Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zamiana katalizatora na strumienicę

VI Honda accord VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
525 odpowiedzi w tym temacie

#61 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:16, 15.07.2014

tylko różnicę w cenie wyrówna Ci usługa dospawania mocowań z kata. :D gdybym kolejny raz mial kupowac to chyba zdecydowalbym sie na ten zestaw za 170, ktory jest do Accorda, z mocowaniem i miejscem na tulejke do sondy.


  • 0

#62 Tokser

Tokser
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Grays, Essex
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:24, 15.07.2014

No ale u mnie to raczej tej drugiej sondy nie ma.
  • 0

KL2B1KR.jpg


#63 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 12:00, 15.07.2014

tylko różnicę w cenie wyrówna Ci usługa dospawania mocowań z kata. :D gdybym kolejny raz mial kupowac to chyba zdecydowalbym sie na ten zestaw za 170, ktory jest do Accorda, z mocowaniem i miejscem na tulejke do sondy.

O przepraszam ja zapłaciłem 40 zł za zdjęcie kata i wspawanie tego tłumika  :afro:


  • 0

#64 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 12:06, 15.07.2014

ja trochę więcej, bo chyba półtorej godziny to była walka z seryjnymi śrubami. :)


  • 0

#65 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 15.07.2014

http://allegro.pl/ho...4404971314.html

 

a co myślicie o tym. Troche droższe ale bez kombinacji można zamontować mając młotek i kilka kluczy do dyspozycji. Jest opisane że do 2.0 ale układ wydechowy chyba się nie różni w 1.8 i 2.0?


  • 0

#66 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:06, 15.07.2014

Dokładnie o tym pisałem kilka postów wyżej. Gdybym miał drugi raz kupować to bym kupił to. :)


  • 0

#67 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 15.07.2014

Dokładnie o tym pisałem kilka postów wyżej. Gdybym miał drugi raz kupować to bym kupił to. :)

a no widze a już nie chciałem edytować.

I właśnie rozmawiałem z kolegą co ma migomat i chyba jednak taniej będzie troszke wkładem własnym i kupić ten goły bez mocowań.

Tylko nie widzę do końca tego jak to spawaliście.

do tego tłumika spawaliście krućce przyłączeniowe ze starego kata i później skręcanie czy wszystko na sztywno zespawane z resztą tłumika?


  • 0

#68 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:33, 15.07.2014

Krućce na sztywno i skręcanie.


  • 0

#69 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 15.07.2014

Tylko ciekawe ile takie spawy wytrzymają;/ idzie to czymś pomalować żeby się ruda nie zainteresowała?


  • 0

#70 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 15:57, 15.07.2014

a dlaczego mają nie wytrzymać?


  • 0

#71 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 15.07.2014

goły spaw bez żadnej powłoki antykorozyjnej? no z doświadczenia wiem, że jak raz sie zespawało tłumik to najczęściej w tym samym miejscu rdza sie rzucała. Mogę się myliś spawaczem nie jestem :)


  • 0

#72 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 16:14, 15.07.2014

to pomaluj hameraitem i będzie dobrze. :hehe


  • 0

#73 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:47, 15.07.2014

U mnie pomalowali w miejscu spawach jakimś środkiem antykorozyjnym  :cwaniak:


  • 0

#74 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 13:20, 22.07.2014

wyskoczył mi dzisiaj CE67 - system katalizatora. :k jakieś pomysły?


  • 0

#75 Kris_cz

Kris_cz
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:27, 22.07.2014

wyskoczył mi dzisiaj CE67 - system katalizatora. :k jakieś pomysły?

Założyć katalizator  :diabelek2:

 

 

edyt.

 

Myślałem że emulator powinien rozwiązać sprawę- może tu coś masz sknocone?


Użytkownik Kris_cz edytował ten post 15:32, 22.07.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda accord VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq