to napiszę.
Polerowanie lamp kolejność: Papier 800->1500->2000->2500 -> farecla g3 -> pasta wykańczająca -> wosk
Papiery używany wodne - wszystko robimy ręcznie
Pasty G3 i wykańczającą - maszynowo polerką
Wosk nanosimy gąbką, albo takim padem , po czym po 3 minutach robimy test wodny - spryskiwacz i obserwowanie kropelkowania na reflektorze, jeśli jest to znaczy, ze jest ok.
Użytkownik gasoline edytował ten post 08:00, 03.05.2014
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#24
Napisano 09:56, 03.05.2014
Źle się wyraziłem. Teraz po zimie użyłem farecla g3 żeby nieco odnowić klosz, polerka była w zeszłą wiosnę i od góry zaczął znów się robić lekko matowy ale g3 załatwiła sprawę.
Po myciu używam sonaxa, lampy też nim traktuję i myślę że nie jest źle.
#25
Napisano 15:32, 05.05.2014
no i gratulacje za podjęcie dobrej decyzji hehe wydaje mi się czy po polerce masz ładniejsze lapmy niz moje po polerce
#26
Napisano 18:27, 05.05.2014
no i gratulacje za podjęcie dobrej decyzji hehe wydaje mi się czy po polerce masz ładniejsze lapmy niz moje po polerce
No nie wiem oceń sam, po to dałem foto. Ale ja jestem mega zadowolony.
Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97
#27
Napisano 23:30, 05.05.2014
Wg mnie jest ok , nawet lepiej niż ok .
Dla mnie zamienniki to ostateczność , ja już je mam i nic nie poradzę ... ale dobrze że moje skromne zdanie być może pomogło w podjęciu właściwej decyzji , bo efekt jest naprawde niezły ...
#28
Napisano 13:56, 25.07.2014
a czy braliście pod uwagę kupno lamp z angola i przekładkę środka (poliwęglan jest gładki tak więc raczej to nie on odpowiada za załamanie światła). Pytam bo moje zaczepy lamp były klejone i polerka tego co mam mija się z celem ... A może ktoś już poruszył temat ...
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 13:57, 25.07.2014
#29
Napisano 14:11, 25.07.2014
przepolerowanie to mniej zachodu.
#30
Napisano 14:48, 25.07.2014
a czy braliście pod uwagę kupno lamp z angola i przekładkę środka (poliwęglan jest gładki tak więc raczej to nie on odpowiada za załamanie światła). Pytam bo moje zaczepy lamp były klejone i polerka tego co mam mija się z celem ... A może ktoś już poruszył temat ...
Jak zaczepy są sztywne i nie latają mimo klejenia ja bym polerował lampy . Raz ,że taniej dwa mniej pierdzielenia
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, polerka nowe lampy
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych